Niesamowita reklama Lexusa, której nie zobaczysz w telewizji. Zrobiliśmy ją my

W pędzącym w zatrważającym tempie świecie ciężko jest znaleźć odpowiednią równowagę. Chodzi nie tylko o balans pomiędzy pracą a życiem, ale także umiejętne zwalnianie i przyspieszanie obrotów, zarządzanie własną energią, płynne przechodzenie ze stanu odpoczynku w tryb “akcji"...

Właściwie takie “dobrze zarządzane życie” powinno przypominać sprawnie działający układ hybrydowy, w którym wszystkie niuanse działania napędu są właściwie dla użytkownika niewyczuwalne. Zupełnie, jak w powyższym filmie reklamowym, który zrealizowaliśmy dla Lexusa przy okazji kampanii Lexusa NX 300h.

Jego bohaterka uważa, że znalazła idealny sposób na życie, w którym czas wolny i praca mogą się przeplatać w sposób płynny — to nie tyle odejście od koncepcji "Work-Life Balance" znanej od lat 80. co jej rozwinięcie, które naukowcy nazywają "Work-Life Rythm". Nie da się ukryć, że marka Lexus taki rytm z pewnością dla siebie znalazła

Reżyseria: Marcello Sora
Scenariusz: Marcello Sora, Błażej Żuławski
Produkcja: Błażej Żuławski
Zdjęcia, montaż, korekcja barwna: Szymon Dudka
Udźwiękowienie: Kamil Sajewicz
Kamery Specjalne: Paweł Sudoł, Błażej Żuławski
Dziewczyna: Kamila Kalińska
Głos dziewczyny: Małgorzata Rudzińska
Podziękowania dla Macieja Zawadzkiego za użyczenie pracowni MJZ Architekci

Film powstał we współpracy z marką Lexus

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Styl życia:

Zegarek jak felga Ferrari FXX Super auto dla maluchów [wideo] Zbuduj swój samochód z papieru! [cz.1] Miki Eleta Timeburner - motocyklowy silnik na rękę Samochody polityków Platformy Obywatelskiej [część 1] Najbardziej wpływowe kobiety w świecie motoryzacji Celebryci, używki i samochody - mieszanka wybuchowa [cz.1] Biżuteria z rozbitych Lamborghini i Porsche Kino samochodowe - historia srebrnych ekranów dla zmotoryzowanych Stworzone przez Citroëna okulary eliminują chorobę lokomocyjną Kurtki inspirowane samochodami zadebiutowały w katalogu Bentleya Elektroniczna bransoletka w cenie Porsche 911