Kolejny wyścig Kia Platinum Cup wystartował!

Jeep Grand Cherokee Trackhawk: SUV z napędem z piekła

Ten artykuł ma 2 strony:

Jeep Grand Cherokee Trackhawk (2018) - dane techniczne, osiągi, spalanie

Jeep Grand Cherokee Trackhawk (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V8, sprężarka mechaniczna  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużnie  
Objętość skokowa: 6166 cm³  
Moc maksymalna: 717 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 686 Nm przy 4800 rpm  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na cztery koła (4×4), stały, szpera z tyłu  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Wahacze poprzeczne  
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 11,6 m  
Koła, ogumienie:

295/45 R20

Pirelli Scorpion Verde All Season

 

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: SUV  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 2531kg  
Ładowność: 418 kg  
Długość: 4846 mm  
Szerokość: 1954 mm  
Wysokość: 1749 mm  
Rozstaw osi: 2915 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1618 / 1633 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 93,1 l  
Pojemność bagażnika: 495 / 1689 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,7 s 3,6 s
Prędkość maksymalna: 290 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 25,5 l/100 km 25,0 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 11,7 l/100 km 11,3 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 16,8 l/100 km 20,0 l/100 km
Zużycie paliwa (autostrada): b.d. 16,9 l/100 km
Emisja CO2: 385 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: Nie testowano  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 538 000 zł  
Wersja silnikowa od: 376 300 zł  
Model od: 236 600 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? BMW 430i Gran Coupe M Performance: jak ulepszyć klasycznego sedana (i zrobić przy okazji piękne auto) Renault Trafic: mała furgonetka do miasta. Tania, ekonomiczna i do tego mocna Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Dzień dobry Toyoto Prius Plug-in Hybrid! Sprawdzimy, jak bardzo nie potrzebujesz paliwa Pierwsza jazda nowym Audi Q3: kompaktowy SUV chce być jak większe modele marki Mercedes-Benz CLS 400d 4MATIC Coupé: bardzo szybka limuzyna, która pali tyle, co miejskie autko Suzuki Vitara po liftingu: koniec z silnikami wolnossącymi Jeep Cherokee po liftingu: nowa twarz i zmiany pod maską Nowa Mazda CX-3: radzi sobie bez AdBlue i filtra cząstek stałych Škoda Kodiaq 2.0 TDI w trasie - ile tak naprawdę spali? Porsche Macan S: to auto naprawdę nie potrzebuje liftingu Za sterami Forda GT: egzotyczny spektakl na 656 koni i jeden spojler Škoda Octavia RS 245: hot hatch nie do końca. Po prostu szybka skoda Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach Ford Tourneo Custom: szukając sportu w samochodzie użytkowym Mazda MX-5 po liftingu: najpopularniejszy roadster świata na Trasie Transfogaraskiej Porsche 911 GT2 RS: samochód ostateczny Porsche Panamera Turbo Executive: pożeracz autostrad i mistrz zakrętów Škoda Kodiaq Sportline 2.0 TSI – zgodnie z przepisem na pełnokrwistego SUV-a Pierwsza jazda Volkswagenem e-Crafterem: elektryk stworzony z myślą o kurierach Lekko i szybko: jeździłem Alpine A110, na które wszyscy czekaliśmy Mercedes-Benz G500 nowej generacji: pierwszy test na polskich drogach (i bezdrożach)

Popularne w tym tygodniu:

Citroën Berlingo XL 1.5 BlueHDi: gdy dużo to wciąż za mało Audi Q8 vs Maserati Levante: dwie szkoły tworzenia Super-SUV-a Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Mercedes-Benz V250d 4MATIC: jak sprawdza się napęd na cztery koła w busie? Test Mazdy 3. Skupia się wokół kierowcy, ale całkowicie zapomina o pasażerach Ford Ranger Raptor: praktyczna zabawka z Australii Wyższy poziom caravaningu. Volkswagen Grand California przekonał mnie do wypoczynku w trasie