Seat Ateca FR 2.0 TSI: najmocniejsza i najlepsza

Ten artykuł ma 2 strony:

Seat Ateca FR 2.0 TSI 4Drive — dane techniczne, spalanie, bagażnik

Seat Ateca FR 2.0 TSI DSG 4Drive

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1984 cm³  
Moc maksymalna: 190 KM przy 4200–6000 rpm  
Moment maksymalny: 320 Nm przy 1500–4100 rpm  
Skrzynia biegów: Automatyczna, 7-biegowa  
Typ napędu: Na cztery koła  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Niezależne, kolumna MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 245/40 R19  
Koła, ogumienie tylne: 245/40 R19  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1536 kg  
Ładowność: 540 kg  
Długość: 4363 mm  
Szerokość: 1841 mm  
Wysokość: 1615 mm  
Rozstaw osi: 2638 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 55 l  
Pojemność bagażnika: 485–1579 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 7,1 s  
Prędkość maksymalna: 212 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 8,6 l/100 km 9,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,9 l/100 km 6,3 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,1 l/100 km 8,5 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): --- 10,5 l/100 km
Emisja CO2: 156 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 81 700 zł  
Diesel od: 109 700 zł  
Samochód testowy od: 134 100 zł  

Zobacz również: Wideotest Maserati Ghibli

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Mini Cooper SD po liftingu. Z dieslem pod maską spełni bardzo specyficzne potrzeby Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost: udaje crossovera, ale to udawanie bardzo dobrze wychodzi Nissan Qashqai z bazowym silnikiem 1.3 l. To jednostka z Dustera i Klasy A Nowe Suzuki Jimny: nie jest takie jak myślisz. Jest lepsze Kia Ceed 1.4 T-GDi: trudno o bardziej zwyczajne auto. W tej klasie to komplement Pierwsza jazda ostatnim Volkswagenem Golfem GTI VII. TCR to najlepsza wersja Nowe Suzuki Swift Sport to kiepski hot hatch, ale za to świetne GTi Nowe Porsche 911 Carrera S: niezmienny wzorzec samochodu sportowego Toyota RAV4 piątej generacji: sprawdzam, co zmieniło się w najpopularniejszym SUV-ie świata Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Mercedes Panamera - czyli o tym, jak raz przywłaszczona nazwa powinna wrócić do prawowitego właściciela Hyundai i30 Fastback N: świetny hothatch w nowym wydaniu BMW X5 z pakietem xOffroad: rzucamy nowego SUV-a w teren Skoda Kodiaq kontra Hyundai Santa Fe i Peugeot 5008: porównujemy siedmioosobowe SUV-y z różnych stron świata Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem Opel Grandland X - witamy na długim dystansie Seat Leon ST Cupra 370 Carbon: najmocniejsze hiszpańskie auto, jakie kupisz. Jeśli zdążysz Kia Stinger GT 3.3 V6: otwieramy oczy niedowiarkom! Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować Kia Picanto 1.2 X-line: kosztowny indywidualizm Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy O surowej wyspie i technologicznym gigancie: Volkswagen Touareg na Islandii

Popularne w tym tygodniu:

Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi BMW M850i xDrive: test gran turismo przyszłości Nissan Qashqai z bazowym silnikiem 1.3 l. To jednostka z Dustera i Klasy A Ford Fiesta Active 1.0 EcoBoost: udaje crossovera, ale to udawanie bardzo dobrze wychodzi Kia Ceed SW 1,4 T-GDi: kompetentna, lecz pozbawiona charakteru Mini Cooper SD po liftingu. Z dieslem pod maską spełni bardzo specyficzne potrzeby Lexus ES300h: sprawdzamy, czy limuzyna stworzona z myślą o USA ma sens w Europie Seat Ateca FR 2.0 TSI: najmocniejsza i najlepsza Nissan Micra N-Sport: usportowiony hatchback dla tych, którzy nie lubią szybko jeździć Hyundai Tucson z systemem 48V Mild Hybrid: czy to w ogóle ma sens? Lexus RC 300h po faceliftingu: tylko koni żal…