Które auto miało w Genewie największy spojler? Zwycięzcą został chińczyk!

Redaktorzy niemieckiego magazynu "Auto Motor und Sport" postanowili zmierzyć szerokość największych spojlerów w autach wystawionych na salonie samochodowym w Genewie. Kto został zwycięzcą?

Ten artykuł ma 3 strony:

Nie dość, że wyścigowy, to jeszcze koncepcyjny Seat Cupra e-Racer to pierwsze auto elektryczne przygotowane do nowej serii e TCR. Jego skrzydło ma szerokość 140 cm i takim rozmiarem otwieramy listę Top 13.
fot. mat. prasowe

Nie dość, że wyścigowy, to jeszcze koncepcyjny Seat Cupra e-Racer to pierwsze auto elektryczne przygotowane do nowej serii e TCR. Jego skrzydło ma szerokość 140 cm i takim rozmiarem otwieramy listę Top 13.

Następca króla supersamochodów Bugatti Chiron, w jeszcze bardziej sportowej wersji, o wymownej nawie Sport. Może i jest superszybki, ale właśnie z tego powodu nie może pochwalić się dużym spojlerem - opory powietrza byłyby zbyt duże. Szerokość skrzydła to skromne 143 cm.
fot. mat. prasowe

Następca króla supersamochodów Bugatti Chiron, w jeszcze bardziej sportowej wersji, o wymownej nawie Sport. Może i jest superszybki, ale właśnie z tego powodu nie może pochwalić się dużym spojlerem - opory powietrza byłyby zbyt duże. Szerokość skrzydła to skromne 143 cm.

Tech Art zawsze chce być odrobinę lepsze od seryjnych Porsche i jeśli chodzi o moc, to się udało. 721-konny GT Street R jest o 21 KM mocniejszy od 911 GT2 RS, ale jego mierzące 150 cm szerokości skrzydło nie pokonało innego, seryjnego modelu niemieckiej marki.
fot. mat. prasowe

Tech Art zawsze chce być odrobinę lepsze od seryjnych Porsche i jeśli chodzi o moc, to się udało. 721-konny GT Street R jest o 21 KM mocniejszy od 911 GT2 RS, ale jego mierzące 150 cm szerokości skrzydło nie pokonało innego, seryjnego modelu niemieckiej marki.

Jeden z niewielu normalnych, drogowych samochodów produkcyjnych w tym zestawieniu. Lamborghini Huracán Performante Spyder pomimo otwartego nadwozia nie stroni od wystającego i nieco psującego linię nadwozia spojlera. Ten nie jest mały, bo rozciąga się na szerokość 154,5 cm.
fot. mat. prasowe

Jeden z niewielu normalnych, drogowych samochodów produkcyjnych w tym zestawieniu. Lamborghini Huracán Performante Spyder pomimo otwartego nadwozia nie stroni od wystającego i nieco psującego linię nadwozia spojlera. Ten nie jest mały, bo rozciąga się na szerokość 154,5 cm.

Porsche 911 GT3 RS zawsze słynęło z dużego skrzydła, więc nie dziwi rozmiar najnowszego. Ma 156 cm szerokości. Tradycyjnie inżynierowie Porsche nie zawracają sobie głowy w dziedzinie aerodynamiki dyfuzorami.
fot. mat. prasowe

Porsche 911 GT3 RS zawsze słynęło z dużego skrzydła, więc nie dziwi rozmiar najnowszego. Ma 156 cm szerokości. Tradycyjnie inżynierowie Porsche nie zawracają sobie głowy w dziedzinie aerodynamiki dyfuzorami.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

BMW chwali się testami serii 8 na torze. Samochód brzmi obłędnie Mercedes-Benz Klasy A (2015) - lifting najmniejszego w rodzinie Ford Focus RS (2015) na nowych zdjęciach Kaege Retro - kolejne restomodowe marzenie 2013 Aston Martin Vanquish - uczta dla oczu [galeria] Mercedes-AMG GT w barwach Gulfa z USA Lamborghini Aventador 750-4 Superveloce J.S. 1 Edition dla Jamesa Stunta BMW M6 F12/F13 na felgach Vorsteinera McLaren Technology Centre - zobacz królestwo Rona Dennisa od środka Jak przez lata zmieniał się design Volvo? [galeria] Amerykański debiut Jaguara XE [galeria zdjęć] Ferrari F40 i 488 GTB Novitec Rosso na felgach HRE

Popularne w tym tygodniu:

Zbiór unikatowych aut klasycznych w National Collections Centre - galeria naszego redakcyjnego kolegi