Odmłodzony Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Więcej mocy, więcej frajdy

Niedługo po premierze odświeżonej Klasy C, Mercedes pokazał nową wersję AMG C 43. Wzmocnienie jej silnika jest jedną z ważniejszych zmian.

Ten artykuł ma 2 strony:

Podobnie jak w przypadku wersji standardowej, Mercedes-AMG C 43 4MATIC przeszedł delikatne zmiany odmładzające jego wygląd, głównie z przodu. Zmieniono przede wszystkim grill z dużym logo i dodano podwójną, grubą listwą biegnącą poziomo. Pod kątem aerodynamicznym zoptymalizowano zderzak. Otwory po bokach układają strugę opływającego nadwozie powietrza.
fot. mat. prasowe

Podobnie jak w przypadku wersji standardowej, Mercedes-AMG C 43 4MATIC przeszedł delikatne zmiany odmładzające jego wygląd, głównie z przodu. Zmieniono przede wszystkim grill z dużym logo i dodano podwójną, grubą listwą biegnącą poziomo. Pod kątem aerodynamicznym zoptymalizowano zderzak. Otwory po bokach układają strugę opływającego nadwozie powietrza.

Zadbano również o bardziej wyrazisty kształt dyfuzora z tyłu, a spojler jest lakierowany w ten sam sposób co nadwozie. Klient otrzyma nowy kształt seryjnych, 18-calowych kół, które są dostępne w pięciu różnych kolorach. Jako opcję przewidziano czarne obręcze o średnicy 19 cali.
fot. mat. prasowe

Zadbano również o bardziej wyrazisty kształt dyfuzora z tyłu, a spojler jest lakierowany w ten sam sposób co nadwozie. Klient otrzyma nowy kształt seryjnych, 18-calowych kół, które są dostępne w pięciu różnych kolorach. Jako opcję przewidziano czarne obręcze o średnicy 19 cali.

Wersja C 43 jest napędzana 3-litrowym silnikiem benzynowym V6 z doładowaniem, który po liftingu zyskał 23 KM mocy. Teraz łącznie jest to 390 KM dostępnych przy 6100 obr./min oraz 520 Nm momentu obrotowego w zakresie 2500-5000 obr./min. Jednostka współpracuje z 9-biegowym automatem i stałym napędem na cztery koła. Rozpędza sedana do "setki" w 4,7 s. O możliwie najlepsze właściwości jezdne dba adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control.
fot. mat. prasowe

Wersja C 43 jest napędzana 3-litrowym silnikiem benzynowym V6 z doładowaniem, który po liftingu zyskał 23 KM mocy. Teraz łącznie jest to 390 KM dostępnych przy 6100 obr./min oraz 520 Nm momentu obrotowego w zakresie 2500-5000 obr./min. Jednostka współpracuje z 9-biegowym automatem i stałym napędem na cztery koła. Rozpędza sedana do "setki" w 4,7 s. O możliwie najlepsze właściwości jezdne dba adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control.

Teraz pozostaje nam czekać na topową odmianę C 63 z silnikiem V8 4.0. Do tej pory oferował on 476 KM mocy, a w wersji S 510 KM. W zasadzie nie ma tu już dużego pola do popisu.
fot. mat. prasowe

Teraz pozostaje nam czekać na topową odmianę C 63 z silnikiem V8 4.0. Do tej pory oferował on 476 KM mocy, a w wersji S 510 KM. W zasadzie nie ma tu już dużego pola do popisu.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Porsche 911 GT3 Cup (2017) - premiera Jaguar F-Type R vs Mercedes-AMG GT S vs Porsche 911 Turbo S - fotoporównanie stylowych i mocnych coupé 2014 Maserati Ghibli - Włosi wiedzą, co to piękno [galeria] Co to za bestia? To Audi RS5 [mega galeria] Białe na białym - Porsche 911 Turbo S na felgach ADV.1 [galeria zdjęć] Najbardziej zwariowane modyfikacje samochodów [galeria] Ford Mustang 1965 shooting brake – sportowy klasyk w przebraniu kombi [galeria i wideo] Jaguar XJ-S V12 HE Lynx Eventer by Paolo Gucci - unikatowy pojazd dla miłośnika marki Gucci Ford Mustang Fastback 1967 od Carlex Design Ostatnia sztuka Mitsubishi Lancera Evo sprzedana za 76,4 tys. dolarów Škoda Suberb L&K o mocy 280 KM - czy najdroższy model czeskiej marki jest też najlepszy? Mercedes S63 AMG na felgach ADV.1