Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ustawienia zawieszenia w jakiś niepojęty sposób potrafią zarówno doskonale złożyć samochód w zakręt, jak i gwarantować bardzo wysoki komfort podróży w długiej trasie. O designie A6 porozmawialiśmy też ze specjalnym gościem - Parysem Cybulskim, który pracuje w działu designu Audi.

Nowe Audi A6 z oficjalnym cennikiem. Na początku dwa silniki do wyboru

Jedna z najważniejszych nowości w klasie luksusowych limuzyn w końcu doczekała się oficjalnego cennika. Nowe Audi A6 oferowane będzie na początku z…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Dacia Lodgy TCe 1,2 (115 KM) Prestige [test autokult.pl] Nowy Hyundai Tucson (2015) 2,0 High AT - test, opinia, spalanie, cena Land Rover Discovery Sport pozytywnie mnie zaskoczył. Nie jest jednak bez wad Pierwsza jazda Škodą Kodiaq RS: więcej wszystkiego... poza sportem BMW 440i xDrive M Performance - M4 po oswojeniu Volkswagen Tiguan R-Line 2,0 TDI 4Motion DSG - w przebraniu [test autokult.pl] Škoda Fabia RS - nauka jazdy dla wymagających [test autokult.pl] Hot B War - preludium [test] Nissan X-Trail DIG-T 160: duży SUV z małym silnikiem i brakiem napędu 4x4 Renault Laguna Coupe GT 2,0 dCi - magia czterech kół [test autokult.pl] Škoda Octavia III 2,0 TDI DSG Elegance [test autokult.pl] Citroën C4 Cactus 1.6 e-HDi ETG6 Shine - test

Popularne w tym tygodniu:

Audi Q7 po liftingu na polskich drogach: zmiany (w większości) na lepsze SsangYong Korando wjeżdża do salonów. Koreańczycy nie mają się czego wstydzić Renault Captur: druga generacja jest większa, ładniejsza i po prostu lepsza Nissan Leaf e+: z większym akumulatorem daje to, co inni dopiero obiecują Ile nowa Octavia czerpie z pierwowzoru? Sprawdziłem to, jeżdżąc jej pierwszą generacją Kia Picanto z Kia Platinum Cup. Test najważniejszego auta wyścigowego w Polsce Mini Countryman S E ALL4 chce być dobry we wszystkim, ale właśnie przez to zostaje w tyle