Ford Fiesta ST-Line i Seat Ibiza FR: porównujemy hatchbacki na ciepło

Ten artykuł ma 3 strony:

Seat Ibiza 1.5 FR — dane techniczne, osiągi, spalanie

Seat Ibiza FR 1.5 TSI (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 16V  
Objętość skokowa: 1498 cm³  
Moc maksymalna: 150 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 250 Nm przy 5000–6000 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: Przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Średnica zawracania: 10,6 m  
Koła, ogumienie przednie: 215/40 R18  
Koła, ogumienie tylne: 215/40 R18  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1109 kg  
Ładowność: 491 kg  
Długość: 4059 mm  
Szerokość: Z lusterkami: 1942 mm
Bez lusterek: 1780 mm
 
Wysokość: 1444 mm  
Rozstaw osi: 2564 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1525 / 1505 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 40 l  
Pojemność bagażnika: 355 / 1165 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 7,9 s  
Prędkość maksymalna: 215 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 6,2 l/100 km 7,6 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 4,2 l/100 km 6,1 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,9 l/100 km 6,8 l/100 km;
Emisja CO2: 112 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 103 000 zł  
Wersja silnikowa od: 70 000 zł  
Model od: 44 900 zł  

Zobacz również: Nowy Ford Focus RS (2016) - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

BMW M550d xDrive (2015) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Hyundai Tucson (2015) 2.0 CRDI Style - test, opinia, spalanie, cena Ford Kuga 2,0 TDCi Trend - odsłona druga [pierwsza jazda autokult.pl] Jaguar XE 25d AWD R-Sport – wysportowany brytol Skoda Octavia Scout 4x4 2,0 TDI DSG - marzenie taty [test autokult.pl] Hyundai Elantra 1,6 MPI Style - test Volkswagen Golf Variant VII 2,0 TDI Highline vs. Ford Focus Kombi 1,6 EcoBoost Titanium - test Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Test: Opel Insignia Grand Sport 1.5 Turbo. Zabierz ją na wycieczkę Škoda Citigo 1,0 MPI Ambition - dzień dobry! [test długodystansowy autokult.pl] Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle Podsumowanie testów Autokult 2013

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Test Audi Q3 Sportback 45 TFSI: zwracanie uwagi to jego główne zadanie Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście