Wybierz samochód roku i wygraj atrakcyjne nagrody

Dzień Arteona - czyli jak wczuć się w potencjalnego właściciela takiego auta?

Klasyczna dziennikarska "wcieleniówka" polega na tym, że dany reporter zatrudnia się w jakimś zawodzie po to, by poczuć to, jak pracuje się jako np. taksówkarz, kolejarz, pracownik magazynu z nawozami itp. My przenosimy ją na grunt testów motoryzacyjnych! Wcielamy się nie w grupę zawodową a... kliencką. To da się zrobić, jeżeli potraktujemy sprawę z należnym przymrużeniem oka...

Volkswagen Arteon - to chyba najprzystojniejszy model, jaki kiedykolwiek wyjechał z bram fabryki w Wolfsburgu. Szczególnie w srebrno-szarym kolorze. Jest elegancki, dostojny i… czy ktoś wie, jaki jest polski odpowiednik angielskiego słowa "cool"? Bo Arteon jest właśnie taki. Jest "cool".

Charakterystyczny szeroki, chromowany grill, a w niego wpisane inteligentne, adaptacyjne światła — wykonane w całości w technologii LED. Przód Arteona ma w sobie coś z ekspresyjnej architektury, którą Santiago Calatrava uprawia w swoich powyginanych, organicznych, ale jednocześnie wyjątkowo rytmicznych pod względem struktury, betonowych budynkach . Z profilu Arteon ma jak najbardziej zbliżyć się do sylwetki klasycznego coupé — jednocześnie zachowując funkcjonalność i praktyczne cechy samochodu czterodrzwiowego.

Wybór trybów jazdy ma wpływ m.in na pracę adaptacyjnego zawieszenia

To właściwie bardzo zgrabny liftback, do tego napakowany najnowszą technologią z zakresu bezpieczeństwa i łączności — podłączony do internetu, oferujący możliwości integracji z telefonem (muzyka, mapy i inne aplikacje) wspomagający jazdę miejską (w korku) oraz pozamiejską (na autostradzie) licznymi radarami, kamerami i aktywnymi systemami. Potrafi sam skręcać, sam zaparkować, sam rozpoznawać znaki drogowe, sam wezwać pomoc gdy wydarzy się coś nieprzewidzianego, sam skontaktować nas z doradcą serwisowym w razie awarii.

VW Arteon w całej okazałości

Jego właściciel wg. nas musi być równie "cool" co jego samochód. I chyba równie wszechstronny. Musi zarówno uprawiać sport, jak i ciężko pracować, być sprytnym, inteligentnym, w zawsze idealnie wyprasowanej koszuli i eleganckiej marynarce, ale np. w sportowych butach (Arteon ma 240-konny silnik i napęd na cztery koła 4-Motion) - musi umieć bawić się modą, posiadać odrobinę luzu a jednocześnie być godnym zaufania.

Dlatego postanowiliśmy wcielić się w takiego hipotetycznego przedstawiciela tzw. "grupy docelowej" - klienta, który rozważałby taki samochód, po to, żeby móc się przyjrzeć temu samochodowi jego oczami… zobaczcie jak wyszło.

Pokładowe systemy bezpieczeństwa w Arteonie

Partnerem treści jest marka Volkswagen

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Relacje:

Kodiaq Laurin & Klement - na spotkanie z TOPR Honda e Prototype wygląda tak uroczo jak koncept. Premiera już wkrótce Wywiad z "panem 911". Szef inżynierów Porsche szczerze o swojej pracy, autach sportowych i… elektrycznych Nowy Ford Focus sprawił, że zapomniałem o nawigacji w telefonie. W końcu ktoś ją zrobił lepiej Nowy Ford Focus na Torze Łódź. Kompaktowy hatchback prowadzi się jak żaden inny Filozofia duńskich mistrzów dźwięku w Fordzie Focusie, czyli o komforcie i braku kompromisów Lexus ES prezentuje: Opowieść o dobrym designie Szybka runda z Markiem Webberem. Rozmawiamy o życiu po F1, Kubicy i nowym 911 Widziałem odświeżonego Volkswagena Passata. Wygląda jak obecny, ale jest mądrzejszy Ski-tour w Tatrach: na szlaku ze Skodą Kodiaq 4x4 Golf Variant. Jak jeździ i dlaczego warto go kupić (oraz jak to zrobić)? SUV to luksus, na który cię stać! O ile dobrze policzysz... Podróż na dziki wschód - notatki zza kierownicy Škody Kodiaq Sportline 4x4 Wzdłuż ściany wschodniej - film z wyprawy Różnice pomiędzy napędem na dwa i na cztery koła - test na Autodromie Poznań Co konkretnie daje napęd na cztery koła? Eksperyment na Autodromie Poznań Test na wszechstronność. Škoda Kodiaq Scout kontra szwajcarski scyzoryk Spróbowałem kupić samochód w wirtualnej rzeczywistości. Tak działa Audi City Warszawa Ford Focus - Pierwszy kontakt Róbcie miejsce na plakaty. Toyota GR Supra wygląda fantastycznie, a jeździć ma jeszcze lepiej Widziałem nową Toyotę RAV4 z bliska. Nic nie stoi na przeszkodzie, by odniosła sukces Mądre zakupy - trend "smartshopingu" dotyczy również samochodów Nawet prąd z węgla jest lepszy od benzyny. Ekspert o przyszłości aut elektrycznych Łapy, łapy, cztery łapy… czyli o zawiłościach rodzajów napędów 4x4

Popularne w tym tygodniu:

Klienci aut za milion są nie tam, gdzie się ich spodziewasz. W lidze superaut nadal panuje eldorado Najwygodniejszy samochód targów genewskich to nowy Citroen C5 Aircross - błyskotliwa riposta na dzisiejszą modę Skoda Kamiq: nowy crossover Škody debiutuje w Genewie Dzień Arteona - czyli jak wczuć się w potencjalnego właściciela takiego auta? Genewa 2019: Grupa FCA odkryła karty. Nowa 500, kompaktowy SUV Alfy Romeo Drugie oblicze mistrza właściwości jezdnych. Nowy Ford Focus prowadzi się sam Stoisko BMW w Genewie pod znakiem elektryfikacji. Dla bawarskiej marki to nowa era Nowe 208 na 208-lecie Peugeota. Futurystyczny model kontynuuje historię małych-wielkich poprzedników Przyszłość już dziś. Wywiad z Neilem Fiorentinosem o tym, jak BMW zmienia oblicze polskiej elektromobilności Kodiaq Laurin & Klement - na spotkanie z TOPR W Genewie Citroen wrócił do korzeni. Specjalna seria Origins Collector Edition na stulecie istnienia firmy Na spotkanie z TOPR - film z wyprawy Škodą Kodiaq w Tatry