Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test: Honda Jazz 1.5 Hybrid – ni to pies, ni wydra, ale jest świetna Test Range Rovera Evoque. Dalej będzie sprzedawał się świetnie, chociażby z racji wyglądu Ford Galaxy 2,0 TDCI Titanium - rodzinny, czyli... [test autokult.pl] Test: Hyundai i20 N-line - napinanie mięśni Peugeot 5008 2,0 HDI FAP 150 Allure - pakowny francuz [test autokult.pl] Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Kia Carens 2.0 GDI 166 KM AT - test, opinia, spalanie, cena Test Seata Tarraco: jest tak poprawny, że aż nudny. Szkoda tylko, że ceny są tak wysokie Audi A7 50 TDI Quattro 2018 – nie, to nie jest pięć litrów Chevrolet Orlando 1,8 Ecotec LTZ - muscle bus [test autokult.pl] Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena Renault Clio Grandtour GT 120 EDC - test

Popularne w tym tygodniu:

Test: Rolls-Royce Phantom VIII series II - gdy 2,5 mln zł to uczciwa cena BMW M3 xDrive vs BMW X3 M: ile dziś zostało z legendy M? Test: Volkswagen ID.4 GTX - może i błyszczy, ale nie z tym oprogramowaniem Test: Peugeot 408 – tego nikt się nie spodziewał Pierwsza jazda: Nissan Juke Hybrid – no i mamy silnikowy pomost Test: Dacia Jogger z LPG — trudno o rozsądniejszą propozycję dla rodziny. I to mimo skromnej mocy Pierwsza jazda: Citroën C5 Aircross po liftingu. Po pierwsze wygoda Test: Citroën C5 X – bardzo ciekawe auto z wieloma "ale" Pierwsza jazda: Škoda Fabia 1.5 TSI Monte Carlo - szkoda, że zabrakło "manuala", ale problem leży gdzie indziej Test: Volkswagen Taigo – puchowa kurtka w Afryce? Pierwsza jazda: Ford Tourneo Connect – gdzieś już to grali McLaren Artura wygląda jak wszystkie przed nim, ale jest przełomowy. Tak jeździ hybryda z 680 KM na tył