Mercedes-Benz Vito Furgon 4x4 116 CDI AT - test [galeria]

Kiedyś zespół Perfect śpiewał, że „kiedyś wreszcie trzeba ze sceny zejść”. Na każdego przychodzi pora i nawet tacy rynkowi weterani jak opisywana generacja modelu Vito muszą kiedyś zejść z linii produkcyjnej. Zanim to jednak nastąpi, zastanówmy się, czy warto rozważyć kupno schodzącego modelu i skorzystać z przygotowanych na tę okazję promocji.

Zobacz również: Mercedes-Benz klasy S - odc. 3 "Poruszenie"

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Hyundai Genesis 3,8 V6 - test [galeria] Nissan Juke 1,2 DIG-T Acenta - test [galeria zdjęć] Citroën C4 Cactus 1,2 PureTech 82 – pierwsza jazda [galeria] MINI Cooper SD Countryman ALL4 facelifting – pierwsza jazda [galeria] Porsche 911 targa 4S - test [galeria zdjęć] Volkswagen Cross Up! 1,0 75 KM - test [galeria] Mitsubishi Space Star 1,2 MIVEC - pierwsza jazda [galeria] Toyota Prius Plug-In Hybrid - test [galeria] Audi RS6 Avant (2014) - test [galeria] Honda CBF125 - test motocykla [galeria zdjęć] Renault Mégane GT220 - test [galeria zdjęć] Opel Insignia Country Tourer 4x4 2,0 CDTI Ecotec - test [galeria] Toyota RAV4 2,0 D AWD Prestige - test [galeria] Nissan Juke 1,6 DIG-T - test [galeria] BMW i3 - test [galeria] Volkswagen Polo FL 1,2 BlueMotion Highline - test [galeria zdjęć] SsangYong Rodius 2,0 Sapphire 4WD AT - test [galeria zdjęć] Renault Laguna Coupé 2,0 dCi 4Control - test [galeria zdjęć] Skoda Octavia 1,2 TSI (85 KM) Active - test [galeria] Opel Astra Tourer 1,4 Turbo LPGTEC Enjoy vs. Opel Astra Sedan 1,7 CDTI Business - test [galeria] BMW X4 xDrive35i - pierwsza jazda [galeria] Range Rover Sport 4,4 SDV8 HSE Dynamic - test [galeria zdjęć] Audi A8 4.2 TDI quattro LWB - test [galeria] Honda Civic Tourer 1,8 i-VTEC Sport - test [galeria]