Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volvo S60 T6 AWD Polestar - pokrewieństwo kontrolowane Volvo V60 kontra Mercedes Klasy C i Audi A4. Porównanie najlepszych kombi klasy średniej niższej Ford Transit SportVan 2,2 TDCi - po prostu inny [test autokult.pl] Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Ford Focus RS: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Nowa Škoda Yeti 1,6 TDI DSG 4x2 Ambition - test BMW 118i (F20) Sport Line M/T - mieszane uczucia [test autokult.pl] Seat Tarraco 2.0 EcoTSI: ostudzone emocje Škoda Octavia Scout 2,0 TDI 184 KM DSG – pierwsza jazda Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle

Popularne w tym tygodniu:

BMW M8 Competition: trzeba było czekać 30 lat Test Toyoty GR Supry: wyjaśniam, dlaczego nowa generacja udźwignęła legendę Tesla Model 3 Long Range: auto z przyszłości, które można kupić już dziś Volvo XC90 B5: ostatnia deska ratunku dla diesla Jaguar I-Pace kontra Mercedes EQC i Audi e-tron: kto uratuje świat? Škoda Superb po liftingu: z silnikiem benzynowym oszczędna jak diesel Hyundai i10: trzecia generacja to (prawie) koreańska broń małego kalibru Ram 1500 kontra Nissan Navara. Powtarzamy eksperyment Tesli Gdzie UE popełnia błąd? Krótkie wyjaśnienie z V8 z Lexusa LC500 Test Rama 1500 Rebel: już wiem, co to jest porządny samochód Elektryki podobno nie sprawdzają się w zimie, dlatego na narty pojechałem Teslą Model 3 Long Range