Opony pod specjalną ochroną. Przez trzy lata i bez dodatkowych opłat

Do dilera samochodowego można udać się nie tylko po nowy samochód. Autoryzowany Partner Serwisowy Grupy Volkswagen to również świetny adres, by kupić opony lub koła, a przy okazji zyskać na nie trzyletnie ubezpieczenie.

Pewność przede wszystkim

Marka i model samochodu mają dla zmotoryzowanych duże znaczenie. Nie mniejszą wagę powinniśmy jednak przywiązywać do ogumienia. To w końcu opony są jedynymi elementami, które łączą samochód z jezdnią. Ważne jest to, w jakiej są formie, a o uszkodzenie nietrudno. Dziury pojawiające się w nawierzchni po zimie, wysokie krawężniki czy ostre elementy, które można napotkać, zjeżdżając z asfaltu podczas wypadu za miasto, mogą zniszczyć opony. Mogą również paść ofiarą wybryku wandala. To oznacza nieplanowany wydatek. Łatwo się jednak przed nim uchronić.

Kupując opony lub koła u autoryzowanego partnera serwisowego Volkswagena, Audi, Seata, Porsche lub Skody, bez dodatkowej dopłaty otrzymasz ubezpieczenie opon. Co istotne, oferta nie dotyczy tylko właścicieli modeli wymienionych marek. Może z niej skorzystać każdy, niezależnie od tego, jaki samochód posiada, o ile jest to auto osobowe bądź lekkie dostawcze o dopuszczalnej masie całkowitej nieprzekraczającej 5,9 t.

Posiadacz ubezpieczenia w ciągu pierwszego roku ochrony w razie uszkodzenia opony otrzyma pełen zwrot kosztów jej zakupu i montażu. Jeśli szkoda wystąpi w drugim roku użytkowania, odszkodowanie pokryje 50 proc. wydatków. Jeżeli stanie się to w trzecim roku posiadania opon, rekompensacie podlegać będzie 25 proc. wydatków. Opona jest wymieniana na nową. Nie przewiduje się naprawy ogumienia ani wypłaty gotówki.

Kiedy działa ochrona?

Ochrona oferowana przez autoryzowanych partnerów serwisowych Grupy Volkswagena obejmuje wszystkie scharakteryzowane wyżej sytuacje, a więc uszkodzenia w wyniku wypadku losowego oraz wandalizmu. Ochrona nie ogranicza się jedynie do terenu Polski, ale działa również podczas tymczasowego pobytu poza krajem. Co ważne, na liście państw, w których klient jest objęty ochroną, oprócz krajów wspólnotowych znajduje się Ukraina, Białoruś, Mołdawia, Turcja, Serbia, Bośnia-Hercegowina oraz Czarnogóra. To interesujące turystycznie kraje, w których zmotoryzowanego nie chroni wiele polis AC.

Ubezpieczenie nie obejmuje felg, zwykłego zużycia bieżnika, szkód wyrządzonych umyślnie, uszkodzeń powstałych poza drogami publicznymi, nieprawidłowego zużycia związanego z niewłaściwym ustawieniem zawieszenia czy nieodpowiednim ciśnieniem w oponie, uszkodzeniami powstałymi wskutek używania auta w terenie czy na torze wyścigowym, a także ogumienia z samochodów powypadkowych. Z oferty wyłączone jest również ogumienie używane w taksówkach, a także szkody powstałe wskutek pożaru czy katastrofy naturalnej.

Sprawdź ofertę promocyjną opon.

Jak to działa?

W razie uszkodzenia w kraju po jego wykryciu należy dołożyć starań, aby nie zwiększać zakresu szkód. Potem trzeba zgłosić sprawę autoryzowanemu serwisowi marki Grupy Volkswagen. Jeśli doszło do przebicia lub uszkodzenia ogumienia, należy przekazać oponę pracownikom serwisu wraz z dokumentami wydanymi przy zakupie. Jeżeli uszkodzenie było następstwem aktu wandalizmu, wraz z oponą należy przekazać kopię dotyczącego sprawy raportu policji.

Jeśli do szkody doszło za granicą, należy kupić nową oponę w autoryzowanym serwisie jednej z marek Grupy Volkswagen w danym kraju. Po powrocie do Polski fakturę, potwierdzenie z zagranicznego serwisu oraz dokumentację fotograficzną przekazujemy krajowemu autoryzowanemu serwisowi Grupy Volkswagen.

Na oponach nie warto oszczędzać.
Ich sprawność może zdecydować o naszym życiu, więc warto wybrać taką ofertę, która zapewni nam spokój.

Zapytaj o ofertę opon najbliższego Partnera Serwisowego.

Partnerem artykułu jest Grupa Volkswagen

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Zobacz, jak wygląda fotelik dziecka po poważnym wypadku. Mocowanie to kluczowa rzecz CEP przygotowywana na profesjonalną rejestrację. Termin zostanie dotrzymany Mercedes-AMG S 65 Final Edition pojedzie 300 km/h. Ostatni z V12 pod maską Cola zamiast benzyny. "Naukowy" eksperyment na wideo Wlał 5 litrów wody do układu wydechowego. Silnik odpalił, ale nie róbcie tego w domu Motoryzacyjne mity, w które wciąż wierzymy. Lepiej poznać prawdę Wideorejestratory zostają, bo mają zatwierdzenie. GUM wydał je, bo takie są przepisy Koniec z używaniem telefonu w czasie jazdy. Kamerki wszystko zobaczą Porsche Cayenne Coupe. Samochód na miarę dzisiejszych czasów Honda Civic Type R będzie hybrydą. To doskonała wiadomość Z wizytą w Rzepecki auto - serwisie klasycznych samochodów Volkswagen Beetle bez następcy. Produkcja zakończy się w tym roku Szef Toyoty sugeruje, że nowe GT86 może być opracowane z Subaru Wyrok TSUE oznacza, że nauka jazdy może podrożeć. Niektóre ośrodki na to czekają Jaguar F-Type na sterydach. Poznajcie 666-konny projekt Listera Poznaliśmy polskie ceny DS3 Crossbacka i są wysokie Odświeżony Mercedes GLC Coupe. Ostrzejsze rysy i więcej mocy Kaskadowy pomiar prędkości i nieoznakowane radiowozy. Zmasowana akcja Policji Premiera Porsche Cayenne Coupé. Nowy konkurent dla BMW X6 Hyundai Tucson N Line to trochę więcej niż sportowy wygląd. Szkoda, że tylko trochę Pogoda dla kierowców na weekend (23-24 marca) Geely GE11 to "elektryk" z Chin, który ma nawet 500 km zasięgu Volvo ograniczy wolność w imię bezpieczeństwa. Przyszłość to nie tylko limitery prędkości Wypadek wyglądał na śmiertelny. Kierowca Toyoty MR2 wyszedł z niego z lekkimi urazami

Popularne w tym tygodniu:

Polak zrobił replikę Mercedesa SLS, która tak naprawdę jest rowerem Zobacz, jak wygląda fotelik dziecka po poważnym wypadku. Mocowanie to kluczowa rzecz Mopar zrobił siedmiolitrowy silnik o mocy 1000 KM. Wyprzedał się w dwa dni Kary za "kręcenie" liczników od 25 maja. Pozostałe przepisy wejdą w życie później Prowadził pod wpływem alkoholu. Stracił wszystkie kategorie prawa jazdy Polski Triggo wyjeżdża na ulice. W 2020 r. ma trafić do produkcji Nie żyje Niki Lauda. Miał 70 lat Plan Morawieckiego nie wypali. Polska w elektrycznym ogonie Europy Jaki downsizing? Mazda stworzy duży silnik sześciocylindrowy CEP przygotowywana na profesjonalną rejestrację. Termin zostanie dotrzymany Kierowcy bez uprawnień przyjechali na komendę. Chcieli odebrać auto Kierowcy skarżą się na ubezpieczycieli. Najnowszy ranking