Z Porsche Panamerą GTS Sport Turismo w cztery oczy: galeria zdjęć z Bahrajnu

Panamera GTS to ostatnie uzupełnienie gamy napędowej reprezentacyjnego Porsche. O samym modelu więcej napisałem już w relacji z pierwszych jazd na torze Bahrain International Circuit, ale przy okazji chciałem podzielić się jeszcze z Wami zdjęciami wersji Sport Turismo, które zrobiłem ja oraz zespół prasowy Porsche.

Druga generacja Panamery GTS po raz pierwszy dostępna jest także w wariancie Sport Turismo.

Druga generacja Panamery GTS po raz pierwszy dostępna jest także w wariancie Sport Turismo.

Liczące co do milimetra taką samą długość i rozstaw osi nadwozie kombi w praktyce nie wpłynęło na właściwości dynamiczne i osiągi tego modelu.

Liczące co do milimetra taką samą długość i rozstaw osi nadwozie kombi w praktyce nie wpłynęło na właściwości dynamiczne i osiągi tego modelu.

Przyspieszenie do 100 km/h pozostało na niezmiennie żwawym poziomie 4,1 sekundy, a prędkość maksymalna za względu na zmienioną aerodynamikę spado o 3 km/h... do 289 km/h.

Przyspieszenie do 100 km/h pozostało na niezmiennie żwawym poziomie 4,1 sekundy, a prędkość maksymalna za względu na zmienioną aerodynamikę spado o 3 km/h... do 289 km/h.

Panamera GTS Sport Turismo dalej jest więc tak samo zaczepnym, strzelającym z układu wydechowego i imponująco skutecznym na zakrętach drogowym atletą co podstawowa wersja pięciodrzwiowa, tylko z bagażnikiem zwiększonym z 495 do 520 litrów.

Panamera GTS Sport Turismo dalej jest więc tak samo zaczepnym, strzelającym z układu wydechowego i imponująco skutecznym na zakrętach drogowym atletą co podstawowa wersja pięciodrzwiowa, tylko z bagażnikiem zwiększonym z 495 do 520 litrów.

Subiektywnie można dywagować, czy kombi nie posiada nawet jeszcze lepiej wyważonej, elegantszej linii nadwozia niż drugi z wariantów.

Subiektywnie można dywagować, czy kombi nie posiada nawet jeszcze lepiej wyważonej, elegantszej linii nadwozia niż drugi z wariantów.

Niezależnie od tej opinii pozostaje jednym z najbardziej fascynujących i ekskluzywnych modeli tego typu na rynku. Także najdroższych: model w tej konfiguracji zaczyna się od ceny 655 870 zł, czyli o całe 14 640 zł więcej od limuzyny.

Niezależnie od tej opinii pozostaje jednym z najbardziej fascynujących i ekskluzywnych modeli tego typu na rynku. Także najdroższych: model w tej konfiguracji zaczyna się od ceny 655 870 zł, czyli o całe 14 640 zł więcej od limuzyny.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Infiniti Q60S 3.0 t - zdjęcia z testu Porsche Macan Turbo Performance - zdjęcia z testu Opel Mokka X 1.6 CDTi 4x4 - zdjęcia z testu Renault Twingo GT - zdjęcia z pierwszych jazd testowych Fiat Tipo Hatchback 1.4 T-Jet - zdjęcia z testu Ford Kuga 2.0 TDCi AWD - zdjęcia z testu Audi Q2 2.0 TDI quattro - zdjęcia z testu Jeep Compass Trailhawk (2017) - zdjęcia z pierwszych jazd Infiniti Q50 S - zdjęcia z testu Fiat Tipo 1.3 MultiJet - zdjęcia z testu Nowy Hyundai i30 1.0 T-GDI - zdjęcia z testu Suzuki Ignis 1.2 DualJet 4WD - zdjęcia z testu BMW M240i xDrive - zdjęcia z testu Lexus RX 450h F Sport - zdjęcia z testu Skoda Octavia Scout 1.6 TDI - zdjęcia z testu Honda CR-V 2.0 i-VTEC - zdjęcia z testu Hyundai i20 Active 1.0 T-GDI - zdjęcia z testu Alfa Romeo Stelvio w Polsce - zdjęcia i ceny nowego SUV-a z Włoch Mercedes-AGM GT R (2017) - zdjęcia Aston Martin V12 Vantage S (2017) - zdjęcia, wnętrze Mercedes C450 AMG 4Matic (2016) - zdjęcia, wnętrze, bagażnik Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC - zdjęcia z testu Suzuki SX4 S-cross 1.4 BoosterJet - zdjęcia z testu Alfa Romeo Stelvio - zdjęcia z pierwszych jazd testowych

Popularne w tym tygodniu:

Z Porsche Panamerą GTS Sport Turismo w cztery oczy: galeria zdjęć z Bahrajnu