Z Porsche Panamerą GTS Sport Turismo w cztery oczy: galeria zdjęć z Bahrajnu

Panamera GTS to ostatnie uzupełnienie gamy napędowej reprezentacyjnego Porsche. O samym modelu więcej napisałem już w relacji z pierwszych jazd na torze Bahrain International Circuit, ale przy okazji chciałem podzielić się jeszcze z Wami zdjęciami wersji Sport Turismo, które zrobiłem ja oraz zespół prasowy Porsche.

Druga generacja Panamery GTS po raz pierwszy dostępna jest także w wariancie Sport Turismo.

Druga generacja Panamery GTS po raz pierwszy dostępna jest także w wariancie Sport Turismo.

Liczące co do milimetra taką samą długość i rozstaw osi nadwozie kombi w praktyce nie wpłynęło na właściwości dynamiczne i osiągi tego modelu.

Liczące co do milimetra taką samą długość i rozstaw osi nadwozie kombi w praktyce nie wpłynęło na właściwości dynamiczne i osiągi tego modelu.

Przyspieszenie do 100 km/h pozostało na niezmiennie żwawym poziomie 4,1 sekundy, a prędkość maksymalna za względu na zmienioną aerodynamikę spado o 3 km/h... do 289 km/h.

Przyspieszenie do 100 km/h pozostało na niezmiennie żwawym poziomie 4,1 sekundy, a prędkość maksymalna za względu na zmienioną aerodynamikę spado o 3 km/h... do 289 km/h.

Panamera GTS Sport Turismo dalej jest więc tak samo zaczepnym, strzelającym z układu wydechowego i imponująco skutecznym na zakrętach drogowym atletą co podstawowa wersja pięciodrzwiowa, tylko z bagażnikiem zwiększonym z 495 do 520 litrów.

Panamera GTS Sport Turismo dalej jest więc tak samo zaczepnym, strzelającym z układu wydechowego i imponująco skutecznym na zakrętach drogowym atletą co podstawowa wersja pięciodrzwiowa, tylko z bagażnikiem zwiększonym z 495 do 520 litrów.

Subiektywnie można dywagować, czy kombi nie posiada nawet jeszcze lepiej wyważonej, elegantszej linii nadwozia niż drugi z wariantów.

Subiektywnie można dywagować, czy kombi nie posiada nawet jeszcze lepiej wyważonej, elegantszej linii nadwozia niż drugi z wariantów.

Niezależnie od tej opinii pozostaje jednym z najbardziej fascynujących i ekskluzywnych modeli tego typu na rynku. Także najdroższych: model w tej konfiguracji zaczyna się od ceny 655 870 zł, czyli o całe 14 640 zł więcej od limuzyny.

Niezależnie od tej opinii pozostaje jednym z najbardziej fascynujących i ekskluzywnych modeli tego typu na rynku. Także najdroższych: model w tej konfiguracji zaczyna się od ceny 655 870 zł, czyli o całe 14 640 zł więcej od limuzyny.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie testowe:

Toyota RAV4 Hybrid 4x4 (2016) - zdjęcia, wnętrze, bagażnik Nowe Renault Kadjar 1,6 dCi 4WD Bose - galeria testowa Honda Jazz 1.3 i-VTEC i Honda HR-V 1.6 i-DTEC - zdjęcia BMW i8 - zdjęcia Mini Clubman Cooper S - zdjęcia Seat Leon X-Perience 2.0 TDI 184 KM DSG 4Drive - zdjęcia, wnętrze, bagażnik Nowa Kia Sportage (2016) 1.6 T-GDI 4x4 - zdjęcia Audi A3 Sportback e-tron - galeria testowa Porsche 911 targa 4S - test [galeria zdjęć] Nowa Mazda MX-5 ND (2015) 2.0 Sky-G - galeria testowa Ford Focus 1,5 EcoBoost Titanium vs. Seat Leon FR 1,8 TSI DSG - test [galeria] Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport (2016) - zdjęcia, wnętrze