Golf Variant. Jak jeździ i dlaczego warto go kupić (oraz jak to zrobić)?

Zupełnie jak słynny BigMac - kanapka, która ma nawet swój indeks giełdowy - Volkswagen Golf uważany jest za "wzorzec metra z Sevres" wśród kompaktów dostępnych obecnie na rynku . Nie jest tajemnicą, że Golfy zawsze były świetnie wykonane, dobrze jeździły, ale... zawsze też były postrzegane jako samochody drogie względem konkurencji. Aż do teraz...

Nie, Golf wcale nie staniał do poziomu cenowego pięcioletniego używanego samochodu, sprowadzonego zza zachodniej granicy — choć trwają właśnie wyprzedaże rocznika, dzięki którym można sporo oszczędzić. Zmieniło się raczej nasze myślenie o zakupie i posiadaniu samochodu, dzięki któremu jeśli uwzględni się pewne parametry, zakup nowego, pozornie drogiego samochodu z salonu okazuje się bardzo opłacalne.

Dlaczego i jak to się dzieje? Za wszystkim stoją dosyć konkretne wyliczenia niezależnych ekspertów firmy Eurotax i trzyliterowy skrót — TCO (Total Of Ownership) - czyli całkowity koszt posiadania. A co oznacza on w praktyce i jak ma się on do Golfa? W materiale wideo wyjaśnia Błażej Żuławski. Po jego obejrzeniu wszystko powinno być jasne.

Partnerem materiału wideo jest marka Volkswagen

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Relacje:

SUV to luksus, na który cię stać! O ile dobrze policzysz... Róbcie miejsce na plakaty. Toyota GR Supra wygląda fantastycznie, a jeździć ma jeszcze lepiej Widziałem nową Toyotę RAV4 z bliska. Nic nie stoi na przeszkodzie, by odniosła sukces Mądre zakupy - trend "smartshopingu" dotyczy również samochodów Nawet prąd z węgla jest lepszy od benzyny. Ekspert o przyszłości aut elektrycznych Łapy, łapy, cztery łapy… czyli o zawiłościach rodzajów napędów 4x4 Škoda i 4x4: prawdziwy napęd Porsche 911 to najmniej awaryjne auto świata. Sprawdziłem, jak powstaje jego nowa generacja Jest zarejestrowana w Polsce, ale nie można jej tu zatankować. Jeździłem Toyotą Mirai Sprawdziłem swój alkomat profesjonalnym sprzętem. Wtedy przestałem mu ufać Nowa era luksusu – na pokładzie Mazdy 6 odwiedzamy warszawskie Autor Rooms Komfort nie do podrobienia. Mazda 6 z dużym silnikiem na autostradzie Spod biura na tor? Sprawdzamy nową Mazdę 6 na Moto Park Kraków Wypoczynek w dobrym tonie. Szczawnica zza szyb nowej Mazdy 6 Nowa Toyota Corolla ma dwa duże zadania: pokonać Octavię i zastąpić Avensisa Rozmawiałem z Richardem Hammondem o jego kolekcji aut i przyszłości motoryzacji Jak najszybciej dojechać z Warszawy do Gdańska? "Wyścig" Škody Kodiaq z pociągiem O tym, jak pod torami kolejowymi odkryłem samochód za ponad milion złotych James Bond zakłada rodzinę... 3 pytania do legendy: szybka rozmowa z Derekiem Bellem "BMW ocali motoryzację" - wywiad z szefem designu Grupy BMW Adrianem van Hooydonkiem Australia zza kierownicy Audi. Przejechałem 2 tysiące kilometrów w Q5 Powolny objazd miasta Škodą Kodiaq - my prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać Mercedes-AMG 4-Door Coupé wjechał na polski rynek. Na start cztery mocne wersje

Popularne w tym tygodniu:

Mercedes-Benz Safety Experience już działa. Przekonałem się, że każdy wyniesie z tych szkoleń coś dla siebie 24h Le Mans 2019 - relacja na żywo Wyniki 24h Le Mans 2019: to nie był spektakl jednego aktora Premiera na otwarcie salonu. W McLaren Warszawa mogłem z bliska zobaczyć nowego GT Opel idzie w elektryki, ale to nie jedyna ścieżka. O przyszłości marki z Frankiem Jordanem 15 lat temu bezpieczeństwo oznaczało coś zupełnie innego. Sprawdziłem to na autodromie Škody Varsopolis 2019: polski konkurs elegancji z prawdziwego zdarzenia Mille Miglia w Polsce? W wakacje możesz wziąć udział w podobnej imprezie