Czym się różni moda od stylu? Rozmawiamy z ekspertem

To pierwszy, z krótkiego, trzyodcinkowego cyklu minidokumentów, jakie zrealizowaliśmy we współpracy z marką Hyundai, z okazji premiery chyba najbardziej "lifestyle'owego" modelu w jej ofercie - crossovera KONA. Na pierwszy ogień trafia temat związany z ubiorem.

Dzisiaj zastanawiamy się nad tym, co czyni człowieka stylowym, czy styl to już moda i czy Hyundai KONA wpisuje się w jakąkolwiek z tych definicji? Tłem są deszczowe i zimne Katowice a naszym gościem Tomasz Godziek — współwłaściciel Katowickiej Poszetki — miejsca, z którego elegancja wprost rozlewa się na otoczenie! Poszetka to szyte na miarę koszule, spodnie, kamizelki, importowane z Anglii i Hiszpanii buty, oraz wyjątkowe akcesora. Jak to kiedyś mówili telewizyjni prezenterzy: zapraszamy na film!

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Relacje:

Range Rover L405 - polska premiera [relacja autokult.pl] Muzyka w fabryce i optymalizacja totalna: tak powstaje Toyota Aygo po liftingu Tucson do zadań specjalnych - pomogliśmy w starcie zespołowi Hyundai WRC "K2 - kierowców dwóch" - programy motoryzacyjne od zaplecza Mirosław Staniszewski: od pierwszego rajdu bez prawa jazdy do znanego w całej Europie warsztatu "Motoryzacja zasługuje na fascynację" – Matt Le Blanc w szczerej rozmowie o nowej serii Top Geara, własnym życiu i Clarksonie Polska premiera BMW i3 [relacja] Nawet prąd z węgla jest lepszy od benzyny. Ekspert o przyszłości aut elektrycznych Christian Strube opowiada o planach marki Škoda do roku 2025 Miały lśnić na stoisku Porsche w Poznaniu. Carrera GT, 914/8 i 550 Spyder z bliska Auto Nostalgia 2015 - relacja (cz.1) Hyundai oficjalnie przekazuje flotę aut na Euro 2012 [relacja autokult.pl]

Popularne w tym tygodniu:

Johann Kistler pracuje w BMW od 40 lat. Mówi mi, czemu kontrowersyjne iX to jego dzieło życia Nowe Volvo jak telefony komórkowe. Sprawdziłem multimedia oparte na Androidzie Nowe logo, nowe modele, nowy wizerunek. Zarząd Kii zdradza mi plany na najbliższą dekadę Wywiad: Kuba Przygoński po Dakarze mówi, dlaczego w tym roku rozmiar miał znaczenie