Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy

Ten artykuł ma 2 strony:

Peugeot 508 GT BlueHDi 180 — dane techniczne, spalanie

Peugeot 508 GT BlueHDI 180 

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: diesel  
Ustawienie: poprzeczne  
Rozrząd: DOHC  
Objętość skokowa: 1997 cm³  
Moc maksymalna: 176 KM przy 3750 rpm  
Moment maksymalny: 400 Nm przy 2000 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna 8-biegowa  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe wentylowane  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 235/40 R19  
Koła, ogumienie tylne: 235/40 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

hatchback

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1535 kg  
Ładowność: 590 kg  
Długość: 4750 mm  
Szerokość: 1859 mm  
Wysokość: 1403 mm  
Rozstaw osi: 2793 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 55 l  
Pojemność bagażnika: 487 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,3 s  
Prędkość maksymalna: 235 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 8,3 — 8,2 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,6 — 5,4 l/100 km 5,3 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,6 — 6,3 l/100 km 6,7 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 7,6 l/100 km
Emisja CO2: 146 — 165 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 124 900 zł  
Diesel BlueHDI 180 od: 155 400 zł  
Wersja testowa od: 183 400 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Ford Mustang Bullitt: za sterami legendy z dzieciństwa Nowy Jeep Wrangler Rubicon jest tak bezkompomisowy jak poprzednik. Tylko, że lepszy Powolny objazd miasta Lexusem RX 450hL - my prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać Pierwszy polski test Volvo S60. U Szwedów bez większych zmian... i bardzo dobrze! Mini Cabrio Cooper S nie ma sensu, ale to nie powstrzyma mnie przed polecaniem go każdemu Test Infiniti QX60: kupujmy wolnossące V6, bo tak szybko odchodzą Seat Tarraco 2.0 EcoTSI: ostudzone emocje Toyota Camry wróciła. Hybrydowy sedan bierze na celownik menedżerski segment Skoda Scala: pierwsza jazda nowym rywalem VW Golfa Test Toyoty RAV4 Hybrid: jej napęd sprawia, że diesel nie ma sensu Hyundai i30 N-Line pokazuje, że aut z Korei nie kupuje się już tylko z rozsądku Porsche Panamera Sport Turismo z napędem hybrydowym: czy zastąpi diesla w realnym świecie? Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej Škoda Kodiaq RS: kompletny, ale... dlaczego to RS? Mercedes Klasy V po liftingu chce być Klasą S. Na długie trasy trudno o wygodniejsze auto Nowy Mercedes CLA: baby-benz jeszcze nigdy nie był tak dobry Volvo V60 Cross Country: na przełaj z fasonem Kia e-Soul wygląda nietypowo i ma świetny napęd. Mnie przekonała Volkswagen e-Crafter - test "polskiego" samochodu elektrycznego z Wrześni Hyundai i30 Fastback N: niby taki sam jak hatchback, a jakże inny Audi Q8 50 TDI - rozprawka o komforcie jazdy Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia

Popularne w tym tygodniu:

Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie