Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat

To jeden z najbardziej oczekiwanych i chyba najbardziej przeciąganych powrotów w historii. Toyota Supra – królowa filmów akcji, gwiazda na zlotach tunerów oraz mokry sen nastolatków - wróciła i nie zawodzi oczekiwań, jeśli wyrośliście z "Szybkich i wściekłych".

W tym roku do klientów trafi 900 egzemplarzy auta, z czego 60 do kierowców z Polski. Nasz importer przewiduje – na razie – jedną wersję z topowym wyposażeniem. Ceny w okolicach 315 tys. zł można uznać za nieco wysokie, ale wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane. Czy to powinno dziwić? Nie do końca.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW M4 Cabrio - test Nissan Juke - oryginalna alternatywa do miasta [test autokult.pl] SsangYong Actyon Sports Quartz - bez uprzedzeń [test autokult.pl] Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - odcinek specjalny [test długodystansowy autokult.pl] Ford Transit SportVan 2,2 TDCi - po prostu inny [test autokult.pl] Volkswagen CC 3,6 V6 4Motion DSG - (nie) dla ludu? [test autokult.pl] Opel Astra Sports Tourer 1.4 Turbo: nie zawiodła przy trzecim spotkaniu Toyota Yaris GRMN - nie tego się spodziewałem, ale jestem pod wrażeniem Co ma do zaoferowania Kia Sorento w czasach Skody Kodiaq i Peugeota 5008? Wracamy za kierownicę starszego rywala Nowa Toyota Avensis Touring Sports (2015) 1,6 D-4D & 2,0 D-4D - test, opinia, spalanie, cena Kia Picanto 1.2 X-line: kosztowny indywidualizm Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI: atrakcyjny mieszczuch w roboczym stroju

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Test Škody Citigo e iV: pierwszy elektryk z Czech jest jednocześnie najtańszym na rynku BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Test Škody Kamiq: auto całkowicie nie dla mnie, ale nie zdziwię się, jeśli będzie hitem Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca