Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ustawienia zawieszenia w jakiś niepojęty sposób potrafią zarówno doskonale złożyć samochód w zakręt, jak i gwarantować bardzo wysoki komfort podróży w długiej trasie. O designie A6 porozmawialiśmy też ze specjalnym gościem - Parysem Cybulskim, który pracuje w działu designu Audi.

Nowe Audi A6 z oficjalnym cennikiem. Na początku dwa silniki do wyboru

Jedna z najważniejszych nowości w klasie luksusowych limuzyn w końcu doczekała się oficjalnego cennika. Nowe Audi A6 oferowane będzie na początku z…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Pierwsza jazda Maserati MC20: za kierownicą superauta, które ma pomścić Ferrari Nowe Suzuki Vitara 1.6 VVT AllGrip XLED - test, opinia, spalanie, cena Volkswagen Golf VII 2,0 TDI DSG Highline - nowy? [test autokult.pl] Test wideo: Mercedes E300 Coupe - dodaje stylu. Wszystkiemu? BMW i4 M50 – to tego elektryka powinni się obawiać tradycjonaliści Test: Mazda 6 2.0 Skyactiv-G - oldschool w najlepszym wydaniu Citroën DS5 2,0 HDI Hybrid4 Airdream So Chic - witaj w przyszłości [test autokult.pl] Volvo V60 Cross Country i V60 T8: pierwsza jazda nowymi wersjami szwedzkiego kombi Toyota RAV4 - SUV czy jednak terenówka? [wideotest autokult.pl] Mitsubishi ASX 1.6 MIVEC (2018): wciąż w formie, a teraz bezpieczniejszy Królowie miasta - wszystko o parkourze i trochę o motoryzacji [wywiad] Citroën C4 Picasso (2015) 1.6 THP AT Exclusive - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mazda CX-60 – ponad 3 litry pod maską. Tym razem nic nie tracimy! Test: Lexus ES300h F Sport Edition - sportowy z nazwy, relaksujący na co dzień Pierwsza jazda: BMW iX M60 – jeszcze szybciej, jeszcze wygodniej Test: BMW iX3 LCI pokazało mi, jak dużo może się zmienić. Niekoniecznie w aucie Test: Jeep Wrangler 4xe – najmocniejszy, najszybszy, najoszczędniejszy Test: Renault Megane E-Tech na trasie, czyli jak naprawdę podróżuje się elektrykiem Test: Nissan Townstar Tekna - pojawił się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie Test: Peugeot e-2008, czyli duże "nie chcę, ale muszę" Test: Peugeot 308 SW – Francuzi potrafią słuchać, ale to kosztuje Porównanie: BMW M5 CS vs Audi RS e-tron GT. Wielkie starcie V8 i elektryczności na torze Test: Nissan Qashqai – uczył się przez 14 lat Test: Skoda Octavia vs Skoda Octavia – ile warta jest instalacja elektryczna?