Drugie oblicze mistrza właściwości jezdnych. Nowy Ford Focus prowadzi się sam

Od początku historii tego modelu, Ford Focus słynął z najlepszych właściwości jezdnych w swojej klasie. Najnowsza generacja postawiła kolejny krok w tym kierunku, nie tylko poprawiając obszar mechaniczny, ale też elektronikę. Dzięki niej, Focus prowadzi się sam.

Naszpikowany techniką jak mało który kompakt, nowy Ford Focus po raz czwarty w historii wyznacza standardy dla konkurencji. Tym razem w obszarze "samoprowadzenia" staje się klasą samą dla siebie, choć mechaniczne właściwości jezdne pozostają na szczycie. Dzięki rozwojowi zaawansowanych systemów wspomagania kierowcy, prowadzi się sam, ale gdy tylko zechcesz zaczerpnąć najwyższej przyjemności z jazdy, przejmujesz nad nim kontrolę. Po jeździe zastanawiasz się, jak to możliwe, że znów zrobili to najlepiej.

Partnerem treści jest Ford

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Relacje:

Polak, który wstawił porsche z Lego na ulice Warszawy. Tomek Mąkolski opowiada o swoim projekcie Nowy Land Rover Discovery (2016) - polska premiera następcy terenowego giganta Fleet and Business Day 2011 - targowo o flotowej motoryzacji [relacja autokult.pl] Łapiąc światło - śląskie plenery i nowa Toyota RAV4 Auto Nostalgia 2013 - galeria zdjęć [relacja autokult.pl] Hyundai Kona w (nowym) Hangarze 646 - radość z prostych rzeczy Jeździłem Porsche 911 GT3 RS – to kosmos! Ale zakochałem się w modelu 718 T Auto&Eco Test 2013 [relacja autokult.pl] Pojechałem na 4. Śniadanie i Gablotę w 306-konnym BMW. Chyba zaniżałem średnią moc Jak jeździ Fabia R5? Wywiad z Pontusem Tidemandem Elegancja, której nie można bagatelizować - Ford Fiesta Vignale Jazda defensywna – co to takiego?

Popularne w tym tygodniu:

Aston Martin Road to Wrocław: relacja zdjęciowa