Nowy Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake dołącza do oferty

Nowy Mercedes-AMG CLA 45 Shooting Brake dołącza do oferty

Szybkie kompaktowe kombi marki premium to połączenie, które powinno cieszyć się uznaniem klientów.
Szybkie kompaktowe kombi marki premium to połączenie, które powinno cieszyć się uznaniem klientów.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński
18.07.2019 06:34, aktualizacja: 28.03.2023 10:23

Po hatchbacku i sedanie przyszedł czas na kombi. Mercedes-AMG uzupełnia swoją gamę o model CLA 45 Shooting Brake z piekielnie mocnym silnikiem opakowanym w eleganckie i całkiem praktyczne nadwozie. Klienci zapewne będą ustawiać się w kolejkach.

Pod względem technicznym wersja Shooting Brake nie różni się znacząco od sedana. Znajdziemy tu ten sam dwulitrowy, czterocylindrowy silnik benzynowy, który może generować aż 421 KM mocy i 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Oczywiście w ostrzejszej odmianie S. Standardowo otrzymamy natomiast "tylko" 387 KM i 480 Nm.

To najmocniejszy 4-cylindrowy silnik, jaki kiedykolwiek trafił do seryjnej produkcji. W tym wypadku sprzężono go z napędem na cztery koła i 8-biegową, dwusprzęgłową przekładnią. Taki zestaw gwarantuje więcej niż dobre osiągi. Sprint do setki trwa zaledwie 4,1 sekundy (lub równe 4 sekundy w przypadku wersji S), a prędkość maksymalna wynosi nawet 270 km/h.

CLA 45 Shooting Brake jest stuprocentowym AMG także w kwestii stylistyki. Projektanci nawet nie próbowali ukryć mocy, jaka drzemie pod maską. Wręcz przeciwnie - nadwozie aż kipi agresją. Ostre dokładki zderzaków i progów, potężny dyfuzor z podwójnymi końcówkami wydechu czy czerwone zaciski potężnych hamulców dają do zrozumienia, z jakim pojazdem mamy do czynienia.

Obraz
© mat.prasowe

Wnętrze robi równie dobre wrażenie. Kubełkowe fotele wykończono skórą i alcantarą. Ciemną kolorystykę uzupełniono czerwonym oświetleniem. Identyczne rozwiązania znajdziemy w hatchbacku, jak również sedanie. Klienci chętni na szybki kompakt Mercedesa mają więc spory wybór. Choć nowe propozycje AMG raczej nie będą tanie, chętnych nie powinno zabraknąć. Ceny i szczegółową specyfikację na polski rynek powinniśmy poznać już niebawem.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/70]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)