BMW X5 z pakietem xOffroad: rzucamy nowego SUV-a w teren

Ten artykuł ma 2 strony:

BMW X5 xDrive30d (2019) - dane techniczne, zużycie paliwa

BMW X5 xDrive30d (2019)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R6, turbo sekwencyjne  
Rodzaj paliwa: Olej napędowy  
Ustawienie: Wzdłużne  
Objętość skokowa: 2 993 cm³  
Moc maksymalna: 265 KM przy 4000 obr./min  
Moment maksymalny: 620 Nm przy 2000–2500 obr./min  
Skrzynia biegów: automatyczna, ośmiobiegowa  
Typ napędu: na cztery koła xDrive  
Hamulce przednie: tarcze wentylowane  
Hamulce tylne: tarcze  
Zawieszenie przednie: Podwójne wahacze poprzeczne, pneumatyczne  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe, pneumatyczne  
Rozmiar ogumienia: 255/55 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

SUV

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2185 kg  
Ładowność: 770 kg  
Długość: 4 922 mm  
Szerokość:

2 004 mm bez lusterek

2 218 mm z lusterkami

 
Wysokość: 1 745 mm  
Rozstaw osi: 2 975 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 80 l  
Pojemność bagażnika: 650/1860 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 6,5 s 6,6 s
Prędkość maksymalna: 230 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,5 l/100 km 10,2 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 6,2 l/100 km 6,9 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,7 l/100 km 8,9 l/100 km
Emisja CO2: 158 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 330 800 zł  
Wersja od: 330 800 zł (xDrive30d)  
Testowany egzemplarz: 533 643 zł  

Zobacz również: BMW X6 M50d - start z launch control

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Mercedes Panamera - czyli o tym, jak raz przywłaszczona nazwa powinna wrócić do prawowitego właściciela Skoda Kodiaq kontra Hyundai Santa Fe i Peugeot 5008: porównujemy siedmioosobowe SUV-y z różnych stron świata Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem Opel Grandland X - witamy na długim dystansie Seat Leon ST Cupra 370 Carbon: najmocniejsze hiszpańskie auto, jakie kupisz. Jeśli zdążysz Kia Stinger GT 3.3 V6: otwieramy oczy niedowiarkom! Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować Kia Picanto 1.2 X-line: kosztowny indywidualizm Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy O surowej wyspie i technologicznym gigancie: Volkswagen Touareg na Islandii Rolls-Royce Cullinan: pierwszy polski test najdroższego SUV-a świata Renault Twizy: samochód, którym można wjechać do magazynu Skoda Arctic Circle Expedition 2018. 4x4 w Laponii Pierwsza jazda Porsche 911 992 (jako pasażer). Poznajemy nową generację ikony Suzuki Swift Hybrid 1.0: liczy się lekkość Hyundai i20 w wersji Launch: skrojony pod polski rynek Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem BMW i3S: aktualizacja pomiędzy generacjami Nowy Renault Kadjar: cichy gracz w popularnym segmencie nie ma się czego wstydzić Porsche Macan po liftingu - to tylko mała kosmetyka Ford Ka+ Active: świetne auto schowane pod kostiumem crossovera Nowy Seat Tarraco - (nieco) spóźniona ofensywa z Hiszpanii

Popularne w tym tygodniu:

Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało