Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ustawienia zawieszenia w jakiś niepojęty sposób potrafią zarówno doskonale złożyć samochód w zakręt, jak i gwarantować bardzo wysoki komfort podróży w długiej trasie. O designie A6 porozmawialiśmy też ze specjalnym gościem - Parysem Cybulskim, który pracuje w działu designu Audi.

Nowe Audi A6 z oficjalnym cennikiem. Na początku dwa silniki do wyboru

Jedna z najważniejszych nowości w klasie luksusowych limuzyn w końcu doczekała się oficjalnego cennika. Nowe Audi A6 oferowane będzie na początku z…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Test Audi A5 Sportback 40 TDI: face lifting to nie zawsze postęp Hyundai i30 CW 1,6 GDI Comfort - po prostu dobre kombi [test autokult.pl] Seat Leon Cupra R: długo na niego czekaliśmy, ale było warto Suzuki Baleno (2016) 1.2 DualJet Elegance - test, opinia, spalanie, cena Nowe BMW Z4 sDrive 30i: ma wszystko czego wymagasz od rasowego roadstera Nowy Ford Focus ST 2.0 EcoBoost - test, opinia, spalanie, cena Suzuki Grand Vitara 2,4 VVT - tylko makijaż [test autokult.pl] BMW 640i Coupé i 650i Gran Coupé xDrive - test, opinia, spalanie, cena Audi A3 Sportback 2,0 TDI - skazane na sukces [pierwsza jazda autokult.pl] Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Black Edition - test, opinia, spalanie, cena Nowe Audi Q3 Sportback. Ciekawe, ale nie rewolucyjne poszerzenie gamy Audi e-tron: to nie jest po prostu elektryczne Audi. Tu trzeba spojrzeć szerzej

Popularne w tym tygodniu:

Test: To BMW serii 7 z 1997 roku miało 259 km na liczniku. Do słynnego egzemplarza dołożyłem kolejne 3 km Ostatni test: Seat Leon III FR Black - wciąż jest w formie, choć przechodzi do historii Škoda Scala - test długodystansowy: zaglądam do bagażnika Pierwsza jazda: Audi A3 czwartej generacji - warto było dłużej czekać Test: Ford Puma ST-Line X - przemiana, która wyszła lepiej, niż mogłoby się wydawać BMW 220d Gran Coupe. Czy BMW wie, co robi? Test: Peugeot 508 HYbrid - podnosi poprzeczkę, ale popularności nie zdobędzie Test: Hyundai Ioniq Hybrid udowadnia, że klasyczna hybryda ma swoje walory Mitsubishi Outlander PHEV - Robo-dinozaur Nissan Juke - ile zostało w nim "dżukowatości"? Test: Hyundai Kona Hybrid – hybryda dla osób, które nie chcą się wyróżniać Test: VW T-Cross Style 1.5 TSI 150 KM - nowy silnik eliminuje większość bolączek, ale generuje inny problem