Napij się kawy i popatrz na dobre samochody. Widzimy się w sobotę pod Warsaw Spire

Napij się kawy i popatrz na dobre samochody. Widzimy się w sobotę pod Warsaw Spire

Napij się kawy i popatrz na dobre samochody. Widzimy się w sobotę pod Warsaw Spire
Michał Zieliński
05.06.2018 08:43, aktualizacja: 14.10.2022 14:43

Kawiarnia DaftCafe otwiera kolejny sezon cyklu spotkań z serii Kawa i Samochody. Już w sobotę, 9 czerwca, Plac Europejski w Warszawie pokryje się sportowymi i zabytkowymi samochodami. Autokult jest patronem medialnym wydarzenia.

Wszyscy lubią dobrą kawę, podobnie jak wszyscy lubią wyjątkowe samochody, dlatego imprezy w stylu cars & coffee cieszą tak dużą popularnością. Warszawska kawiarnia DaftCafe już po raz piąty organizuje niezwykłe spotkanie z serii Kawa i Samochody, które jak magnes przyciąga pod Warsaw Spire najlepsze auta, jakie można spotkać w stolicy.

– Na imprezie Kawa i Samochody zamykającej poprzedni sezon pojawiło się ponad 100 niezwykłych aut, a niektóre modele można było zobaczyć u nas po raz pierwszy poza salonem. DaftCafe chce dzielić się swoją pasją do najlepszej kawy i szybkich samochodów, dlatego w tym sezonie po raz piąty spotykamy się w pobliżu sztandarowego lokalu DaftCafe zlokalizowanego w Warsaw Spire – mówi Michał Ratajczyk, współwłaściciel DaftCafe, kierowca zespołu Daftracing.

Wstęp na wydarzenie jest oczywiście bezpłatny. Spotkanie w sobotę 9 czerwca rozpocznie się o 10.00 i potrwa do 14.00. Swoje auto może zaprezentować każdy, więc jeśli chcecie się pochwalić wyjątkowym wozem, trudno o lepszą okazję. Na jednym placu równie dużym zainteresowanie cieszą się wyjątkowe supersamochody, rzadkie hot hatche czy pięknie utrzymane klasyki.

Obraz

Autokult objął wydarzenie patronatem medialnym, więc koniecznie wpadnijcie na nasze stoisko przybić piątkę czy po prostu porozmawiać. Jeśli nie możecie przyjechać do Warszawy już teraz zapraszamy na relację na żywo, którą znajdziecie na naszym fanpage'u. Zobaczcie, jak wyglądało ostatnie spotkanie z cyklu Kawa i Samochody w 2017 roku.

Patronat medialny nad wydarzeniem objęli też Esquire Polska, Motowizja, portal Nasze Miasto oraz Car Spotting Polska. Partnerami wydarzenia są: Autotrade Mercedes-Benz, Lexus Warszawa-Żerań, Dealer BMW – Inchcape Motor Warszawa, Japan Car Direct Poland, Royal Cars, Superdry i PLDetailing.

Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)