BMW i8 Roadster: sposób, aby stać się sławnym

Ten artykuł ma 2 strony:

BMW i8 Roadster (2018) - dane techniczne

BMW i8 Roadster 374 KM (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie:

hybrydowy plug-in:

elektryczny

R3, turbodoładowany

 
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzecznie, centralnie  
Rozrząd: 12V  
Objętość skokowa: 1499 cm³  
Moc maksymalna silnika benzynowego: 231 KM przy 5800–6000 obr./min  
Moment maksymalny silnika benzynowego: 320 Nm przy 3700 obr./min  
Skrzynia biegów:

6-biegowa, automatyczna

2-biegowa automatyczna dla silnika elektrycznego

 
Typ napędu: 4X4 (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: b.d.  
Zawieszenie tylne: b.d.  
Średnica zawracania: b.d.  
Koła, ogumienie przednie: 195/50 R20  
Koła, ogumienie tylne: 215/45 R20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Kabriolet  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1595 kg  
Ładowność: 305 kg  
Długość: 4689 mm  
Szerokość: Z lusterkami: 2218 mm
Bez lusterek: 1942 mm
 
Wysokość: 1289 mm  
Rozstaw osi: 2800 mm  
Rozstaw kół przód/tył: b.d.  
Pojemność zbiornika paliwa: 30 l  
Pojemność bagażnika: 88 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 4,6 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): b.d. b.d.
Zużycie paliwa (trasa): b.d. b.d.
Zużycie paliwa (mieszane): 2,0 l/100 km 7,5 l/100 km
Emisja CO2: 46 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: b.d.  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 744 325 zł  
Wersja silnikowa od: 700 100 zł  
Model od: 700 100 zł  

Zobacz również: Nowy Ford Focus RS (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Toyota Prius Plug-in Hybrid po 10 dniach. Zobacz, ile zużyła paliwa i prądu po 1000 km Opel Combo Life 1.2 Turbo: tańsza opcja dla auta rodzinnego. Imponuje funkcjonalnością Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła BMW 430i Gran Coupe M Performance: jak ulepszyć klasycznego sedana (i zrobić przy okazji piękne auto) Renault Trafic: mała furgonetka do miasta. Tania, ekonomiczna i do tego mocna Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Dzień dobry Toyoto Prius Plug-in Hybrid! Sprawdzimy, jak bardzo nie potrzebujesz paliwa Pierwsza jazda nowym Audi Q3: kompaktowy SUV chce być jak większe modele marki Mercedes-Benz CLS 400d 4MATIC Coupé: bardzo szybka limuzyna, która pali tyle, co miejskie autko Suzuki Vitara po liftingu: koniec z silnikami wolnossącymi Jeep Cherokee po liftingu: nowa twarz i zmiany pod maską Nowa Mazda CX-3: radzi sobie bez AdBlue i filtra cząstek stałych Škoda Kodiaq 2.0 TDI w trasie - ile tak naprawdę spali? Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach Ford Tourneo Custom: szukając sportu w samochodzie użytkowym Mazda MX-5 po liftingu: najpopularniejszy roadster świata na Trasie Transfogaraskiej Porsche 911 GT2 RS: samochód ostateczny Porsche Panamera Turbo Executive: pożeracz autostrad i mistrz zakrętów

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Test Mercedesa Klasy B 220 4MATIC. Minivan, z którym możesz porozmawiać Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie