Nowa Toyota Supra z bliska. Jeden z najważniejszych powrotów ostatnich lat

To jeden z najbardziej oczekiwanych i chyba najbardziej przeciąganych powrotów w historii. Toyota Supra – królowa filmów akcji, gwiazda na zlotach tunerów oraz mokry sen nastolatków - wróciła i nie zawodzi oczekiwań, jeśli wyrośliście z "Szybkich i wściekłych".

W tym roku do klientów trafi 900 egzemplarzy auta, z czego 60 do kierowców z Polski. Nasz importer przewiduje – na razie – jedną wersję z topowym wyposażeniem. Ceny w okolicach 315 tys. zł można uznać za nieco wysokie, ale wszystkie egzemplarze zostały wyprzedane. Czy to powinno dziwić? Nie do końca.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test długodystansowy audi A3 sportback: przedstawiam auto i wycieram piano blacki Porsche 718 Boxster GTS: największy problem to nie 4 cylindry Test: Seat Leon Sportstourer 1.5 TSI - (bolesne) zderzenie teorii z praktyką Abarth Punto EVO - ukąszony [test autokult.pl] Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Volvo V40 T4 (2016) - test kompaktu premium w szwedzkim wydaniu Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Toyota Yaris 1,4 D-4D Prestige - zgodnie z oczekiwaniami [test autokult.pl] Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Test: Citroën C5 Aircross 1.2 PureTech 131 KM - świetna propozycja dla rodziny, ale nie z tym silnikiem Hyundai i30 3d 1,6 GDI Premium A/T - odważne posunięcie [test autokult.pl] Opel Insignia BiTurbo OPC Line - test

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Porównanie: Peugeot 3008 HYbrid4 GT vs Mercedes-AMG GLB 35 – plug-in kontra rzeczywistość Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!