Audi RS5: perfekcyjna maszyna, której nie pokochałem

Ten artykuł ma 2 strony:

Audi RS5 (2017) - osiągi, spalanie, cena

Audi RS5 (2017)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V6, turbodoładowany  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużnie z przodu  
Rozrząd: DOHC 24V  
Objętość skokowa: 2894 cm³  
Moc maksymalna: 450 KM przy 5700–6700 rpm  
Moment maksymalny: 600 Nm przy 1900–5000 rpm  
Skrzynia biegów: 8-biegowa, automatyczna  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, ceramiczne  
Hamulce tylne: Tarczowe, ceramiczne  
Zawieszenie przednie: Kolumna typu MacPherson  
Zawieszenie tylne: Belka skrętna  
Średnica zawracania: b.d.  
Koła, ogumienie przednie: 275/30 ZR20  
Koła, ogumienie tylne: 275/30 ZR20  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Coupé  
Liczba drzwi: 2  
Masa własna: 1655 kg  
Ładowność: 1097 kg  
Długość: 4723 mm  
Szerokość: Z lusterkami: 2029 mm
Bez lusterek: 1861 mm
 
Wysokość: 1360 mm  
Rozstaw osi: 2766 mm  
Rozstaw kół przód/tył: 1598 / 1588 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 58 l  
Pojemność bagażnika: 465 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,9 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h  
Zużycie paliwa (miasto): 11,5 l/100 km 18 l/100 km
Zużycie paliwa (trasa): 7,1 l/100 km  
Zużycie paliwa (mieszane): 8,7 l/100 km  
Emisja CO2: 197 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP: Nie testowano  
Cena:
Wersja silnikowa od: 410 800 zł  
Model A5 od: 162 700 zł  

Zobacz również: Ford Focus ST 2.0 TDCI - test

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Porsche Macana S po liftingu: prowadzeniem wyznacza standardy w klasie Mercedes-Benz GLE Coupé 450 AMG - lepiej późno niż później Volkswagen up! 1,0 75 KM High up! - egzamin dojrzałości [test autokult.pl] Nowe Volvo S80 T6 AWD Executive - test Test Lexusa LS 500 w Miami. Japończycy powinni zacząć się chwalić Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle Škoda Atero, FUNstar i CitiJet - pierwsze jazdy konceptami Dacia Dokker Laureate 1,5 dCi 90 – test Nowa Honda CR-V 1.5 VTEC Turbo: daj sobie spokój z minivanem Alfa Romeo Giulietta 1,4 TB MultiAir - pogoń za Niemcami [test autokult.pl] Maserati Levante Trofeo - test potężnego super SUV-a Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Toyota Yaris czwartej generacji: po pierwszej jeździe wiem, że jest yarisem już tylko z nazwy SsangYong Musso Grand dorównuje konkurentom, a przy okazji jest od nich tańszy Pierwsza jazda Jaguarem F-Type'em po liftingu: koniec silnika V6, ale nie taki, jak się spodziewacie Jeździłem Fiatem 500 Hybrid. Żeby poczuć różnicę, musiałbym zmienić nawyki Hyundai i30 N Project C wygląda świetnie "na papierze", ale wolałbym zwykłego i30 N Peugeot e-208 to najciekawsze zelektryfikowane auto Francuzów, ale hybrydy też są warte uwagi Test Peugeota 208 PureTech 100. Mały francuz, w którym można się zakochać Pierwsza jazda Audi RS Q3 na lodzie. Naprzeciw zimie VW Passat GTE w długim dystansie: sprawdzamy zasięg i spalanie w mieście