Nowy Ford Fiesta ST. Ma 3 cylindry, ale nie ma to najmniejszego znaczenia

Ten artykuł ma 2 strony:

Ford Fiesta ST 1.5 EcoBoost — dane techniczne

Ford Fiesta ST 1.5 EcoBoost (200 KM)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R3, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 12V  
Objętość skokowa: 1499 cm³  
Moc maksymalna: 200 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 290 Nm przy 1600–4000 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: Przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Średnica zawracania: 10,1 m  
Koła, ogumienie przednie: 205/40 R18  
Koła, ogumienie tylne: 205/40 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1208 kg  
Ładowność: 447 kg  
Długość: 4068 mm  
Szerokość: Z lusterkami: 1941 mm
Bez lusterek: 1735 mm
 
Wysokość: 1469 mm  
Rozstaw osi: 2493 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 42 l  
Pojemność bagażnika: 292 / 1093 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 6,5 s  
Prędkość maksymalna: 232 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,6 l/100 km 9,1 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,1 l/100 km 8,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,0 l/100 km 8,5 l/100 km;
Emisja CO2: 136 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: ok. 105 tys. zł  
Wersja silnikowa od: 88 850 zł  
Model (Fiesta) od: 49 100 zł  

Obserwuj nas na Instagramie:

Zobacz również: Nowy Ford Edge (2018) - premiera w Genewie

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Porsche Macan po liftingu - to tylko mała kosmetyka Ford Tourneo Custom: szukając sportu w samochodzie użytkowym Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Test Volkswagena Craftera: najwygodniejszy samochód dostawczy pochodzi z Polski Ford Focus 1,5 EcoBoost Titanium vs. Seat Leon FR 1,8 TSI DSG - test Volkswagen Caravelle 2.0 TDI Comfortline (150 KM) - test, opinia, spalanie, cena Citroën C5 Aircross, czyli SUV klasy komfort. Zgadzam się Nowa Mazda CX-3: radzi sobie bez AdBlue i filtra cząstek stałych Toyota Land Cruiser 150 3,0 D-4D Arctic Trucks AT35 i Toyota Hilux 3,0 D-4D Arctic Truck AT35 - test Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance [test autokult.pl] Audi A3 2,0 TDI Ambiente - pozwól się zaskoczyć [pierwsza jazda autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Ford Mondeo Hybrid Kombi: ekologia nieco przyćmiła jego zalety Lamborghini Huracán EVO: walka do samego końca Jeździłem nowym Volkswagenem Golfem. Kompakt znów podniósł poprzeczkę konkurencji Test BMW X4 M Competition: pytania egzystencjonalne Peugeot 2008: ekscytujący czas dojrzewania Prototypowa Mazda MX-30: oni nawet elektryki robią po swojemu Nissan Juke: druga generacja to subtelny skok na segment kompaktowych crossoverów Dzień z BMW i3s, czyli czy auto elektryczne ma sens, jeśli mieszka się w bloku? Test Volvo V60 T8 AWD: mocne i ekonomiczne kombi bez duszy sportowca Test Porsche Panamera GTS: trudna sztuka konfiguracji