Volvo V60 Cross Country: na przełaj z fasonem

Ten artykuł ma 2 strony:

Volvo V60 Cross Country D4 (2019) - dane techniczne

Volvo V60 Cross Country D4 (2019)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowane  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Rozrząd: DOHC  
Objętość skokowa: 1969 cm³  
Moc maksymalna: 190 KM przy 4250 obr./min  
Moment maksymalny: 400 Nm przy 1750–2500 obr./min  
Skrzynia biegów: 8-biegowa  
Typ napędu: 4×4  
Hamulce przednie: Tarcze wentylowane  
Hamulce tylne: Tarcze wentylowane  
Zawieszenie przednie: Wielowahaczowe  
Zawieszenie tylne: kompozytowy resor piórowy  
Koła, ogumienie przednie: 245/45 R19  
Koła, ogumienie tylne: 245/45 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

kombi

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1865 kg  
Ładowność: 450 kg  
Długość: 4784 mm  
Szerokość: 2040 mm z lusterkami1850 mm bez lusterek  
Wysokość: 1499 mm  
Rozstaw osi: 2874 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 60 l  
Pojemność bagażnika: 529 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,2 s  
Prędkość maksymalna: 210 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,1 l/100 km 10,2 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,6 l/100 km 7,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,1 l/100 km 9 l/100 km
Emisja CO2: 155 g/km  
Cena:
Model od: 205 850 zł  
Wersja silnikowa od: 205 850 zł  
Samochód testowy: 218 300 zł  

Zobacz również: Mille Miglia 2019 - Prolog

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Kia e-Soul wygląda nietypowo i ma świetny napęd. Mnie przekonała Volkswagen e-Crafter - test "polskiego" samochodu elektrycznego z Wrześni Hyundai i30 Fastback N: niby taki sam jak hatchback, a jakże inny Audi Q8 50 TDI - rozprawka o komforcie jazdy Range Rover Evoque drugiej generacji: być jak Victoria Beckham Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia Volkswagen Caddy TGI na gaz ziemny: sprawdzamy, czy CNG to dobry wybór Ford Edge po liftingu. Stracił nieco charakteru, ale dalej robi wrażenie Mazda CX-3: udowadnia, że miejskie crossovery ciągle mogą się wyróżniać Jeździłem w Polsce wodorowym Hyundaiem Nexo, którego nie da się tu tankować Kia Niro Plug-in Hybrid: nawet w zimie potrafi być bardzo oszczędna Pierwszy test Hondy HR-V Sport. Więcej w niej sportu niż na to wygląda Test Hyundaia i30 Fastbacka: kompakt też może być sexy Test 300-konnego hot SUV-a. Cupra Ateca przeciera szlaki dla nowej marki Mazda 2 świetnie wygląda. To nie koniec jej zalet Pierwsza jazda Volkswagenem T-Cross: gdy funkcjonalność jest na pierwszym miejscu Seat Leon Cupra R ST: 300-konne kombi z napędem na 4 koła Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem Citroën C5 Aircross, czyli SUV klasy komfort. Zgadzam się Test Hyundaia Elantry 1.6 MPI: prosty, tani i oszczędny. Ideał kompaktu Lexus UX: dojrzały SUV w rozmiarze mini BMW X2 20d xDrive: wygląda fantastycznie, ale brakuje mu charakteru Hyundai i20 Active 1.0 T-GDi: niezrozumiała wersja porządnego auta Test DS7 Crossback PureTech 225: stylowa propozycja dla szukających wygody

Popularne w tym tygodniu:

Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało