Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Volkswagen Golf i Passat Alltrack – gdy potrzebujesz kombi, ale podobają ci się SUV-y

Co jeśli podobają ci się SUV-y, ale nie spełniają twoich oczekiwań? Jeśli potrzebujesz ich możliwości, ale nie chcesz rezygnować z cech samochodu osobowego? Wybierz kombi z rodziny Alltrack, które poradzi sobie w trudniejszym terenie i ma wygląd SUV-a.

Volkswagen Golf Alltrack

Volkswagen Golf Alltrack (fot. mat. prasowe)

Doskonałym przykładem alternatywy dla SUV-a jest rodzina Alltrack, składająca się z dwóch członków – Golfa i Passata. Tradycyjne samochody z nadwoziem kombi mają wszelkie walory ich standardowych odpowiedników. Z tą tylko różnicą, że ich podniesione zawieszenia oraz napęd na cztery koła, dają możliwości do jazdy poza drogami utwardzonymi, porównywalne z SUV-ami.

Volkswagen Golf Alltrack ma wyższy o 20 mm prześwit, a Passat Alltrack o 27,5 mm. To wystarczająco dużo, by realnie większyć możliwości terenowe samochodu. Do tego dochodzi skutecznie działający napęd na cztery koła 4MOTION, którego centralnym elementem jest szybkie sprzęgło wielopłytkowe dołączające napęd tylnej osi. Z trybem Offroad napęd i system kontroli trakcji współpracują tak, by przenieść moment obrotowy na koło o najlepszej przyczepności.

Volkswagen Passat Alltrack

Nadwozie chronią elementy z tworzyw sztucznych, które także tworzą stylizację auta terenowego. Tak obecnie modną. Natomiast podwozie jest dodatkowo zabezpieczone przed uszkodzeniami po najechaniu na przeszkody.

Najważniejsze w tych samochodach jest to, że nie tracą absolutnie niczego ze swojej funkcjonalności, a na drodze zachowują się tak samo jak standardowe wersje osobowe. Nieznaczne podniesienie prześwitu nie wpływa na zachowanie przy zmianie kierunku jazdy czy podczas gwałtownych manewrów. Nie są też wyraźnie mniej ekonomiczne.

Ich zawieszenia są też nadzwyczaj komfortowe. Zmiany w charakterystyce tłumienia amortyzatorów w kierunku poprawienia sprawności w terenie, przyniosły także poprawę komfortu resorowania.

Każda wersja Golfa i Passata Alltrack jest wyposażona w automatyczną skrzynię biegów i mocny silnik, zatem jazda tymi samochodami to czysta przyjemność. To modele stworzone do przełamywania schematów i podążania szlakami, które do tej pory nie były dla ciebie dostępne.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Peugeot wraca na pustynię? Auto służbowe do prywatnego użytku? Zgadza się na to tylko co trzecia firma Nowe wideo Nissanów 370Z Roadster i NISMO Facelifting w klasie business – nowe Audi A6 Mało oryginalny plakat Frankfurt Motor Show Chevrolet przygotuje rywala Forda F-150 SVT Raptor? BMW M6 Cabrio - nowe zdjęcia [aktualizacja] A czy wiesz, że...? Część druga SR Auto Group prezentuje - Maserati Quattroporte Executive Nissan The Dark Knight Rises Juke Nismo – udawany batmobil Ken Block znowu rozbił swoją rajdówkę [wideo] Volkswagen stworzy prawdziwy samochód "dla ludu"

Popularne w tym tygodniu:

Dodge Charger SRT Hellcat Redeye, czyli najszybszy seryjny sedan na świecie Nowy Dodge Durango otrzymał 720-konny silnik. To rodzinny SUV do wyścigów na 1/4 mili Ford oferuje nowiutki silnik 7.3 V8 Godzilla za nieco ponad 30 tys. zł. To idealna baza do tuningu Škoda uzupełnia gamę Octavii RS o diesla i mocny silnik TSI Zmiany w tablicach rejestracyjnych od 11 lipca. Wzór taki sam, ale będą nowe zabezpieczenia Dodge Challenger SRT Super Stock debiutuje. Pod maską ma ponad 810 KM "Łysy" z kanału "Miłośnicy czterech kółek" ma nowe auto. To Dodge Challenger SRT Hellcat Wyposażenie auta będzie wymagało "odblokowania". Niemcy eksperymentują z dodatkami Wojsko sprzedaje auta. Najtańsze kosztuje 300 zł Niemcy zaostrzają prawo wobec gapiów. Robienie zdjęć ofiarom wypadków będzie traktowane jak przestępstwo Mazda 3 Turbo AWD debiutuje w Meksyku. Pod maską 2,5-litrowy silnik o mocy 230 KM Nowa Kia K5 debiutuje w USA. Aż żal, że nie będzie jej w Europie