Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018: Torowa rakieta roku

Czysta radość z szybkiej jazdy, choć nie tylko po torze. Konstrukcja, z której wyciskając ostatnie soki będziesz najbardziej zadowolony. Osiągi i emocje, a to wszystko musi być pod kontrolą. Oto czego szukamy w tej kategorii.

Aż sześć modeli zgłoszono do tegorocznego plebiscytu w kategorii "Torowa rakieta roku" Wirtualnej Polski

Aż sześć modeli zgłoszono do tegorocznego plebiscytu w kategorii "Torowa rakieta roku" Wirtualnej Polski (fot. Konrad Skura / Mariusz Zmysłowski)

Ten artykuł ma 7 stron:

Torowa rakieta roku

Osoby, które krytykują producentów za wprowadzanie małych silników i hybrydowych napędów wszędzie gdzie się da, najpewniej nie dostrzegają rynku aut sportowych, który rozwija się w niesamowity sposób.

Dziś porządny hot hatch segmentu C musi mieć minimum 280 KM mocy. W latach 90. wystarczyło niewiele więcej niż połowa tego. Dziś czterodrzwiowe modele w sportowych odmianach osiągami, nie tylko na prostej, dorównują lekkim i zwartym rasowym coupé. Dziś auto z tylnym napędem i silnikiem umieszczonym centralnie wcale nie musi być przerażająco trudne w prowadzeniu. Tak obecnie wyglądają samochody tego segmentu.

Wybieramy Samochód Roku Wirtualnej Polski! Najlepszy model w 2018 roku

Blisko czterdzieści samochodów, dziewięć kategorii i jedna nagroda główna dla Samochodu Roku Wirtualnej Polski oraz, po raz pierwszy, Samochód Roku…

Kategoria aut sportowych to wyścig mocy i precyzji prowadzenia. To także pokaz coraz wyższych kompetencji inżynierów, którzy latami zbierając doświadczenia tworzą nowy, lepszy model, choć wydawało się, że poprzedni jest już doskonały. To pokaz techniki zaczerpniętej ze sportów motorowych.

Czego oczekujemy od samochodów zgłoszonych do tej kategorii? Wbrew jej nazwie nie tylko najlepszego i najszybszego auta na torze. Również wszechstronnego, którym na tor dojedziesz i wrócisz na kołach. Ale przede wszystkim maszyny, która daje najwięcej satysfakcji z prowadzenia.

W ubiegłorocznym plebiscycie zwyciężyła Honda Civic Type R. W tegorocznym w szranki staje sześciu kandydatów z pięciu zupełnie różnych segmentów. Ich listę i opis znajdziecie na kolejnych stronach.

Zobacz również: Porsche 911 Turbo S - launch control

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Aktualności:

Zobacz, jak wygląda fotelik dziecka po poważnym wypadku. Mocowanie to kluczowa rzecz CEP przygotowywana na profesjonalną rejestrację. Termin zostanie dotrzymany Cola zamiast benzyny. "Naukowy" eksperyment na wideo Wlał 5 litrów wody do układu wydechowego. Silnik odpalił, ale nie róbcie tego w domu Motoryzacyjne mity, w które wciąż wierzymy. Lepiej poznać prawdę Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018: Najlepsza alternatywa dla używanego Samochód Roku Wirtualnej Polski 2018: Na wielką podróż z rodziną Wkrótce do nowej Toyoty Supry będzie można wsadzić 2JZ Škoda Kamiq oficjalnie. Praktyczna, ale bez większych niespodzianek Backstage plebiscytu: McLaren 600LT ładowany na lawetę w Warszawie Wybieramy Samochód Roku Wirtualnej Polski! Najlepszy model w 2018 roku Elektryczny Peugeot e-208. Niezłe osiągi i przyzwoity zasięg Klasyczny Datsun 280Z w bułgarskim wydaniu. Nie spodoba się każdemu Seat Minimó - lek na wszystkie bolączki zatłoczonych miast TechArt stworzył potwora. Niewiele jest szybszych Porsche Volkswagen T-Roc R oficjalnie. Miejski SUV nie musi być nudny Aktywne systemy bezpieczeństwa wciąż niedoskonałe. Mimo to będą obowiązkowe Nowy Peugeot 208 już oficjalnie. Mały francuz jakby z górnej półki Oczywiście, że Cullinan jest hitem. Rolls-Royce wręcz nie nadąża z produkcją Hybrydowe Lamborghini wyprzedane. 63 egzemplarze już znalazły klientów Range Rover rodziny królewskiej na sprzedaż. Ma 3 lata i symboliczny przebieg Elektromobilność w Polsce w raporcie Polish EV Outlook 2019 Volkswagen Multivan T6.1 już jest. Bardziej cyfrowy, a nawet elektryczny Mercedes wycofuje model SLC. Edycja specjalna na pożegnanie

Popularne w tym tygodniu:

Polak zrobił replikę Mercedesa SLS, która tak naprawdę jest rowerem Zobacz, jak wygląda fotelik dziecka po poważnym wypadku. Mocowanie to kluczowa rzecz Mopar zrobił siedmiolitrowy silnik o mocy 1000 KM. Wyprzedał się w dwa dni Kary za "kręcenie" liczników od 25 maja. Pozostałe przepisy wejdą w życie później Prowadził pod wpływem alkoholu. Stracił wszystkie kategorie prawa jazdy Polski Triggo wyjeżdża na ulice. W 2020 r. ma trafić do produkcji Nie żyje Niki Lauda. Miał 70 lat Plan Morawieckiego nie wypali. Polska w elektrycznym ogonie Europy Jaki downsizing? Mazda stworzy duży silnik sześciocylindrowy CEP przygotowywana na profesjonalną rejestrację. Termin zostanie dotrzymany Kierowcy bez uprawnień przyjechali na komendę. Chcieli odebrać auto Mercedes-AMG S 65 Final Edition pojedzie 300 km/h. Ostatni z V12 pod maską