Seat Leon Cupra R: długo na niego czekaliśmy, ale było warto

Ten artykuł ma 2 strony:

Seat Leon Cupra R - dane techniczne, osiągi, spalanie

Seat Leon Cupra R 310 (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: R4, doładowany
Rodzaj paliwa: Benzyna
Ustawienie: Poprzecznie
Rozrząd: DOHC 16V
Objętość skokowa: 1984 cm³
Moc maksymalna: 310 KM przy 5800–6500 rpm
Moment maksymalny: 380 Nm przy 1800–5700 rpm
Skrzynia biegów: 6-biegowa, manualna
Typ napędu: Na przednie koła
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane
Zawieszenie przednie: Kolumny MacPhersona
Zawieszenie tylne: Wielowahaczowe
Średnica zawracania: 10,5 m
Koła, ogumienie przednie: 235/35 R19
Koła, ogumienie tylne: 235/35 R19

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Hatchback
Liczba drzwi: 5
Masa własna: 1479 kg 
Ładowność: 451 kg
Długość: 4281 mm
Szerokość: 1816 mm 
Wysokość: 1435 mm
Rozstaw osi: 2631 mm
Rozstaw kół przód/tył: 1567 / 1542 mm
Pojemność zbiornika paliwa: 50 l
Pojemność bagażnika: 380 l
Osiągi:
  Katalogowo:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 5,8 s
Prędkość maksymalna: 249 km/h
Zużycie paliwa (miasto): b.d. l/100 km / w teście 10,9 l
Zużycie paliwa (trasa): b.d. l/100 km / w teście 9,2 l
Zużycie paliwa (mieszane): 7,3 l/100 km / w teście 9,9 l
Emisja CO2:

170 g/km

Test zderzeniowy Euro NCAP: 5 gwiazdek
Cena:
Cena od: 182 100 zł
Dopłata do przekładni DSG 5400 zł

Zobacz również: Nowa marka Cupra na Poznań Motor Show 2018

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Nowe Audi TT 2,0 TFSI quattro S tronic - pierwsza jazda Audi A6 55 TFSI – czy nowoczesna technika jest tyle warta? Dacia Dokker Laureate 1,5 dCi 90 – test Hyundai Ioniq hybrid i electric gonią japońską konkurencję Peugeot 308 GTi: hot hatch pozbawiony charakteru Abarth Grande Punto Esseesse - "Ukąszony: początek" [test autokult.pl] Powolny objazd miasta Lexusem RX 450hL - my prowadzimy, wy piszecie, gdzie mamy jechać Mazda MX-5 2,0 MZR - nieuprzejma sympatia [galeria i test] Jeździłem toyotą 2000GT, AE86 i suprą mk IV. Teraz rozumiem korzenie GR supry Test Peugeota 508: auto dla kierowcy, stworzone na długie trasy Škoda Fabia 1,2 TSI DSG Elegance Plus [test] Volvo S60 T6 Polestar R-Design - szaleniec z Północy [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Ford Focus ST 2.3 EcoBoost: najtańszy hot hatch w swojej klasie. Ale czy najlepszy? Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Test Porsche Cayenne Coupe: kształt 911 w wydaniu XXL Mercedes-AMG G63: Joker trafia na drogi Seat Mii Electric: miejski elektryk, który naprawdę może zastąpić auto spalinowe