Odmłodzony Mercedes-AMG C 43 4MATIC. Więcej mocy, więcej frajdy

Niedługo po premierze odświeżonej Klasy C, Mercedes pokazał nową wersję AMG C 43. Wzmocnienie jej silnika jest jedną z ważniejszych zmian.

Ten artykuł ma 2 strony:

Podobnie jak w przypadku wersji standardowej, Mercedes-AMG C 43 4MATIC przeszedł delikatne zmiany odmładzające jego wygląd, głównie z przodu. Zmieniono przede wszystkim grill z dużym logo i dodano podwójną, grubą listwą biegnącą poziomo. Pod kątem aerodynamicznym zoptymalizowano zderzak. Otwory po bokach układają strugę opływającego nadwozie powietrza.
fot. mat. prasowe

Podobnie jak w przypadku wersji standardowej, Mercedes-AMG C 43 4MATIC przeszedł delikatne zmiany odmładzające jego wygląd, głównie z przodu. Zmieniono przede wszystkim grill z dużym logo i dodano podwójną, grubą listwą biegnącą poziomo. Pod kątem aerodynamicznym zoptymalizowano zderzak. Otwory po bokach układają strugę opływającego nadwozie powietrza.

Zadbano również o bardziej wyrazisty kształt dyfuzora z tyłu, a spojler jest lakierowany w ten sam sposób co nadwozie. Klient otrzyma nowy kształt seryjnych, 18-calowych kół, które są dostępne w pięciu różnych kolorach. Jako opcję przewidziano czarne obręcze o średnicy 19 cali.
fot. mat. prasowe

Zadbano również o bardziej wyrazisty kształt dyfuzora z tyłu, a spojler jest lakierowany w ten sam sposób co nadwozie. Klient otrzyma nowy kształt seryjnych, 18-calowych kół, które są dostępne w pięciu różnych kolorach. Jako opcję przewidziano czarne obręcze o średnicy 19 cali.

Wersja C 43 jest napędzana 3-litrowym silnikiem benzynowym V6 z doładowaniem, który po liftingu zyskał 23 KM mocy. Teraz łącznie jest to 390 KM dostępnych przy 6100 obr./min oraz 520 Nm momentu obrotowego w zakresie 2500-5000 obr./min. Jednostka współpracuje z 9-biegowym automatem i stałym napędem na cztery koła. Rozpędza sedana do "setki" w 4,7 s. O możliwie najlepsze właściwości jezdne dba adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control.
fot. mat. prasowe

Wersja C 43 jest napędzana 3-litrowym silnikiem benzynowym V6 z doładowaniem, który po liftingu zyskał 23 KM mocy. Teraz łącznie jest to 390 KM dostępnych przy 6100 obr./min oraz 520 Nm momentu obrotowego w zakresie 2500-5000 obr./min. Jednostka współpracuje z 9-biegowym automatem i stałym napędem na cztery koła. Rozpędza sedana do "setki" w 4,7 s. O możliwie najlepsze właściwości jezdne dba adaptacyjne zawieszenie AMG Ride Control.

Teraz pozostaje nam czekać na topową odmianę C 63 z silnikiem V8 4.0. Do tej pory oferował on 476 KM mocy, a w wersji S 510 KM. W zasadzie nie ma tu już dużego pola do popisu.
fot. mat. prasowe

Teraz pozostaje nam czekać na topową odmianę C 63 z silnikiem V8 4.0. Do tej pory oferował on 476 KM mocy, a w wersji S 510 KM. W zasadzie nie ma tu już dużego pola do popisu.

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Zobacz również: Mercedes-Benz Klasy S - odc. 1 "Zen"

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe

Kontynuuj czytanie na kolejnych stronach:

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Stare amerykańskie radiowozy - szeryf, pączek i kawa [galeria] MotoClassic Wrocław 2013 [galeria] Porsche 911 (991) Carrera 4S od Carlex Design 2013 Lancia Flavia - obszerna galeria włoszki z amerykańskimi korzeniami Hostessy z Paris Motor Show 2012 [galeria] Ford Fiesta ST200 (2016) - nowe zdjęcia i polska cena Poznaj nowego McLarena 570S Spider. Groźny konkurent Porsche 911 Turbo Bugatti Chiron sprzedaje się lepiej niż Veyron? BMW świętuje 40 lat projektu Art Cars [galeria zdjęć] Singer Porsche 911 Denver - kolejny wysmakowany restomod Tak się bawią Amerykanie! Zobaczcie relację z wystawy samochodów w USA Playboy prezentuje: najseksowniejsze samochody na rok 2012 [galeria]

Popularne w tym tygodniu:

#Carspotting. Pokazaliście ciekawe auta złapane w tym tygodniu