Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI: francuski kombivan na nowo. Teraz jeszcze bardziej osobowy

Ten artykuł ma 2 strony:

Citroën Berlingo M 1.5 BlueHDI Shine — dane techniczne, zużycie paliwa

Citroen Berlingo M 1.5 BlueHDI (130 KM) MT Shine

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4  
Rodzaj paliwa: olej napędowy  
Ustawienie: poprzeczne  
Objętość skokowa: 1499 cm³  
Moc maksymalna: 130 KM przy 3750 rpm  
Moment maksymalny: 300 Nm przy 1750 rpm  
Skrzynia biegów: manualna, 6-biegowa  
Typ napędu: przedni  
Hamulce przednie: tarczowe wentylowane  
Hamulce tylne: tarczowe  
Zawieszenie przednie: kolumna MacPhersona  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Koła, ogumienie przednie: 205/55 R17  
Koła, ogumienie tylne: 205/55 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

kombivan

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1430 kg  
Ładowność: 690 kg  
Długość: 4403 mm  
Szerokość:

1848 mm bez lusterek

2017 mm z lusterkami

 
Wysokość: 1844 mm  
Rozstaw osi: 2785 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 53 l  
Pojemność bagażnika:

597 l do półki

983-2126 l do dachu

 
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,5 s  
Prędkość maksymalna: 185 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 4,8 l/100 km 7,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,1 l/100 km 5,5 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,4 l/100 km 7,4 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 10,4 l/100 km
Emisja CO2: 115 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 4 gwiazdki  
Cena:
Model od: 61 900 zł  
Diesel od: 64 700 zł  
Samochód testowy od: 92 800 zł  

Zobacz również: DS 5 1.6 THP - test samochodu

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi Q5 3,0 TDI S-Tronic quattro - weekend w militarnym klimacie [pierwsza jazda autokult.pl] Nowe Audi A6 3,0 TDI BiTurbo i 3,0 TFSI - pierwsza jazda Audi RS5 - agresja pod kontrolą [test autokult.pl] Abarth Punto EVO - ukąszony [test autokult.pl] Volvo XC70 D4 Drive-E Summum Inscription - test, opinia, spalanie, cena Toyota Prius Plug-in Hybrid po 10 dniach. Zobacz, ile zużyła paliwa i prądu po 1000 km Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Abarth 500 esseesse & Fiat 500 1,2 Sport w trasie [test autokult.pl] Dacia Lodgy TCe 1,2 (115 KM) Prestige [test autokult.pl] Fiat Panda III 1,3 MultiJet II Lounge - filletcar [test autokult.pl] Volkswagen Polo FL 1,2 BlueMotion Highline - test Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Kia Stinger GT: po latach udowadnia, gdzie tak naprawdę leży jej siła Toyota C-HR po liftingu: Japończycy przyspieszają z technologią