Ford Fiesta ST-Line i Seat Ibiza FR: porównujemy hatchbacki na ciepło

Ten artykuł ma 3 strony:

Ford Fiesta 1.0 ST-Line — dane techniczne, osiągi, spalanie

Ford Fiesta 1.0 Ecoboost ST-Line (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R3, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna bezołowiowa  
Ustawienie: Poprzecznie  
Rozrząd: DOHC 12V  
Objętość skokowa: 998 cm³  
Moc maksymalna: 140 KM przy 6000 rpm  
Moment maksymalny: 180 Nm przy 1500–5000 rpm  
Skrzynia biegów: 6-biegowa, ręczna  
Typ napędu: Przedni (FWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Średnica zawracania: 10,2 m  
Koła, ogumienie przednie: 205/45 R17  
Koła, ogumienie tylne: 205/45 R17  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1069 kg  
Ładowność: 561 kg  
Długość: 4065 mm  
Szerokość: Z lusterkami: 1941 mm
Bez lusterek: 1735 mm
 
Wysokość: 1466 mm  
Rozstaw osi: 2493 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 42 l  
Pojemność bagażnika: 292 / 1093 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 9 s  
Prędkość maksymalna: 202 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 5,8 l/100 km 6,9 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 3,8 l/100 km 5,8 l/100 km
Zużycie paliwa (mieszane): 4,5 l/100 km 6,5 l/100 km;
Emisja CO2: 102 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek  
Cena:
Cena egzemplarza testowego: 87 760 zł  
Wersja silnikowa od: 70 800 zł  
Model od: 46 050 zł  

Zobacz również: Nowy Ford Edge (2018) - premiera w Genewie

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Ford Tourneo Courier 1,0 EcoBoost Titanium - test Škoda Octavia 1,2 TSI (85 KM) Active - test Oszczędny, szybki, praktyczny. Opel zaprezentował flagowego SUV-a Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 160 KM Shark vs Peugeot RCZ 1,6 THP 200 KM - starcie charakterów [test autokult.pl] Jeep Grand Cherokee Trackhawk i Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio. (Krótkie) porównanie na torze Modlin Peugeot 2008 Crossway: solidny kompan na wycieczkę. Gdyby tylko miał więcej polotu Audi Q7 po liftingu dogania resztę gamy. Wnętrze z A8 to nie wszystko Porsche 911 (991) 50th Anniversary Edition [test] Hyundai Elantra 1.6 CRDI DCT: po prostu porządny samochód Mercedes-Benz Viano 3,0 V6 CDI Avantgarde 125 Edition - limuzyna inaczej [test autokult.pl] Audi Q8 to nie concept car. To samochód, którym jeździłem już po polskich drogach

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście