Volkswagen Golf i Passat Alltrack – gdy potrzebujesz kombi, ale podobają ci się SUV-y

Co jeśli podobają ci się SUV-y, ale nie spełniają twoich oczekiwań? Jeśli potrzebujesz ich możliwości, ale nie chcesz rezygnować z cech samochodu osobowego? Wybierz kombi z rodziny Alltrack, które poradzi sobie w trudniejszym terenie i ma wygląd SUV-a.

Volkswagen Golf Alltrack

Volkswagen Golf Alltrack (fot. mat. prasowe)

Doskonałym przykładem alternatywy dla SUV-a jest rodzina Alltrack, składająca się z dwóch członków – Golfa i Passata. Tradycyjne samochody z nadwoziem kombi mają wszelkie walory ich standardowych odpowiedników. Z tą tylko różnicą, że ich podniesione zawieszenia oraz napęd na cztery koła, dają możliwości do jazdy poza drogami utwardzonymi, porównywalne z SUV-ami.

Volkswagen Golf Alltrack ma wyższy o 20 mm prześwit, a Passat Alltrack o 27,5 mm. To wystarczająco dużo, by realnie większyć możliwości terenowe samochodu. Do tego dochodzi skutecznie działający napęd na cztery koła 4MOTION, którego centralnym elementem jest szybkie sprzęgło wielopłytkowe dołączające napęd tylnej osi. Z trybem Offroad napęd i system kontroli trakcji współpracują tak, by przenieść moment obrotowy na koło o najlepszej przyczepności.

Volkswagen Passat Alltrack

Nadwozie chronią elementy z tworzyw sztucznych, które także tworzą stylizację auta terenowego. Tak obecnie modną. Natomiast podwozie jest dodatkowo zabezpieczone przed uszkodzeniami po najechaniu na przeszkody.

Najważniejsze w tych samochodach jest to, że nie tracą absolutnie niczego ze swojej funkcjonalności, a na drodze zachowują się tak samo jak standardowe wersje osobowe. Nieznaczne podniesienie prześwitu nie wpływa na zachowanie przy zmianie kierunku jazdy czy podczas gwałtownych manewrów. Nie są też wyraźnie mniej ekonomiczne.

Ich zawieszenia są też nadzwyczaj komfortowe. Zmiany w charakterystyce tłumienia amortyzatorów w kierunku poprawienia sprawności w terenie, przyniosły także poprawę komfortu resorowania.

Każda wersja Golfa i Passata Alltrack jest wyposażona w automatyczną skrzynię biegów i mocny silnik, zatem jazda tymi samochodami to czysta przyjemność. To modele stworzone do przełamywania schematów i podążania szlakami, które do tej pory nie były dla ciebie dostępne.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Nowe BMW M3 coupé/M4 wyszpiegowane Zapowiedź wideo nowego Renault Mégane RS Trophy Ford F-150 SVT Raptor według Geigercars – bestia Brabus Mercedes-Benz G V12 S - 700KM w kanciaku? Audi S6 Plus Sedan trafiło na sprzedaż. To jeden z 97 egzemplarzy Film o Panamerze, bez Panamery Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018: Na wielką podróż we dwoje Segment SUV-ów premium w Polsce. Volvo rozkłada niemieckie marki na łopatki Audi A3 spali tylko 3.8-litra na setkę Nowe Porsche 911 GT3 dostanie silnik o mocy 500 KM i manual Kampania "Before Service" Hyundaia Volvo wkracza w nowy poziom luksusu z S90 Excellence

Popularne w tym tygodniu:

Spektakularny widok - przewieźli ogromną łopatę wiatraka w nietypowy sposób Będziesz musiał przyjąć mandat od policjanta? Opublikowano propozycję nowych przepisów Ile naprawdę "palą" auta elektryczne? ADAC podał wyniki dla 27 modeli Koniec OC nieprzerejestrowanego auta. Można uniknąć kary za brak polisy Jeep Grand Cherokee L oficjalnie. Zaskakuje przede wszystkim rozmiarami Dachowali na zamkniętym lotnisku, zabrali tablice. "Inteligencji jednak nie wystarczyło" 1/3 Polaków jeździ zimą na letnich oponach. PZPO apeluje o zmiany w przepisach Auta, które zostają najdłużej u właścicieli. Amerykanie przygotowali listę 15 modeli Auta elektryczne rządzą w Norwegii. W 2020 roku stanowiły 54 proc. sprzedaży 9 aut, które od 2021 roku zarejestrujesz jako zabytek. Oczywiście czysto teoretycznie KITT Davida Hasselhoffa na sprzedaż. Nowemu właścicielowi pojazd dostarczy sam aktor Za brak maseczki kara i usunięcie z pojazdu. Przepisy w komisji