Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ustawienia zawieszenia w jakiś niepojęty sposób potrafią zarówno doskonale złożyć samochód w zakręt, jak i gwarantować bardzo wysoki komfort podróży w długiej trasie. O designie A6 porozmawialiśmy też ze specjalnym gościem - Parysem Cybulskim, który pracuje w działu designu Audi.

Nowe Audi A6 z oficjalnym cennikiem. Na początku dwa silniki do wyboru

Jedna z najważniejszych nowości w klasie luksusowych limuzyn w końcu doczekała się oficjalnego cennika. Nowe Audi A6 oferowane będzie na początku z…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Toyota Avensis 2.0 D4-D (2015) - test, opinia, spalanie, cena Test: Toyota bZ4X – dlaczego nie można już jej mieć na własność? Citroen C4 1,6 VTI Seduction - skąd my to znamy? [test autokult.pl] Ford S-Max 2.0 TDCi PowerShift Titanium - test, opinia, spalanie, cena Ford S-Max 1.5 EcoBoost Titanium - test, opinia, spalanie, cena Toyota Yaris Trend by Simple [test] Test DS7 Crossback PureTech 225. Jest charakterystyczny, ale do premium mu daleko SsangYong Actyon Sports Quartz - bez uprzedzeń [test autokult.pl] Nowy Nissan Qashqai 1,2 DIG-T (2014) - pierwsza jazda Test: Mercedes E 300 de po liftingu - nowe opakowanie, pod skórą bez zmian Nissan Qashqai z systemem ProPilot: autonomia zderza się z rzeczywistością Pierwsza jazda Maserati Quattroporte Trofeo i Ghibli Trofeo: pościg za niemieckimi super-limuzynami

Popularne w tym tygodniu:

Test: Mercedes-Benz Klasy S kończy 50 lat. S 580 e pokazuje świetlaną przyszłość modelu Test: Mercedes EQE 350+ – pójście po linii najmniejszego oporu Test: Volkswagen ID.5 Pro Performance - ta słabsza i tańsza wersja Test: Toyota Aygo X – nie jest rewolucyjna, ale i tak budzi nie lada zainteresowanie Volkswagen T-Roc R, 2500 km i cztery osoby na pokładzie. Ta podróż budziła wiele obaw Pierwsza jazda: DS 7 po faceliftingu - miał być komfortowy, jest naprawdę sportowy Test: Ford Mustang Mach-E w Europie, czyli 5 tys. km na prądzie i 5 mitów, w których jest trochę prawdy Test: Dacia Duster 1.5 dCi 4WD - coraz mniej takich aut