Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ustawienia zawieszenia w jakiś niepojęty sposób potrafią zarówno doskonale złożyć samochód w zakręt, jak i gwarantować bardzo wysoki komfort podróży w długiej trasie. O designie A6 porozmawialiśmy też ze specjalnym gościem - Parysem Cybulskim, który pracuje w działu designu Audi.

Nowe Audi A6 z oficjalnym cennikiem. Na początku dwa silniki do wyboru

Jedna z najważniejszych nowości w klasie luksusowych limuzyn w końcu doczekała się oficjalnego cennika. Nowe Audi A6 oferowane będzie na początku z…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Audi RS5 Cabriolet - zagrożony gatunek [test autokult.pl] Kia Stinger GT 3.3 V6: otwieramy oczy niedowiarkom! SsangYong Tivoli 1,6 128 KM - test, opinia, spalanie, cena Opel Insignia 2,0 BiTurbo 4x4 Cosmo - w drodze na szczyt [test autokult.pl] Nowy Ford Ranger 2.2 TDCI 160 Super Cab (2016) - test, opinia, spalanie, cena BMW 330i: samo cofa i parkuje, a do tego ciągle się świetnie prowadzi Test Hyundaia i10 1.2 MPI: 5 powodów, dla których warto się nim zainteresować Volkswagen Passat Alltrack 2.0 TDI 4Motion DSG - test, opinia, spalanie, cena Mazda 6 2,2 MZR-CD Exclusive Plus - liftback dla rozsądnych [test autokult.pl] Wilk z Domaniewskiej – Aston Martin V12 Vantage S na ulicach Warszawy Ford Edge 2,0 TDCI 210 KM AT Sport - zadziwiająco europejski Peugeot 208 1,6 e-HDI Allure - lwi charakter w wersji mini [test autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Pierwsza jazda: VW ID.4 to mistrz argumentów. Coraz trudniej nie wybrać elektryka Pierwsza jazda: Dacia Spring ma dwie twarze. Nie kupuj jej, a odkryjesz tę lepszą Test: Lexus LS 500h to odwrotność nowego Mercedesa Klasy S. Dla niektórych to duża zaleta Test: Dacia Sandero TCe 100 LPG - przy cenie ok. 50 tys. zł jest nie do pobicia Test wideo: Škoda Enyaq iV – elektryk na miarę polskich możliwości? Vlog: Sprawdzam, co kryje się za drzwiami Rolls-Royce'a Ghost EWB za blisko 3 mln zł Test: Peugeot 3008 1.2 PureTech - dobrze, że zmiany nie poszły zbyt daleko Pierwsza jazda: Ford Kuga FHEV AWD - nowy gracz, który może zmienić rozkład sił wśród hybrydowych SUV-ów Test: BMW 330e Touring xDrive – świetna hybryda, ale niekoniecznie świetne BMW Test wideo: Citroën ë-C4 - wreszcie jest bez sensu! 911 czy 911? Wybór wcale nie jest oczywisty Test: Hyundai Kona po liftingu. "Pierwsze wrażenie? Jak nie w hyundaiu"