Biznes Keanu Reevesa kwitnie. Aktor swój majątek inwestuje w jednoślady

Biznes Keanu Reevesa kwitnie. Aktor swój majątek inwestuje w jednoślady

Method 143 to pierwszy motocykl firmy Arch, który będzie produkowany seryjnie.
Method 143 to pierwszy motocykl firmy Arch, który będzie produkowany seryjnie.
Źródło zdjęć: © Fot. Arch
Jakub Tujaka
12.04.2018 10:02, aktualizacja: 01.10.2022 18:51

Znany z roli Neo w serii filmów "Matrix" Keanu Reeves od kilku lat rozwija firmę, którą założył z doświadczonym budowniczym motocykli. Pojazdy budowane przez Arch Motorcycle są wyjątkowe pod każdym względem. Niebawem na rynku pojawi się nowy model.

Historia firmy założonej przez aktora rozpoczęła się w 2007 roku, kiedy Gard Hollinger zbudował dla Keanu Reevesa customowego Harleya. Motocykl tak przypadł do gustu klientowi, że zaproponował współpracę i założenie wspólnej firmy. Arch Motorcycle wypuściło pierwszą maszynę dopiero w roku 2015. Model ten nazwano KRGT-1, a najnowsza konstrukcja firmy nosi nazwę Method 143.

Obraz
© Fot. Arch

Method 143 to pierwszy motocykl marki Arch, który będzie produkowany seryjnie. Doświadczenia zebrane przez ostatnie lata zaowocowały tym, że według producenta sprzęt jest dopracowany w każdym detalu. Co ciekawe, od razu wprowadzono ograniczenie produkcyjne i powstaną jedynie 23 sztuki.

W odróżnieniu od poprzednich egzemplarzy, Method 143 ma bardziej agresywną pozycję kierowcy, ale podobnie jak wcześniej, do budowy motocykla wykorzystano kosztowne materiały. Pokrywę baku obrobiono w urządzeniu CNC z jednego bloku aluminium, a skóra użyta do pokrycia kilku elementów jest najwyższej jakości. Oprócz tego, rama i felgi zostały wykonane z włókna węglowego.

Obraz
© Fot. Arch

Zadbano także o to, aby motocykl był aerodynamiczny, a podzespoły wykorzystane w zawieszeniu i układzie hamulcowym wzięto z najwyższej półki jeśli chodzi o branżę motocyklową.

Obraz
© Fot. Arch

Dwucylindrowy silnik generuje około 160 KM i z informacji podanych przez producenta wynika, że niewiele więcej można z niego wycisnąć. Układ wtryskowy jest podobny do tego używanego w sporcie wyczynowym, podobnie jak wydech. Biorąc jednak po uwagę fakt, że cały motocykl wykonano z lekkich materiałów, fabryczna moc w zupełności wystarczy do jeżdżenia po drogach i narozrabiania na torze wyścigowym.

  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
  • Slider item
[1/8]
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (6)