Volkswagen Golf i Passat Alltrack – gdy potrzebujesz kombi, ale podobają ci się SUV-y

Co jeśli podobają ci się SUV-y, ale nie spełniają twoich oczekiwań? Jeśli potrzebujesz ich możliwości, ale nie chcesz rezygnować z cech samochodu osobowego? Wybierz kombi z rodziny Alltrack, które poradzi sobie w trudniejszym terenie i ma wygląd SUV-a.

Volkswagen Golf Alltrack

Volkswagen Golf Alltrack (fot. mat. prasowe)

Doskonałym przykładem alternatywy dla SUV-a jest rodzina Alltrack, składająca się z dwóch członków – Golfa i Passata. Tradycyjne samochody z nadwoziem kombi mają wszelkie walory ich standardowych odpowiedników. Z tą tylko różnicą, że ich podniesione zawieszenia oraz napęd na cztery koła, dają możliwości do jazdy poza drogami utwardzonymi, porównywalne z SUV-ami.

Volkswagen Golf Alltrack ma wyższy o 20 mm prześwit, a Passat Alltrack o 27,5 mm. To wystarczająco dużo, by realnie większyć możliwości terenowe samochodu. Do tego dochodzi skutecznie działający napęd na cztery koła 4MOTION, którego centralnym elementem jest szybkie sprzęgło wielopłytkowe dołączające napęd tylnej osi. Z trybem Offroad napęd i system kontroli trakcji współpracują tak, by przenieść moment obrotowy na koło o najlepszej przyczepności.

Volkswagen Passat Alltrack

Nadwozie chronią elementy z tworzyw sztucznych, które także tworzą stylizację auta terenowego. Tak obecnie modną. Natomiast podwozie jest dodatkowo zabezpieczone przed uszkodzeniami po najechaniu na przeszkody.

Najważniejsze w tych samochodach jest to, że nie tracą absolutnie niczego ze swojej funkcjonalności, a na drodze zachowują się tak samo jak standardowe wersje osobowe. Nieznaczne podniesienie prześwitu nie wpływa na zachowanie przy zmianie kierunku jazdy czy podczas gwałtownych manewrów. Nie są też wyraźnie mniej ekonomiczne.

Ich zawieszenia są też nadzwyczaj komfortowe. Zmiany w charakterystyce tłumienia amortyzatorów w kierunku poprawienia sprawności w terenie, przyniosły także poprawę komfortu resorowania.

Każda wersja Golfa i Passata Alltrack jest wyposażona w automatyczną skrzynię biegów i mocny silnik, zatem jazda tymi samochodami to czysta przyjemność. To modele stworzone do przełamywania schematów i podążania szlakami, które do tej pory nie były dla ciebie dostępne.

Obserwuj nas na Instagramie:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Zobacz, jak wygląda fotelik dziecka po poważnym wypadku. Mocowanie to kluczowa rzecz CEP przygotowywana na profesjonalną rejestrację. Termin zostanie dotrzymany Mercedes-AMG S 65 Final Edition pojedzie 300 km/h. Ostatni z V12 pod maską Będą nowe fotoradary. ITS czeka na analizę CANARD Aston Martin DBS Superleggera Volante. Najszybszy kabriolet w historii marki Mercedes-AMG G63 Lumma Design. Rzuca się w oczy BMW M2 Competition G-Power. 670 KM w małym coupé Trabant z wyjątkowym wnętrzem. Stworzyli go bułgarscy specjaliści Cola zamiast benzyny. "Naukowy" eksperyment na wideo Na przykładzie Volkswagena Tiguana tłumaczymy, dlaczego SUV jest lepszy Volkswagen Tiguan Allspace – SUV zamiast minivana? To możliwe Kary za cofanie liczników wejdą w życie. Prezydent podpisał ustawę GITD zatrzymało lawetę. Kierowcy grozi 16 tys. zł kary Pokazaliście, jak zmienił się świat. Oto laureaci konkursu "20 lat minęło" Kontrole prędkości w Polsce. Miejsca, które najczęściej wybiera policja Zmiany przy zakupie używanego auta. Jedna tablica na całe życie pojazdu Volkswagen Golf VII ma już siedem lat, a wciąż jest na szczycie Land Rover Defender nie chce odejść. Polska firma buduje fabrycznie nowe egzemplarze Volkswagen Passat pojedzie sam. Wystarczy, że mu zaufasz Mitsubishi, nie idź tą drogą. Pajero wypada z oferty Ford Driving Skills for Life po raz czwarty rusza w Polsce Tesla po cichu zwiększyła zasięg Modeli S oraz X do nawet 610 km Ford zainwestował 500 mln dolarów w markę Rivian. Dziwne, że nie słyszeliśmy o niej wcześniej Kanapa mniej bezpieczna. Jadący na przednich fotelach mają lepiej

Popularne w tym tygodniu:

Zobacz, jak wygląda fotelik dziecka po poważnym wypadku. Mocowanie to kluczowa rzecz CEP przygotowywana na profesjonalną rejestrację. Termin zostanie dotrzymany Mercedes-AMG S 65 Final Edition pojedzie 300 km/h. Ostatni z V12 pod maską Policyjna akcja "Truck and Bus". Funkcjonariusze sprawdzają ciężarówki i autobusy Zamaskowane BMW Serii 7 złapane w Polsce. Nasz czytelnik spotkał je na spacerze Jedna kontrola i 2 tys. zł mandatu. Kierowca ciężarówki nie miał nawet odpowiedniego prawa jazdy Masz prawo odmówić przyjęcia mandatu. Ale lepiej tego nie rób Hyundai i Kia rozpoczynają współpracę z Rimacem. Razem zrobią sportowe elektryki Oto wnętrze nowego Golfa. Zaskakuje stylistyką i nowoczesnością Audi A4 przeszło lifting: więcej prądu i szybkie diesle Kierowcy bez uprawnień przyjechali na komendę. Chcieli odebrać auto Najmocniejsze Mini w historii. Countryman JCW i Clubman JCW po liftingu