Škoda Fabia Scoutline. Wyłącznie jako kombi z benzynowym silnikiem

Škoda Fabia Scoutline. Wyłącznie jako kombi z benzynowym silnikiem

Zwiększony prześwit i dodatkowe osłony nadają nadwoziu atrakcyjności.
Zwiększony prześwit i dodatkowe osłony nadają nadwoziu atrakcyjności.
Źródło zdjęć: © mat.prasowe
Aleksander Ruciński
22.10.2018 13:28, aktualizacja: 14.10.2022 14:59

Najnowsza odsłona Škody Fabii właśnie zadebiutowała w uterenowionym wydaniu Scoutline. Chętni na ten wariant są skazani wyłącznie na nadwozie kombi i benzynowe silniki. Mimo to auto nie powinno narzekać na brak popularności.

Przede wszystkim dlatego, że nie ma zbyt wielu konkurentów. Kombi segmentu B z podwyższonym prześwitem i agresywną, terenową prezencją? Cóż, to bardzo niszowa propozycja. Poszukujący takiego auta będą więc skazani na Fabię. Czy to źle?

Raczej nie. Fabia Scoutline wydaje się bowiem całkiem ciekawą propozycją. Dodatkowe osłony podwozia i nadwozia oraz delikatnie podniesione zawieszenie czynią z niej ciekawą alternatywę dla większości małych crossoverów. Tym bardziej, że żaden z nich nie może się pochwalić tak pojemnym bagażnikiem. Kufer mieści tu aż 530 l ładunku.

Klienci mogą też liczyć na bogate wyposażenie. Na pokładzie mogą znaleźć się takie udogodnienia jak pełne światła LED, czujnik martwego pola, czy system Rear Traffic Alert. Chętni mogą też zdecydować się na opcjonalne, 18-calowe felgi. Do wyboru są jeszcze standardowe, 16 i 17-calowe obręcze. Ich rozmiar zależy od wybranej wersji wyposażenia.

Obraz
© mat.prasowe

Poza tym, jak przystało na uterenowione wydanie, nadwozie wyróżnia się kilkoma ciekawymi akcentami. Mowa tu o czarnych, matowych wstawkach, które dobrze komponują się ze srebrnymi, szczotkowanymi listwami i ciekawymi lakierami. Szkoda tylko, że wiele obiecujące nadwozie nie skrywa napędu na cztery koła.

Fabia Scoutline będzie dostępna wyłącznie z napędem na przód i silnikami, które znamy już ze standardowej odmiany. Będą to wyłącznie benzynowe jednostki o pojemności 1-litra. W wolnossącym wariancie generuje on 60 KM lub 75 KM. W mocniejszej, doładowanej odmianie z filtrem cząstek stałych, możemy natomiast liczyć na 95 KM lub 110 KM.

Auto trafi do salonów w najbliższych miesiącach. Ceny nie są jeszcze znane. Z pewnością jednak będzie drożej niż w przypadku standardowej Fabii Combi, która kosztuje co najmniej 43 750 zł.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/6]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (2)