Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Seat Leon ST Cupra 370 Carbon: najmocniejsze hiszpańskie auto, jakie kupisz. Jeśli zdążysz

Ten artykuł ma 2 strony:

Seat Leon ST Cupra 370 Carbon — dane techniczne

Seat Leon ST Cupra 370 Carbon 

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbo  
Rodzaj paliwa: benzyna  
Ustawienie: poprzeczne  
Rozrząd: DOHC  
Objętość skokowa: 1984 cm³  
Moc maksymalna: 370 KM przy 5500–6200 rpm  
Moment maksymalny: 460 Nm przy 1800–5500 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, DSG  
Typ napędu: na cztery koła  
Hamulce przednie: tarcze wentylowane, nawiercane  
Hamulce tylne: tarcze wentylowane  
Zawieszenie przednie: kolumny MacPhersona  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Koła, ogumienie:

235/35 R19

Continental Winter Contact

 

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

kombi

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1512 kg  
Ładowność: 528 kg  
Długość: 4540 mm  
Szerokość: 1816 mm  
Wysokość: 1431 mm  
Rozstaw osi: 2631 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l  
Pojemność bagażnika: 587 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,5 s

4,4 s

Przyspieszenie 0–200 km/h: b.d. 16,3 s
Prędkość maksymalna: 265 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): b.d. 11,5 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): b.d. 7,2 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): b.d. 10,1 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 10,2 l/100 km
Emisja CO2: 164 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek (2012 r.)  
Cena:
Cupra 290 od: 144 800 zł  
Cupra ST 300 4Drive od: 165 600 zł  
Samochód testowy od: 209 300 zł  

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Citroën C4 Grand Picasso Intensive 1,6 e-HDI 115 KM - test Nowy Opel Corsa. Niemiecko-francuski mariaż w najmniejszym wydaniu Jeep Wrangler Rubicon 2,8 CRD - jestem legendą [test autokult.pl] Komputer na pokładzie, czyli co potrafi system multimedialny w Skodzie Superb Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę Škoda Superb Combi 2,0 TDI 4x4 Elegance Outdoor - test Renault Mégane Grandtour Dynamique3 Energy dCi 130 - kobiecość we francuskim wydaniu [test autokult.pl] Wyścig - Škoda Citigo 1,0 MPI kontra komunikacja miejska [test długodystansowy autokult.pl] Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Audi A3 Cabriolet 1,8 TFSI S-Tronic Ambition - test Renault Mégane Grandtour GT220 - test, opinia, spalanie, cena Mikrohybryda w Kii Sportage po liftingu. Daje skosztować elektryfikacji

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-AMG GT R i Audi RS 6 na trasie GSMP Limanowa - wyścig górski! Test Porsche Taycana Turbo: elektryk na najbardziej pokręconej drodze w Polsce Test: Peugeot 2008 GT - nietuzinkowość ma swoją (wysoką) cenę Test: Kia Sportage 2.0 CRDi vs Opel Grandland X 2.0 CDTi - komu przeszkadzają duże diesle? Test: Mercedes-Benz G350d - ma być "terenówką na co dzień", więc tak go potraktowałem Test: Renault Master wywrotka - nie boi się ciężkiej pracy Test: Peugeot e-208 wygląda świetnie, daleko zajedzie, ale sporo trzeba mu wybaczyć Test: Cupra Ateca Limited Edition - zaklinanie rzeczywistości Test Hondy CR-V Hybrid: ten drugi hybrydowy SUV z Japonii Test Porsche 718 Boxstera: burgery bez mięsa i cztery cylindry, czyli dlaczego to auto ma sens Test Suzuki Vitary 1.0 BoosterJet: tak dużo za tak niedużo Test: Volkswagen Touran 1.5 TSI Evo - nie pokochasz go, ale na pewno docenisz