Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Garmin nüLink! 2390 [test autokult.pl] Mazda 3 MPS – pociąg do adrenaliny [test autokult.pl] Renault Mégane R.S 275 Trophy - test, opinia, spalanie, cena Mercedes-Benz Sprinter Furgon 316 CDI A/T [test] Kia Sportage 1.7 CRDI (2016) - godny następca wielkiego hitu? Test: Opel Insignia Grand Sport 2.0 200 KM 9AT - tradycjonaliści będą zadowoleni Test: Suzuki Across PHEV – lifting twarzy za 30 tys. zł Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Nowy Hyundai Elantra 1.6 MPI (2016) - test, opinia, spalanie, cena Nowy Jeep Wrangler: zgodny z etosem Volkswagen Tiguan 2,0 TSI DSG 4Motion - na każdą okazję [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz 240 TD (S123) – świat zwolnił na blisko pół miliona kilometrów Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Renault Megane R.S. po liftingu - Francuzi wciąż udowadniają, że potrafią robić emocjonujące hot-hatche Test: hybrydowa Toyota Yaris zimą. Sprawdziłem, czy w tych warunkach ma słabe punkty Pierwsza jazda: Škoda Enyaq iV to znak, że koniec świata jest bliski. Po nim przyjdzie inny, lepszy Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Mazda CX-5 w wydaniu na 2021 rok - małymi krokami do przodu Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu!