Wyrafinowane Touring Superleggera Sciadipersia. Pod tą nazwą kryje się znany model

Wiesz jaki? Włosi jako jedni z niewielu mogą pochwalić się istnieniem firm karoseryjnych, które ze znanych modeli potrafią wyczarować prawdziwe egzotyki. Oto jeden z nich. Jego właściciel raczej nie spotka drugiego takiego na ulicy.

Kształt karoserii absolutnie niczego nie sugeruje. Klasyczne coupe zmieniło się nie tylko w detalach, ale także ma inny profil. Praktycznie każdy element jest zupełnie nowy, co oznacza, że mamy do czynienia całkowicie nowym nadwoziem.
fot. mat. prasowe

Kształt karoserii absolutnie niczego nie sugeruje. Klasyczne coupe zmieniło się nie tylko w detalach, ale także ma inny profil. Praktycznie każdy element jest zupełnie nowy, co oznacza, że mamy do czynienia całkowicie nowym nadwoziem.

A oto odpowiedź. Pod tym wysublimowanym kształtem ukrywa się piękne, ale jakże "oklepane" w bogatym towarzystwie Maserati GranTurismo. Samochód, który potrafi zrobić większe wrażenie niż Ferrari, ale ma już swoje lata. Tymczasem totalnie odjechany i oryginalny, pochodzący z Mediolanu Touring Superleggera Sciadipersia wszędzie zwróci na siebie uwagę.
fot. mat. prasowe

A oto odpowiedź. Pod tym wysublimowanym kształtem ukrywa się piękne, ale jakże "oklepane" w bogatym towarzystwie Maserati GranTurismo. Samochód, który potrafi zrobić większe wrażenie niż Ferrari, ale ma już swoje lata. Tymczasem totalnie odjechany i oryginalny, pochodzący z Mediolanu Touring Superleggera Sciadipersia wszędzie zwróci na siebie uwagę.

Mechanicznie auto się nie zmienia, a silnik V8 bez doładowania pozostaje seryjny. Oznacza to moc na poziomie od 405 do 460 KM w zależności od wyboru bazy. Nie do końca rozumiem natomiast skąd deklaracje producenta o przyspieszeniu do setki w czasie 2,7 s, skoro nawet topowa odmiana Maserati GranTurismo MC Stradale potrzebuje na to dwie sekundy więcej.
fot. mat. prasowe

Mechanicznie auto się nie zmienia, a silnik V8 bez doładowania pozostaje seryjny. Oznacza to moc na poziomie od 405 do 460 KM w zależności od wyboru bazy. Nie do końca rozumiem natomiast skąd deklaracje producenta o przyspieszeniu do setki w czasie 2,7 s, skoro nawet topowa odmiana Maserati GranTurismo MC Stradale potrzebuje na to dwie sekundy więcej.

Rozumiem, że auto jest lżejsze o ponad 100 kg - firma deklaruje masę ok. 1700 kg - ale nie zmienia to faktu, że to imponujące przyspieszenie, zarezerwowane dla dużo mocniejszych samochodów. Budzi ono chyba większe kontrowersje niż sam wygląd nadwozia, który jak dla mnie jest dość dyskusyjny. Ciekaw jestem czy wam się podoba.
fot. mat. prasowe

Rozumiem, że auto jest lżejsze o ponad 100 kg - firma deklaruje masę ok. 1700 kg - ale nie zmienia to faktu, że to imponujące przyspieszenie, zarezerwowane dla dużo mocniejszych samochodów. Budzi ono chyba większe kontrowersje niż sam wygląd nadwozia, który jak dla mnie jest dość dyskusyjny. Ciekaw jestem czy wam się podoba.

Chyba najbardziej kontrowersyjnie prezentuje się tylny pas, trochę niezrozumiały stylistycznie.
fot. mat. prasowe

Chyba najbardziej kontrowersyjnie prezentuje się tylny pas, trochę niezrozumiały stylistycznie.

Na zrealizowanie projektu od zamówienia samochodu trzeba czekać dość krótko, bo tylko sześć miesięcy. Firma Carrozzeria Touring Superleggera z Mediolanu daje na swoje prace 2 lata gwarancji. Ceny samochodu nie znamy.
fot. mat. prasowe

Na zrealizowanie projektu od zamówienia samochodu trzeba czekać dość krótko, bo tylko sześć miesięcy. Firma Carrozzeria Touring Superleggera z Mediolanu daje na swoje prace 2 lata gwarancji. Ceny samochodu nie znamy.

Zobacz również: Toyota Corolla z gigantycznym przebiegiem. Mechanik był zaskoczony

fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
fot. mat. prasowe
Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Galerie zdjęć:

Alpine A110 Pure i Legende. Dwie wersje dla różnych klientów Znalazłem najfajniejszy samochód świata. Pochodzi z 1939 roku i ma przezroczyste nadwozie 9 wilków w owczej skórze. Wybraliście ulubione "sleepery" Klasyczny traktor w eleganckim wydaniu. Amerykanie poprawiają Anglików Co można było obejrzeć na Chicago Auto Show? Relacja zdjęciowa czytelnika Cannes, Nicea i Monako obfitują w wyjątkowe auta. Galeria od czytelnika Tata H5X Concept - idealny samochód na randkę i na ryby Zapomnij o nartach. Nissan 370Zki dostarczy więcej frajdy na stoku Jaguar składa odważne obietnice. Elektryczny I-Pace naładuje się do 80% w mniej niż 45 minut BMW chwali się testami serii 8 na torze. Samochód brzmi obłędnie Nissan Xmotion: drapieżny na zewnątrz, kojący wewnątrz Infiniti znów porywa stylistyką i pokazuje nowy kierunek. Tworzy kolejne dzieło sztuki Historia zaginionego Forda Mustanga z "Bullitta". Przepadł na blisko 40 lat Nowy Ford Mustang Bullitt po 50 latach od premiery filmu. Powstała nowa produkcja z pościgiem Nowy Mercedes Klasy G będzie lepszą terenówką. Mamy informacje techniczne Gratulacje, 2018. Oto 8 samochodów, które przez ciebie mają 10 lat Škoda Suberb L&K o mocy 280 KM - czy najdroższy model czeskiej marki jest też najlepszy? Napiękniejszy samochód 2017 roku. Vision Mercedes-Maybach 6 Cabriolet zachwycił wszystkich Nowe BMW X7 na pierwszych, oficjalnych zdjęciach. Produkcja już trwa Lamborghini przypomina o swoim pierwszym SUV-ie. Miał geny supersamochodu Alpine A110 na nowych zdjęciach. Francuzi gotowi do walki z Porsche Toyota FT-AC Concept: bardziej pomysłowy niż byś przypuszczał Nissany z odległej galaktyki. Japończycy promują ósmy epizod "Gwiezdnych wojen" Najlepsze zdjęcia na Instagramie tego tygodnia #1