Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie?

Ten artykuł ma 2 strony:

Obserwuj nas na Instagramie:

Mercedes-Benz V250d 4MATIC — dane techniczne

Mercedes-Benz V250d 4MATIC Exclusive AMG-Line

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: diesel  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 2143 cm³  
Moc maksymalna: 190 KM przy 3800 obr./min  
Moment maksymalny: 440 Nm przy 1400–2400 obr./min  
Skrzynia biegów: automatyczna, 7-biegowa  
Typ napędu: stały 4×4 4MATIC  
Hamulce przednie: tarczowe  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: Wielowahaczowe  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Koła, ogumienie: 245/45 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2120 kg  
Ładowność: 980 kg  
Długość: 5140 mm  
Szerokość: 2249 mm z lusterkami
1928 mm bez lusterek
 
Wysokość: 1880 mm  
Rozstaw osi: 3200 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 57 l (70 l opcjonalnie)  
Pojemność bagażnika: 1030 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 9,1 s  
Prędkość maksymalna: 206 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,0 l/100 km 10,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,1 l/100 km 8,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,5 l/100 km 10 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 11 l/100 km
Emisja CO2: 176 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena
Model od: 195 556 zł  
Wersja V250d 4MATIC Exclusive AMG-Line:

266 500 zł

 
Testowany egzemplarz:

307 413 zł

 

Obserwuj nas na Instagramie:

Zobacz również: Mercedes-Benz klasy S - odc. 3 "Poruszenie"

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Nowy Jeep Wrangler Rubicon jest tak bezkompomisowy jak poprzednik. Tylko, że lepszy Powolny objazd miasta Lexusem RX 450hL - my prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać Pierwszy polski test Volvo S60. U Szwedów bez większych zmian... i bardzo dobrze! Mini Cabrio Cooper S nie ma sensu, ale to nie powstrzyma mnie przed polecaniem go każdemu Test Infiniti QX60: kupujmy wolnossące V6, bo tak szybko odchodzą Seat Tarraco 2.0 EcoTSI: ostudzone emocje Toyota Camry wróciła. Hybrydowy sedan bierze na celownik menedżerski segment Skoda Scala: pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa Test Toyoty RAV4 Hybrid: jej napęd sprawia, że diesel nie ma sensu Hyundai i30 N-Line pokazuje, że aut z Korei nie kupuje się już tylko z rozsądku Porsche Panamera Sport Turismo z napędem hybrydowym: czy zastąpi diesla w realnym świecie? Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Škoda Kodiaq RS: kompletny, ale... dlaczego to RS? Mercedes Klasy V po liftingu chce być Klasą S. Na długie trasy trudno o wygodniejsze auto Nowy Mercedes CLA: baby-benz jeszcze nigdy nie był tak dobry Volvo V60 Cross Country: na przełaj z fasonem Kia e-Soul wygląda nietypowo i ma świetny napęd. Mnie przekonała Volkswagen e-Crafter - test "polskiego" samochodu elektrycznego z Wrześni Hyundai i30 Fastback N: niby taki sam jak hatchback, a jakże inny Audi Q8 50 TDI - rozprawka o komforcie jazdy Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham

Popularne w tym tygodniu:

Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie