Nowy VFR800X Crossrunner 2015

Honda Motor Europe ujawniła dziś pierwsze informacje na temat nowej wersji modelu VFR800X Crossrunner na rok 2015.

fot. Honda

W tym sportowo turystycznym motocyklu z segmentu adventure wprowadzono szereg zmian i nowych rozwiązań. Pierwszą z nich jest zmodyfikowany czterocylindrowy, widlasty silnik o pojemności 800 ccm.

Jak informuje Honda, aluminiowa rama 2-belkowa otrzymała lżejszą, zmodyfikowaną ramę pomocniczą oraz nowy, aluminiowy wahacz – kolejną cechę szczególną VFR. Skok zawieszenia został zwiększony do 250 mm z przodu oraz 230 mm z tyłu. ABS dostępny jest w standardzie. Przednie koło o średnicy siedemnastu cali, wykonane z odlewu aluminiowego, współpracuje z dwoma tarczami hamulcowymi o średnicy 310 mm i radialnym hamulcem z czterema zaciskami.

Innymi dodatkami są m.in. układ ABS, światła w technologii LED, automatycznie wyłączające się kierunkowskazy oraz podgrzewane manetki kierownicy dostępne jako wyposażenie standardowe.

Kierowca otrzymuje teraz również do swojej dyspozycji układ kontroli momentu obrotowego Selectable Torque Control System (S-TCS) znany z modelu Crosstourer. Dostępne są dwa poziomy regulacji (oraz możliwość wyłączenia systemu), dzięki którym układ natychmiast wyczuwa zmniejszającą się trakcję tylnego koła i ogranicza moment obrotowy, pozwalając oponie na odzyskanie przyczepności.

Zobacz również: Nowa Honda Civic Type R - premiera

Podziel się:

Także w kategorii Motocykle:

Polska marka Sokół reaktywowana Drogowy ABS od BMW dla sportowych motocykli Tajemnicza nowość: Kawasaki Ninja H2 Honda CBF125 2014 - test motocykla Co szykuje Harley na 2015 rok? Jak czytać oznaczenia na oponach motocyklowych? 125 ccm na kat. B - zaczęła się walka o klienta Nowy na rynku turystyków: BMW S1000XR Ekolodzy chcą wysokich kar dla motocyklistów Bardzo elitarny motocykl: Confederate Hellcat Speedster Google testuje autonomiczny motocykl Suzuki GSX-S 1000 uchwycony przedpremierowo Legendarny “szerszeń” Hondy wraca? Nowe, plastelinowe Ducati Scrambler Projektantka mody ma pobić rekord prędkości na Kawasaki Polski Lekki Motocykl Elektryczny podbija świat Nagie Ducati Panigale jeszcze w tym roku? 125 ccm na kat. B: Honda i Suzuki KTM w MotoGP od 2017 roku Suzuki SV650S w wąwozach lessowych Od 24 sierpnia motocyklami z kat. B Nowa Yamaha R1: DCT i 230 KM? Nowy w segmencie: Kawasaki AX 125 Athlete Suzuki V-Strom 1000 - test motocykla