Wybierz samochód roku i wygraj atrakcyjne nagrody

Citroën SpaceTourer 2.0 BlueHDi: rywal Multivana z mocnym napędem

Ten artykuł ma 2 strony:

Citroën SpaceTourer RIP Curl 2.0 BlueHDi — dane techniczne, spalanie

Citroën Spacetourer 2.0 BlueHDI EAT8 Rip Curl

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: olej napędowy  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 1997 cm³  
Moc maksymalna: 180 KM przy 3750 rpm  
Moment maksymalny: 400 Nm przy 2000 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna, ośmiobiegowa  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarcze wentylowane  
Hamulce tylne: tarcze  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Wahacze wleczone  
Rozmiar ogumienia: 215/60 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

van

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1770 kg  
Ładowność: 1105 kg  
Długość: 5306 mm  
Szerokość:

1920 mm bez lusterek

2010 mm z lusterkami

 
Wysokość: 1890 mm  
Rozstaw osi: 3275 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 69 l  
Pojemność bagażnika: 2932–4554 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 8,8 s  
Prędkość maksymalna: 185 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,3 l/100 km 9,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,4 l/100 km 6,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 6,1 l/100 km 8,6 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 10,4 l/100 km
Emisja CO2: 160 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek (2018 r.)  
Cena:
Model od: 134 000 zł  
Wersja nadwozia XL: 146 500 zł  
Wersja silnikowa 180 KM od: 161 000 zł  

Zobacz również: SsangYong XLC 1.6 Diesel AWD AT - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Jaguar F-Type P300 to wszystko, czego możesz chcieć od sportowego samochodu, jeśli nie zgrywasz herosa Mercedes Panamera - czyli o tym, jak raz przywłaszczona nazwa powinna wrócić do prawowitego właściciela Opel Grandland X - witamy na długim dystansie Seat Leon ST Cupra 370 Carbon: najmocniejsze hiszpańskie auto, jakie kupisz. Jeśli zdążysz Kia Stinger GT 3.3 V6: otwieramy oczy niedowiarkom! Volkswagen Amarok V6: kiedy chcesz SUV-a, ale potrzebujesz pick-upa Dacia Duster 1,5 dCi: ja tu jestem, żeby pracować Kia Picanto 1.2 X-line: kosztowny indywidualizm Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy O surowej wyspie i technologicznym gigancie: Volkswagen Touareg na Islandii Rolls-Royce Cullinan: pierwszy polski test najdroższego SUV-a świata Renault Twizy: samochód, którym można wjechać do magazynu Skoda Arctic Circle Expedition 2018. 4x4 w Laponii Pierwsza jazda Porsche 911 992 (jako pasażer). Poznajemy nową generację ikony Suzuki Swift Hybrid 1.0: liczy się lekkość Hyundai i20 w wersji Launch: skrojony pod polski rynek Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem BMW i3S: aktualizacja pomiędzy generacjami Nowy Renault Kadjar: cichy gracz w popularnym segmencie nie ma się czego wstydzić Porsche Macan po liftingu - to tylko mała kosmetyka Ford Ka+ Active: świetne auto schowane pod kostiumem crossovera Nowy Seat Tarraco - (nieco) spóźniona ofensywa z Hiszpanii Audi R8 upodabnia się do samochodu wyścigowego. Nie tylko z wyglądu Nowy Ford Focus ST-Line: jeździ tak dobrze, że... nie musisz go prowadzić

Popularne w tym tygodniu:

Seat Leon Cupra R ST: 300-konne kombi z napędem na 4 koła Pierwsza jazda Volkswagenem T-Cross: gdy funkcjonalność jest na pierwszym miejscu Mazda 2 świetnie wygląda. To nie koniec jej zalet Hyundai Santa Fe 2.0 CRDi: koreańczyk po amerykańsku z europejskim silnikiem Test 300-konnego hot SUV-a. Cupra Ateca przeciera szlaki dla nowej marki Citroën C5 Aircross, czyli SUV klasy komfort. Zgadzam się Test Hyundaia i30 Fastback: kompakt też może być sexy