Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy

Ten artykuł ma 2 strony:

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018) - dane techniczne, spalanie, cena

Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC Intense Navi Plus

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, wolnossący  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Poprzeczne  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1590 cm³  
Moc maksymalna: 117 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 154 Nm przy 4000 rpm  
Skrzynia biegów: 5-biegowa, manualna  
Typ napędu: Na przednie  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPhersona  
Zawieszenie tylne: wielowahaczowe  
Koła, ogumienie przednie: 225/55 R18  
Koła, ogumienie tylne: 225/55 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

Crossover

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1260 kg  
Ładowność: 610 kg  
Długość: 4355 mm  
Szerokość: 1770 mm  
Wysokość: 1640 mm  
Rozstaw osi: 2670 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 63 l  
Pojemność bagażnika: 419 l  
Osiągi:
  Katalogowo:  
Przyspieszenie 0–100 km/h: 11,5 s  
Prędkość maksymalna: 183 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 7,4 l/100 km 7,7 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 5,0 l/100 km 6,0 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 5,9 l/100 km 7,8 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 9,9 l/100 km
Emisja CO2: 136 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Model od: 69 990 zł  
Wersja testowa Instyle od: 102 990 zł  

Zobacz również: Pierwszy dzień wyścigu Mille Miglia

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? Toyota Prius Plug-in Hybrid po 10 dniach. Zobacz, ile zużyła paliwa i prądu po 1000 km Opel Combo Life 1.2 Turbo: tańsza opcja dla auta rodzinnego. Imponuje funkcjonalnością Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła BMW 430i Gran Coupe M Performance: jak ulepszyć klasycznego sedana (i zrobić przy okazji piękne auto) Renault Trafic: mała furgonetka do miasta. Tania, ekonomiczna i do tego mocna Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Dzień dobry Toyoto Prius Plug-in Hybrid! Sprawdzimy, jak bardzo nie potrzebujesz paliwa Pierwsza jazda nowym Audi Q3: kompaktowy SUV chce być jak większe modele marki Mercedes-Benz CLS 400d 4MATIC Coupé: bardzo szybka limuzyna, która pali tyle, co miejskie autko Suzuki Vitara po liftingu: koniec z silnikami wolnossącymi Jeep Cherokee po liftingu: nowa twarz i zmiany pod maską Nowa Mazda CX-3: radzi sobie bez AdBlue i filtra cząstek stałych Škoda Kodiaq 2.0 TDI w trasie - ile tak naprawdę spali? Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach Ford Tourneo Custom: szukając sportu w samochodzie użytkowym Mazda MX-5 po liftingu: najpopularniejszy roadster świata na Trasie Transfogaraskiej Porsche 911 GT2 RS: samochód ostateczny Porsche Panamera Turbo Executive: pożeracz autostrad i mistrz zakrętów Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TSI – zgodnie z przepisem na pełnokrwistego SUV-a

Popularne w tym tygodniu:

Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie Jeździłem nową Toyotą Suprą. Spełnia wszystkie oczekiwania, ale prawdziwy potencjał odkryją tunerzy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Wiem jak jeździ nowy Opel Corsa. Pod tym względem jest fantastyczny Mazda CX-3 1.8 Skyactiv-D: świetnie dopasowana do potrzeb Tesla Model 3 przekonała mnie, że istnieje miłość od pierwszego jeżdżenia Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Pierwsza jazda Mercedesem EQC: komfort na prąd