Toyota Auris odsłania wnętrze. Rewolucji nie ma, ale jest dobrze

W Genewie Toyota pokazała nowego Aurisa i ogłosiła rezygnację z silników Diesla. Do tej pory nie opublikowano żadnych zdjęć wnętrza. Możemy się mu przyjrzeć, ponieważ pojawiły się pierwsze zdjęcia Corolli Hatchback. Z nazwy inny, ale technicznie to dokładnie ten sam model.

Największą różnicą w porównaniu z poprzednikiem jest układ podstawowych instrumentów na desce rozdzielczej. Ekran systemu multimedialnego znajduje się teraz wyżej i nie jest już wbudowany w kokpit, lecz wystaje z niego.
fot. mat. prasowe

Największą różnicą w porównaniu z poprzednikiem jest układ podstawowych instrumentów na desce rozdzielczej. Ekran systemu multimedialnego znajduje się teraz wyżej i nie jest już wbudowany w kokpit, lecz wystaje z niego.

Panel klimatyzacji jest wyżej, pojawiły się na nim pokrętła do regulacji temperatury i nadmuchu, na kierownicy jest więcej przycisków, a wskaźniki są większe.
fot. mat. prasowe

Panel klimatyzacji jest wyżej, pojawiły się na nim pokrętła do regulacji temperatury i nadmuchu, na kierownicy jest więcej przycisków, a wskaźniki są większe.

Prezentowane tu zdjęcia pokazują model Corolla w usportowionej specyfikacji XSE i choć większość elementów odpowiada europejskiemu Aurisowi, to inne mogą być na przykład fotele.
fot. mat. prasowe

Prezentowane tu zdjęcia pokazują model Corolla w usportowionej specyfikacji XSE i choć większość elementów odpowiada europejskiemu Aurisowi, to inne mogą być na przykład fotele.

Ich profilowanie jest dość głębokie z solidnym podparciem bocznym. Jeżeli takie trafią również do Aurisa, to zapowiada się dobrze.
fot. mat. prasowe

Ich profilowanie jest dość głębokie z solidnym podparciem bocznym. Jeżeli takie trafią również do Aurisa, to zapowiada się dobrze.

Tu widać, że system multimedialny nowej generacji ma interfejs działający na tej samej zasadzie co w smartfonach. Czy będzie łatwiejszy w obsłudze? To się okaże podczas testów.
fot. mat. prasowe

Tu widać, że system multimedialny nowej generacji ma interfejs działający na tej samej zasadzie co w smartfonach. Czy będzie łatwiejszy w obsłudze? To się okaże podczas testów.

Na pewno na bardziej intuicyjny wygląda panel klimatyzacji z pokrętłami.
fot. mat. prasowe

Na pewno na bardziej intuicyjny wygląda panel klimatyzacji z pokrętłami.

Zobacz również: Premiera nowej Toyoty Auris. Japończycy w końcu pokazali konkurenta Golfa i Astry

Coraz częściej standardem w segmencie C staje się ładowarka indukcyjna do smartfonów. Taką znajdziemy w nowym Aurisie.
fot. mat. prasowe

Coraz częściej standardem w segmencie C staje się ładowarka indukcyjna do smartfonów. Taką znajdziemy w nowym Aurisie.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Toyota Auris w nowej odsłonie. Kompakt bez diesli

Podczas genewskiego salonu motoryzacyjnego Toyota pokazała nową generację Aurisa. Samochód, który w 2017 r. zajął w Polsce 8. miejsce wśród…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Wersja miejska i niegrzeczna. Carlex prezentuje zestawy dla Mercedesa Klasy X Piękna replika Porsche 356A Speedster. Kosztowała więcej niż nowe 911 Które auto miało w Genewie największy spojler? Zwycięzcą został chińczyk! Jaguar dla perkusisty Iron Maiden. Restomod ze smakiem na bazie pięknego XJ6 Polestar 1. Volvo pokazuje nową markę w Genewie Toyota Supra powraca. Na razie jako wyścigówka Bentayga Hybrid otwiera nową kartę w dziejach firmy. To najoszczędniejszy Bentley w historii. Odmłodzony Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Więcej mocy, więcej frajdy Škoda Fabia Combi po liftingu. Właśnie przestała być prostym samochodem Wyrafinowane Touring Superleggera Sciadipersia. Pod tą nazwą kryje się znany model Alpine A110 Pure i Legende. Dwie wersje dla różnych klientów Znalazłem najfajniejszy samochód świata. Pochodzi z 1939 roku i ma przezroczyste nadwozie 9 wilków w owczej skórze. Wybraliście ulubione "sleepery" Klasyczny traktor w eleganckim wydaniu. Amerykanie poprawiają Anglików Co można było obejrzeć na Chicago Auto Show? Relacja zdjęciowa czytelnika Cannes, Nicea i Monako obfitują w wyjątkowe auta. Galeria od czytelnika Tata H5X Concept - idealny samochód na randkę i na ryby Zapomnij o nartach. Nissan 370Zki dostarczy więcej frajdy na stoku Jaguar składa odważne obietnice. Elektryczny I-Pace naładuje się do 80% w mniej niż 45 minut BMW chwali się testami serii 8 na torze. Samochód brzmi obłędnie Nissan Xmotion: drapieżny na zewnątrz, kojący wewnątrz Infiniti znów porywa stylistyką i pokazuje nowy kierunek. Tworzy kolejne dzieło sztuki Historia zaginionego Forda Mustanga z "Bullitta". Przepadł na blisko 40 lat Nowy Ford Mustang Bullitt po 50 latach od premiery filmu. Powstała nowa produkcja z pościgiem