Pojechałem na 4. Śniadanie i Gablotę w 306-konnym BMW. Chyba zaniżałem średnią moc

W 3. niedzielę sierpnia na warszawskim Powiślu odbyło się 4. Śniadanie i Gablota. W ten weekend w moich rękach były kluczyki do BMW X2 M35i. To całkiem szybki crossover o mocy 306 KM, oprószony z każdej strony logotypami legendarnej dywizji M. Byłem bardzo naiwny sądząc, że to wystarczy, by tutaj zabłysnąć.

Oczywiście X2 M35i to superszybki miejski crossover. Jednak tej niedzieli na Powiślu pojawiły się samochody, które przez "superszybki" rozumieją zupełnie inny kaliber osiągów.

Oczywiście X2 M35i to superszybki miejski crossover. Jednak tej niedzieli na Powiślu pojawiły się samochody, które przez "superszybki" rozumieją zupełnie inny kaliber osiągów.

Jeśli jeszcze nie poznaliście maszyny ze zdjęcia otwierającego - to jest Mercedes-AMG GT-R. 765 KM (po modyfikacjach) żywej, benzynowej mocy, krzesanej z 4-litrowego V8 twinturbo.

Jeśli jeszcze nie poznaliście maszyny ze zdjęcia otwierającego - to jest Mercedes-AMG GT-R. 765 KM (po modyfikacjach) żywej, benzynowej mocy, krzesanej z 4-litrowego V8 twinturbo.

0-100 km/h? W 3,6 s. Nie czas jest tu jednak najistotniejszy. Tego dnia najistotniejszy był spektakularny wygląd tego egzemplarza i cudowny "hałas", którego narobił na wjeździe pod wiadukt.

0-100 km/h? W 3,6 s. Nie czas jest tu jednak najistotniejszy. Tego dnia najistotniejszy był spektakularny wygląd tego egzemplarza i cudowny "hałas", którego narobił na wjeździe pod wiadukt.

Były i mniejsze interpretacje sportowego samochodu.

Były i mniejsze interpretacje sportowego samochodu.

I były też amerykańskie interpretacje. Tu pod postacią Corvette C7.

I były też amerykańskie interpretacje. Tu pod postacią Corvette C7.

A tu pod postacią Dodge'a Vipera RT/10.

A tu pod postacią Dodge'a Vipera RT/10.

Zobacz również: BMW R nineT/5 udowadnia, że moda na retro trwa w najlepsze

Detroit, rok 1993? Nie, to warszawskie Powiśle.

Detroit, rok 1993? Nie, to warszawskie Powiśle.

I w końcu powód, dla którego X2 M35i trochę zginęło w tłumie: jedno z wielu BMW M3/M4.

I w końcu powód, dla którego X2 M35i trochę zginęło w tłumie: jedno z wielu BMW M3/M4.

Japonia również miała mocną reprezentację.

Japonia również miała mocną reprezentację.

I to w postaci dwóch różnych pokoleń Nissana GT-R.

I to w postaci dwóch różnych pokoleń Nissana GT-R.

Jednak BMW M miały przewagę liczbową.

Jednak BMW M miały przewagę liczbową.

Tutaj widzicie absolutnego króla polskich autostrad, najszybsze auto na każdej dwupasmówce, a na pierwszym planie: BMW M4.

Tutaj widzicie absolutnego króla polskich autostrad, najszybsze auto na każdej dwupasmówce, a na pierwszym planie: BMW M4.

Szkoda, że w mniejszości, ale pojawiły się i klasyki. Ja swoją kawę wypiłem z widokiem na to piękne Volvo P1800.

Szkoda, że w mniejszości, ale pojawiły się i klasyki. Ja swoją kawę wypiłem z widokiem na to piękne Volvo P1800.

A o samym BMW X2 M35i przeczytacie więcej już wkrótce.

A o samym BMW X2 M35i przeczytacie więcej już wkrótce.

BMW otwiera szkołę sportowej jazdy. Sprawdziłem, jak wygląda intensywny trening w sportowych autach

Jest Audi, jest Mercedes i AMG, a także Porsche. Swoją szkołę bezpiecznej i sportowej jazdy w Polsce otwiera także BMW pod nazwą BMW Driving…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Relacje:

33. GTI Treffen am Wörthersee 2014 [galeria] Peugeot 308 GTi: alternatywna historia hot-hatcha Abarth 500 R3T tuż przed Barbórką [galeria] Zlot Koenigseggów w Genewie - relacja z niecodziennego wydarzenia I runda Drift Open w Toruniu [relacja autokult.pl] Co tak naprawdę pokazała Honda we Frankfurcie? Odczytujemy plany producenta Renesans Syreny – odbudowa modelu Sport i wystawa Syren w Bydgoszczy Pokaz siły Hyundaia na Poznań Motor Show: premiera zupełnie nowego Santa Fe i elektrycznej Kony Mercedes-Benz Klasy S - odc. 3 "Poruszenie" Autokult w padokach 24 Heures du Mans 2013 [galeria] 49. Rajd Barbórka (2011) [relacja autokult.pl] O tym, jak pod torami kolejowymi odkryłem samochód za ponad milion złotych

Popularne w tym tygodniu:

Julius Seebach: przyszłość Audi Sport jest elektryczna. Wywiad z szefem producenta modeli RS 76 zakrętów i 422 metry różnicy poziomów. Arosa ClassicCar to wyścig górski z marzeń Frankfurt 2019: to, co najlepsze, było na uboczu, z dala od kolorowych świateł Jeździłem Porsche 911 GT3 RS – to kosmos! Ale zakochałem się w modelu 718 T Ponad 800 km po południowo-wschodniej Polsce, czyli pojechałem w drugiej edycji eRajdu Porsche uruchamia w Polsce program Masters. Udział w nim to spełnienie marzeń ID.3 to początek, a nie koniec drogi. Volkswagen zdradza plany podboju świata elektromobilności Byłem na premierze Volkswagena ID.3. O tym wydarzeniu będą pisali w podręcznikach do historii... Frankfurt 2019: elektryczne samochody Opla Volkswagen ID.3: pierwszy kontakt z rewolucyjnym „elektrykiem” Przyszłość Volkswagena jest elektryczna Nowości Opla na salonie samochodowym we Frankfurcie