Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Felietony:

Dopłaty-widmo, nieopłacalne ładowarki i powrót stref czystego transportu, czyli dwa lata z Ustawą o elektromobilności Buliński: bezpieczeństwa na drodze nie poprawią dodatkowe patrole ani wyższe mandaty. Problem leży w nas samych (opinia) BMW kończy produkcję i8. Dla mnie to samochód wyjątkowy i żegnam go ze smutkiem Pierwszeństwo pieszego na pasach to zły pomysł. Problem nie leży w przepisach Opinia: 120 mln zł dla Volkswagena to kara, którą zapłacimy wszyscy. I już są pieniądze na dopłaty do elektryków Opinia: Mateusz Morawiecki chce rozpocząć dyskusję o bezpieczeństwie na drogach. Nieważny jest jej początek, a koniec Jedziesz o 10 km/h wolniej? Dla kogoś może to oznaczać 20 za dużo Silniki spalinowe niekoniecznie skazane na wymarcie. Parlamentarny zespół ds. bezpieczeństwa bez polityków PiS-u. To kpina z ludzkich tragedii 38 milionów ekspertów od wypadków i stosunków międzynarodowych. Nie dajcie sobą sterować Tomasz Budzik: "Niech zostanie tak, jak było" dotyczy również bezpieczeństwa na drogach. Na zmianę myślenia musimy poczekać (opinia) Jeszcze raz o kierunkowskazie na pierwszeństwie łamanym. Do ułomnego prawa dodajmy szczyptę logiki