Odważny krok naprzód. Jeździłem nowym BMW M5 z napędem na cztery koła

Ten artykuł ma 2 strony:

BMW M5 F90 - dane techniczne, osiągi, spalanie

BMW M5 F90 (2018)

Silnik i napęd:

Układ i doładowanie: V8 twin turbo  
Rodzaj paliwa: Benzyna  
Ustawienie: Wzdłużne  
Rozrząd: DOHC 32V  
Objętość skokowa: 4395 cm³  
Moc maksymalna: 600 KM przy 5600 — 6500rpm  
Moment maksymalny: 750 Nm przy 1800–5500 rpm  
Skrzynia biegów: automatyczna Steptronic, 8-biegowa  
Typ napędu: Na cztery koła (AWD)  
Hamulce przednie: Tarczowe, wentylowane  
Hamulce tylne: Tarczowe, wentylowane  
Zawieszenie przednie: Aluminiowe podwójne wahacze  
Zawieszenie tylne: Aluminiowe, wielowahaczowe  
Średnica zawracania: 12,6 m  
Koła, ogumienie przednie: 275/40 R19 (w standardzie)  
Koła, ogumienie tylne: 285/40 R19 (w standardzie)  

Masy i wymiary:

Typ nadwozia: Sedan  
Liczba drzwi: 5  
Masa własna: 1855 kg  
Ładowność: 585 kg  
Długość: 4965 mm  
Szerokość: 1903 mm  
Wysokość: 1473 mm  
Rozstaw osi: 2982 mm  
Rozstaw kół przód/tył 1,626/1,595 mm  
Pojemność zbiornika paliwa: 68 l  
Pojemność bagażnika: 530 l  
Osiągi:
  Katalogowo: Pomiar własny:
Przyspieszenie 0–100 km/h: 3,4 s  
Prędkość maksymalna: 250 km/h/ 305 km/h z pakietem M Driver  
Zużycie paliwa (miasto): 14,5 l/100 km  
Zużycie paliwa (trasa): 8,2 l/100 km  
Zużycie paliwa (mieszane): 10,5 l/100 km  
Emisja CO2: 241 g/km  
Test zderzeniowy Euro NCAP:  
Cena:
Wersja silnikowa od: 565 000 zł  
Model od: 565 000 zł  

Zobacz również: BMW 440i - dźwięk silnika

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Ford Edge Vignale 2,0 TDCI 210 KM AT - czy warto być premium? Golf GTI Clubsport 2017 – godny następca pierwszego GTI Test Audi Q7 e-tron: do zakupu nawet ponad 80 tysięcy zł w prezencie Dzień dobry Kodiaq! Startujemy z testem długodystansowym SUV-a Škody Jeździłem najlepszym Volkswagenem w historii. Nowy Touareg coraz bliżej Porsche Porsche Cayenne S. Możesz go nie lubić, ale i tak zasługuje na uznanie Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6 Nowe rozdanie w klasie premium - DS 7 Crossback kontra BMW X2 Nowe Audi A6 bez tajemnic: pierwsze wrażenia i zapowiedź testu wideo Tesla Model X P90D. Łatwo ją znienawidzić, jeszcze łatwiej pokochać Hyundai i30 N Performance: sprawdziłem go jako auto na co dzień Mercedes Klasy X 250d Power: SUV w segmencie pick-upów? Porównanie limuzyn dla prezesa - Audi A8 i Mercedes-Benz S560 Test: Aston Martin DB11 - czy film o 007 mógłby dziać się w Polsce? Nissan Micra 1.5 dCi: oszczędna propozycja dla wymagających Jeep Grand Cherokee SRT: 2,5-tonowa interpretacja samochodu sportowego Porsche Panamera Turbo Sport Turismo: tu wcale nie chodzi o rodzinę Opel Grandland X: nie zaskakuje, ale oferuje wystarczająco dużo BMW i3: wszystko, czym Tesla chciałaby być, ale nigdy nie będzie Świetna, ale nie doskonała. Test Mazdy MX-5 RF Gran turismo ery science-fiction: test Audi A7 na polskich drogach BMW 630d GT xDrive: zagadka pochodzenia rozwiązana Czy oprócz charakteru oferuje coś więcej? Jaguar XF Sportbrake 25t Portfolio Mazda CX-5 2.5 Skyactiv-G: SUV z dużym silnikiem na przekór modzie

Popularne w tym tygodniu:

Mazda z silnikiem Skyactiv-X. Jednostka benzynowa działa jak diesel Rajdowy Jaguar F-Type, czyli sztuka taplania się w błocie Nowa Mazda CX-30 wyjeżdża na drogi. Tego auta brakowało Japończykom Nowy Ford Focus ST - fabryka radości Z Gdańska do Warszawy na jednym ładowaniu, czyli Jaguar I-Pace w trasie Mazda MX-5 30th Anniversary. Wyjątkowe auto na okrągłą rocznicę Zobacz, jak jeździ elektryczny Jaguar I-Pace. Reakcje pasażerów mówią wszystko Techniczne poprawki w gamie Audi A4. Większy nacisk na oszczędność i diesle DS 3 Cafe Racer: próbuje ukrywać wiek, ale w ogóle nie musi tego robić BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Test: BMW M850i Cabrio - sztos absolutny Test Mercedesa Klasy B 220 4MATIC. Minivan, z którym możesz porozmawiać