Audi odkrywa karty - sprawdzamy co potrafi nowa generacja A6

Luksus ery techno: ekrany, lasery i radary są teraz ważną częścią całego doświadczenia. Nie oznacza to, że Audi zapomniało, jak się robi luksus w tradycyjnym wydaniu. Wręcz przeciwnie, nowe A6 jeszcze bardziej imponuje jakością wykonania, a ustawienia zawieszenia w jakiś niepojęty sposób potrafią zarówno doskonale złożyć samochód w zakręt, jak i gwarantować bardzo wysoki komfort podróży w długiej trasie. O designie A6 porozmawialiśmy też ze specjalnym gościem - Parysem Cybulskim, który pracuje w działu designu Audi.

Nowe Audi A6 z oficjalnym cennikiem. Na początku dwa silniki do wyboru

Jedna z najważniejszych nowości w klasie luksusowych limuzyn w końcu doczekała się oficjalnego cennika. Nowe Audi A6 oferowane będzie na początku z…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Testy samochodów:

Jaguar I-Pace to prawdziwy kot. Przekona każdego, a mnie oczarował Porsche 911 (991) Carrera 4S Cabriolet [test] Opel Astra GTC – emocje górą [pierwsza jazda autokult.pl] Skoda Karoq 1.0 TSI Ambition. Spokojnie do celu Pierwsza jazda Volkswagenem T-Cross: gdy funkcjonalność jest na pierwszym miejscu Dacia Sandero Stepway 1,5 dCi Laureate - test BMW 430i Gran Coupe M Performance: jak ulepszyć klasycznego sedana (i zrobić przy okazji piękne auto) Ford Grand C-Max 1,6 EcoBoost 150 KM Titanium - od przybytku głowa nie boli [test autokult.pl] Ford Focus RS: wreszcie godny następca Escorta Coswortha Citroën C4 Cactus 1,2 PureTech 82 – pierwsza jazda Fiat Doblò 2,0 MultiJet Emotion - dostawcze korzenie [test autokult.pl] SsangYong Rexton 2.0 Diesel AT5 4WD - test, opinia, spalanie, cena

Popularne w tym tygodniu:

Test: Volvo V70 2.4T AWD – rodzinne kombi, które uwiodło prezydenta Test: Alfa Romeo Giulia po liftingu - dokładnie takich zmian było jej trzeba. Szkoda, że dopiero teraz Biję własny rekord spalania. Ile można wycisnąć z 2.0 TDI w Audi A3? Komputer kontra dystrybutor – ile tak naprawdę spala Audi A3 Sportback 35 TDI? Pierwsza jazda: Ford Puma ST to nowe auto starej szkoły Test: BMW X5 M Competition – jednostronny pojedynek z prawami fizyki Test: Porsche 718 Cayman GT4 to samochód ostateczny na tor i na drogę Test vlog: Lexus NX 300h jest siódmy rok na rynku, a jego popularność tylko rośnie. Próbuję to zrozumieć Test: Audi RS Q3 Sportback - zapomnijcie o aucie, skupcie się na silniku! Test: Škoda Karoq 1,5 150 KM Style - przyjaciel rodziny Test: Peugeot 3008 HYbrid4 GT – mimo imponującej mocy, nie ma co liczyć na sportowe emocje Test vlog: Rolls-Royce Wraith kosztuje dwa miliony złotych. Czym różni się od zwykłego auta?