SUV to luksus, na który cię stać! O ile dobrze policzysz...

Czy w 2019 roku marzy ci się zmiana samochodu? Z utęsknieniem spoglądasz na samochody o zwiększonym prześwicie, których kierowcy siedzą wyżej i więcej widzą choćby podczas jazdy w korku? Chciałbyś czuć się bezpieczniej w samochodzie wyposażonym w napęd na cztery koła? Jednak nadal wydaje ci się, że cię na takie auto nie stać? Nie koniecznie musi tak być! Szczególnie jeśli zapoznasz się z pewnym trzyliterowym skrótem...

Jeśli weźmiesz pod uwagę parametry zakupu takie, jak elastyczne formy finansowania (kredyt, leasing czy wypożyczenie długoterminowe), szczególnie jeśli prowadzisz działalność gospodarczą, oraz trzyliterowy, tajemniczy skrót czyli - TCO (Total Cost of Ownership) - oznaczający całkowity koszt posiadania pojazdu, szybko okaże się, że to co dotychczas uważałeś za ekstrawagancję — czyli np. kupno pozornie drogiego SUV-a uznanej, niemieckiej marki — nagle jest w zasięgu ręki.

A dlaczego i jak to wszystko się opłaca? W krótkim filmie, na przykładzie świetnie wyposażonego VW Tiguana R-Line wyjaśnia Błażej Żuławski. Chociaż… jak się szybko okazuje do testów dostał niekoniecznie optymalną pod kątem TCO, 240-konną wersję silnikową tego kompetentnego SUV-a, ale o tym w samym filmie. Miłego oglądania.

Film powstał we współpracy z marką Volkswagen, ale TCO wyliczone zostało przez niezależnych ekspertów z firmy Eurotax

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Relacje:

Róbcie miejsce na plakaty. Toyota GR Supra wygląda fantastycznie, a jeździć ma jeszcze lepiej Widziałem nową Toyotę RAV4 z bliska. Nic nie stoi na przeszkodzie, by odniosła sukces Mądre zakupy - trend "smartshopingu" dotyczy również samochodów Nawet prąd z węgla jest lepszy od benzyny. Ekspert o przyszłości aut elektrycznych Łapy, łapy, cztery łapy… czyli o zawiłościach rodzajów napędów 4x4 Škoda i 4x4: prawdziwy napęd Porsche 911 to najmniej awaryjne auto świata. Sprawdziłem, jak powstaje jego nowa generacja Jest zarejestrowana w Polsce, ale nie można jej tu zatankować. Jeździłem Toyotą Mirai Sprawdziłem swój alkomat profesjonalnym sprzętem. Wtedy przestałem mu ufać Nowa era luksusu – na pokładzie Mazdy 6 odwiedzamy warszawskie Autor Rooms Komfort nie do podrobienia. Mazda 6 z dużym silnikiem na autostradzie Spod biura na tor? Sprawdzamy nową Mazdę 6 na Moto Park Kraków Wypoczynek w dobrym tonie. Szczawnica zza szyb nowej Mazdy 6 Nowa Toyota Corolla ma dwa duże zadania: pokonać Octavię i zastąpić Avensisa Rozmawiałem z Richardem Hammondem o jego kolekcji aut i przyszłości motoryzacji Jak najszybciej dojechać z Warszawy do Gdańska? "Wyścig" Škody Kodiaq z pociągiem O tym, jak pod torami kolejowymi odkryłem samochód za ponad milion złotych James Bond zakłada rodzinę... 3 pytania do legendy: szybka rozmowa z Derekiem Bellem "BMW ocali motoryzację" - wywiad z szefem designu Grupy BMW Adrianem van Hooydonkiem Australia zza kierownicy Audi. Przejechałem 2 tysiące kilometrów w Q5 Powolny objazd miasta Škodą Kodiaq - my prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać Mercedes-AMG 4-Door Coupé wjechał na polski rynek. Na start cztery mocne wersje W Paryżu Hyundai prezentuje trzy oblicza. Każde z nich powinno was zachwycić

Popularne w tym tygodniu:

Szybka runda z Markiem Webberem. Rozmawiamy o życiu po F1, Kubicy i nowym 911 Nowy Ford Focus na Torze Łódź. Kompaktowy hatchback prowadzi się jak żaden inny Widziałem odświeżonego Volkswagena Passata. Wygląda jak obecny, ale jest mądrzejszy Nowy Ford Focus sprawił, że zapomniałem o nawigacji w telefonie. W końcu ktoś ją zrobił lepiej Lexus ES prezentuje: Opowieść o dobrym designie Filozofia duńskich mistrzów dźwięku w Fordzie Focusie, czyli o komforcie i braku kompromisów