Dwa żywioły: Mini Countryman JCW w porównaniu z Volvo XC40 T5

Obydwa są SUV-ami w rozmiarze mini, ale z wyposażeniem maxi: mają napęd na cztery koła, automatyczne skrzynie i moc sporo powyżej 200 KM. Słynące z gokartowej frajdy z jazdy Mini z pomocą takich składników uzyskało jednak zupełnie inny efekt niż skupione na komforcie i bezpieczeństwo Volvo.

W kategoriach gadżeciarskiego SUV-a służącego do podboju miejskich arterii nowa generacja Mini Countrymana w topowej odmianie John Cooper Works rywalizuje jednak o tego samego klienta co jeszcze nowsze Volvo XC40. Jak zatem takie samochody można ze sobą porównać? Wyłącznie poprzez konfrontację przy obiektywnych – choć nie zawsze poważnych! – zadaniach. Przekonaj się, który z tej dwójki konkurentów okazał się w ich realizacji lepszy.

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł nie ma jeszcze komentarzy

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Auris Prestige + Navi Hybrid - dwie twarze małego ekologa [test autokult.pl] Test: Škoda Fabia 1.0 MPI Style za prawie 100 tys. złotych! Pierwsza jazda: Ford Mustang Mach 1 na torze, drodze i w scenie jak z amerykańskiego filmu akcji Hyundai ix35 2,0 CRDi AWD Premium - test Volkswagen T-Cross wprowadza nowy standard do segmentu. Jest przestronny i funkcjonalny Nowy Opel Corsa OPC - test, opinia, spalanie, cena Audi A7 Sportback 3,0 TFSI S-Tronic quattro - test, opinia, spalanie, cena Test wideo: Peugeot 508 SW Hybrid - brakuje w nim kropki nad "i" Audi S1 Sportback - test Test: VW Arteon Shooting Brake - styl nie przyćmił praktyczności. Problemem jest co innego Sprawdzamy system launch control w Skodzie Superb Laurin & Klement 280 KM Test: Systemy typu night vision. Jak działają i co dają?

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volkswagen T-Roc Style 1.5 TSI - jeśli chcesz kupić Golfa VII, którego już nie ma Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy