Smart EQ Forfour sprawił, że wybaczam mu wszystkie wady. No, prawie wszystkie

Ten artykuł ma 2 strony:

Smart EQ Forfour (2018) - dane techniczne

Smart EQ Forfour — dane techniczne

Układ i doładowanie: elektryczny  
Rodzaj paliwa: prąd  
Moc maksymalna: 60 kW (82 KM)  
Moment maksymalny: 160  
Typ napędu: Na tylne koła  
Hamulce przednie: Tarczowe  
Hamulce tylne: Bębnowe  
Zawieszenie przednie: Kolumny McPhersona  
Zawieszenie tylne: Niezależne  
Koła, ogumienie przednie:

185/50 R16

 
Koła, ogumienie tylne:

205/45 R16 

 

Masy i wymiary:

Typ nadwozia:

hatchback

 
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1200 kg  
Ładowność: 360 kg  
Długość: 3495 mm  
Szerokość:

1665 mm 

 
Wysokość: 1554 mm  
Rozstaw osi: 2494 mm  
Pojemność bagażnika: 185 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Testowe:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 12,7 s  
Prędkość maksymalna: 130 km/h  
Zużycie prądu: 13,1 kWh/100 km 16,7 kWh/100 km
Zasięg: 160 km 120 km
Emisja CO2: 0 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: 4 gwiazdki  
Cena:
Model od: 47 400 zł  
Jednostka silnikowa od: 96 000 zł  
Samochód testowy od: 126 000 zł  

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Dwa żywioły: Mini Countryman JCW w porównaniu z Volvo XC40 T5 Peugeot nie zrobi terenówki z 3008. To nie powód, by go skreślać Ekstremalna Toyota Yaris GRMN na torze. Model limitowany w naszych rękach Samochód nowej generacji czy gadżet? Tesla Model X na polskich drogach Test Volkswagena Craftera: najwygodniejszy samochód dostawczy pochodzi z Polski Audi RS5: perfekcyjna maszyna, której nie pokochałem Nowy SsangYong Rexton 2.2 Diesel: nie chińczyk lecz koreańczyk Audi RS 4 Avant: geny Porsche wciąż mu służą Seat Leon Cupra R: długo na niego czekaliśmy, ale było warto O tym, jak Porsche 911 GT3 RS zdefiniowało mi prawdziwy samochód sportowy Komfort przewidywalności: pierwsza jazda nowym Volvo V60 Chuligan obejmuje tron. Nowy Ford Fiesta ST rusza do walki Pojedynek hybrydowych crossoverów z Dalekiego Wschodu: Kia Niro vs Toyota C-HR BMW i8 nadal prezentuje się zjawiskowo. Apetyt rośnie zwłaszcza w wersji Roadster Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła Test Audi Q7 e-tron: do zakupu nawet ponad 80 tysięcy zł w prezencie Dzień dobry Kodiaq! Startujemy z testem długodystansowym SUV-a Škody Jeździłem najlepszym Volkswagenem w historii. Nowy Touareg coraz bliżej Porsche Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6 Nowe rozdanie w klasie premium - DS 7 Crossback kontra BMW X2 Nowe Audi A6 bez tajemnic: pierwsze wrażenia i zapowiedź testu wideo

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Skoda Superb Scout: pierwsza jazda nową wersją modelu po face liftingu Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Jeep Renegade Trailhawk wjedzie w teren, ale w mieście nie czuje się tak pewnie Test Infiniti Q50S: jeden przycisk zmienia wszystko