Sprawdź samochód online przed zakupem. Nowe narzędzie już dostępne.

Które auto miało w Genewie największy spojler? Zwycięzcą został chińczyk!

Redaktorzy niemieckiego magazynu "Auto Motor und Sport" postanowili zmierzyć szerokość największych spojlerów w autach wystawionych na salonie samochodowym w Genewie. Kto został zwycięzcą?

Ten artykuł ma 3 strony:

Nie dość, że wyścigowy, to jeszcze koncepcyjny Seat Cupra e-Racer to pierwsze auto elektryczne przygotowane do nowej serii e TCR. Jego skrzydło ma szerokość 140 cm i takim rozmiarem otwieramy listę Top 13.
fot. mat. prasowe

Nie dość, że wyścigowy, to jeszcze koncepcyjny Seat Cupra e-Racer to pierwsze auto elektryczne przygotowane do nowej serii e TCR. Jego skrzydło ma szerokość 140 cm i takim rozmiarem otwieramy listę Top 13.

Następca króla supersamochodów Bugatti Chiron, w jeszcze bardziej sportowej wersji, o wymownej nawie Sport. Może i jest superszybki, ale właśnie z tego powodu nie może pochwalić się dużym spojlerem - opory powietrza byłyby zbyt duże. Szerokość skrzydła to skromne 143 cm.
fot. mat. prasowe

Następca króla supersamochodów Bugatti Chiron, w jeszcze bardziej sportowej wersji, o wymownej nawie Sport. Może i jest superszybki, ale właśnie z tego powodu nie może pochwalić się dużym spojlerem - opory powietrza byłyby zbyt duże. Szerokość skrzydła to skromne 143 cm.

Tech Art zawsze chce być odrobinę lepsze od seryjnych Porsche i jeśli chodzi o moc, to się udało. 721-konny GT Street R jest o 21 KM mocniejszy od 911 GT2 RS, ale jego mierzące 150 cm szerokości skrzydło nie pokonało innego, seryjnego modelu niemieckiej marki.
fot. mat. prasowe

Tech Art zawsze chce być odrobinę lepsze od seryjnych Porsche i jeśli chodzi o moc, to się udało. 721-konny GT Street R jest o 21 KM mocniejszy od 911 GT2 RS, ale jego mierzące 150 cm szerokości skrzydło nie pokonało innego, seryjnego modelu niemieckiej marki.

Jeden z niewielu normalnych, drogowych samochodów produkcyjnych w tym zestawieniu. Lamborghini Huracán Performante Spyder pomimo otwartego nadwozia nie stroni od wystającego i nieco psującego linię nadwozia spojlera. Ten nie jest mały, bo rozciąga się na szerokość 154,5 cm.
fot. mat. prasowe

Jeden z niewielu normalnych, drogowych samochodów produkcyjnych w tym zestawieniu. Lamborghini Huracán Performante Spyder pomimo otwartego nadwozia nie stroni od wystającego i nieco psującego linię nadwozia spojlera. Ten nie jest mały, bo rozciąga się na szerokość 154,5 cm.

Porsche 911 GT3 RS zawsze słynęło z dużego skrzydła, więc nie dziwi rozmiar najnowszego. Ma 156 cm szerokości. Tradycyjnie inżynierowie Porsche nie zawracają sobie głowy w dziedzinie aerodynamiki dyfuzorami.
fot. mat. prasowe

Porsche 911 GT3 RS zawsze słynęło z dużego skrzydła, więc nie dziwi rozmiar najnowszego. Ma 156 cm szerokości. Tradycyjnie inżynierowie Porsche nie zawracają sobie głowy w dziedzinie aerodynamiki dyfuzorami.

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Ten artykuł ma 1 komentarz

Pokaż wszystkie komentarze

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Ekstremalne zabudowy car audio [galeria] BMW serii 7 na rok 2013 - megagaleria niemieckiego okrętu flagowego BMW Abu Dhabi udowadnia, że i8 nie musi być szare 24 h Le Mans 2017 - zdjęcia z wyścigu 2013 Aston Martin Vanquish - uczta dla oczu [galeria] Tak się bawią Amerykanie! Zobaczcie relację z wystawy samochodów w USA Galeria: Porsche 911 Turbo 2010 Dodge Mopar 10' Challenger - megagaleria Nowe Volvo S60 i V60 od Polestara najszybszymi samochodami w historii tunera Nowe Audi RS6 Jona Olssona - kombi DTM [galeria zdjęć] Corvette C7 Z06 Daytona Orange na felgach HRE Jaguar dla perkusisty Iron Maiden. Restomod ze smakiem na bazie pięknego XJ6