Wybierz samochód roku i wygraj atrakcyjne nagrody

Drugie oblicze mistrza właściwości jezdnych. Nowy Ford Focus prowadzi się sam

Od początku historii tego modelu, Ford Focus słynął z najlepszych właściwości jezdnych w swojej klasie. Najnowsza generacja postawiła kolejny krok w tym kierunku, nie tylko poprawiając obszar mechaniczny, ale też elektronikę. Dzięki niej, Focus prowadzi się sam.

Naszpikowany techniką jak mało który kompakt, nowy Ford Focus po raz czwarty w historii wyznacza standardy dla konkurencji. Tym razem w obszarze "samoprowadzenia" staje się klasą samą dla siebie, choć mechaniczne właściwości jezdne pozostają na szczycie. Dzięki rozwojowi zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy, prowadzi się sam, ale gdy tylko zechcesz zaczerpnąć najwyższej przyjemności z jazdy, przejmujesz nad nim kontrolę. Po jeździe zastanawiasz się, jak to możliwe, że znów zrobili to najlepiej.

Partnerem treści jest Ford

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Relacje:

Skoda Kamiq: nowy crossover Škody debiutuje w Genewie Na spotkanie z TOPR - film z wyprawy Škodą Kodiaq w Tatry Kodiaq Laurin & Klement - na spotkanie z TOPR Dzień Arteona - czyli jak wczuć się w potencjalnego właściciela takiego auta? Genewa 2019: Grupa FCA odkryła karty. Nowa 500, kompaktowy SUV Alfy Romeo Peugeot prezentuje w Genewie przyszłość motoryzacji. Będzie ekologicznie i emocjonująco Škoda Kamiq - spotkanie oko w oko Honda e Prototype wygląda tak uroczo jak koncept. Premiera już wkrótce Wywiad z "panem 911". Szef inżynierów Porsche szczerze o swojej pracy, autach sportowych i… elektrycznych Nowy Ford Focus sprawił, że zapomniałem o nawigacji w telefonie. W końcu ktoś ją zrobił lepiej Nowy Ford Focus na Torze Łódź. Kompaktowy hatchback prowadzi się jak żaden inny Filozofia duńskich mistrzów dźwięku w Fordzie Focusie, czyli o komforcie i braku kompromisów Lexus ES prezentuje: Opowieść o dobrym designie Szybka runda z Markiem Webberem. Rozmawiamy o życiu po F1, Kubicy i nowym 911 Widziałem odświeżonego Volkswagena Passata. Wygląda jak obecny, ale jest mądrzejszy Ski-tour w Tatrach: na szlaku ze Skodą Kodiaq 4x4 Golf Variant. Jak jeździ i dlaczego warto go kupić (oraz jak to zrobić)? SUV to luksus, na który cię stać! O ile dobrze policzysz... Podróż na dziki wschód - notatki zza kierownicy Škody Kodiaq Sportline 4x4 Wzdłuż ściany wschodniej - film z wyprawy Różnice pomiędzy napędem na dwa i na cztery koła - test na Autodromie Poznań Co konkretnie daje napęd na cztery koła? Eksperyment na Autodromie Poznań Test na wszechstronność. Škoda Kodiaq Scout kontra szwajcarski scyzoryk Spróbowałem kupić samochód w wirtualnej rzeczywistości. Tak działa Audi City Warszawa

Popularne w tym tygodniu:

Klienci aut za milion są nie tam, gdzie się ich spodziewasz. W lidze superaut nadal panuje eldorado Najwygodniejszy samochód targów genewskich to nowy Citroen C5 Aircross - błyskotliwa riposta na dzisiejszą modę Skoda Kamiq: nowy crossover Škody debiutuje w Genewie Dzień Arteona - czyli jak wczuć się w potencjalnego właściciela takiego auta? Genewa 2019: Grupa FCA odkryła karty. Nowa 500, kompaktowy SUV Alfy Romeo Drugie oblicze mistrza właściwości jezdnych. Nowy Ford Focus prowadzi się sam Stoisko BMW w Genewie pod znakiem elektryfikacji. Dla bawarskiej marki to nowa era Nowe 208 na 208-lecie Peugeota. Futurystyczny model kontynuuje historię małych-wielkich poprzedników Przyszłość już dziś. Wywiad z Neilem Fiorentinosem o tym, jak BMW zmienia oblicze polskiej elektromobilności Kodiaq Laurin & Klement - na spotkanie z TOPR W Genewie Citroen wrócił do korzeni. Specjalna seria Origins Collector Edition na stulecie istnienia firmy Na spotkanie z TOPR - film z wyprawy Škodą Kodiaq w Tatry