Rozczarowujący Fiat 124 Spider S-Design. Szkoda, że zmieniło się tak mało

Fiat zaprezentował przestylizowany model 124 Spider. Wersja S-Design ma podkreślać dynamikę i sportowy charakter dwumiejscowego roadstera. Części do subtelnej zmiany wyglądu dostarczyła firma Mopar.

Pakiet stylistyczny Mopara obejmuje belki chroniące pasażerów przed skutkami dachowania i obudowy lusterek wykonane z polerowanej stali, a także specjalnie przygotowany dla tej wersji wzór aluminiowych obręczy kół o średnicy 17 cali. Na karoserii widać czerwony pasek, podkreślający sportowy charakter samochodu, z kolei jego pochodzenie podkreślają maleńkie plakietki w kolorystyce włoskiej flagi.
fot. mat. prasowe

Pakiet stylistyczny Mopara obejmuje belki chroniące pasażerów przed skutkami dachowania i obudowy lusterek wykonane z polerowanej stali, a także specjalnie przygotowany dla tej wersji wzór aluminiowych obręczy kół o średnicy 17 cali. Na karoserii widać czerwony pasek, podkreślający sportowy charakter samochodu, z kolei jego pochodzenie podkreślają maleńkie plakietki w kolorystyce włoskiej flagi.

Wielka szkoda, że Fiat nie postarał się o zmodyfikowany zderzak tylny z większymi końcówkami wydechu, które wyglądały by lepiej niż standardowe. Brakuje też choćby delikatnie podrasowanego silnika. Mamy tu standardową jednostkę 1,4 Turbo o mocy 140 KM i momencie obrotowym 240 Nm, której parametry wystarczają do osiągnięcia pierwszej setki w czasie 7,5 s.
fot. mat. prasowe

Wielka szkoda, że Fiat nie postarał się o zmodyfikowany zderzak tylny z większymi końcówkami wydechu, które wyglądały by lepiej niż standardowe. Brakuje też choćby delikatnie podrasowanego silnika. Mamy tu standardową jednostkę 1,4 Turbo o mocy 140 KM i momencie obrotowym 240 Nm, której parametry wystarczają do osiągnięcia pierwszej setki w czasie 7,5 s.

Można więc powiedzieć, że Fiat 124 Spider S-Design to delikatne rozczarowanie, choć z pewnością auto wygląda lepiej od standardowej wersji. Czy tak niewiele dostaną także klienci Tipo S-Design? Niestety, tego się właśnie spodziewamy.
fot. mat. prasowe

Można więc powiedzieć, że Fiat 124 Spider S-Design to delikatne rozczarowanie, choć z pewnością auto wygląda lepiej od standardowej wersji. Czy tak niewiele dostaną także klienci Tipo S-Design? Niestety, tego się właśnie spodziewamy.

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Zobacz również: Intryga w Noc Muzeów - pościg Citroënem C5 Aircross za Phantomasem

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Fiat 124 Spider S-Design (2018)
fot. mat. prasowe

Fiat 124 Spider S-Design (2018)

Test Fiat 124 Spider Lusso — Włosi wszystko robią po swojemu

Choć nie jest stuprocentowym Fiatem, to najciekawszy model w ofercie włoskiego producenta. Fiat 124 wykorzystuje rozwiązania Mazdy MX-5, lecz nie oznacza…

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Cola zamiast benzyny. "Naukowy" eksperyment na wideo Gorąca woda i zmrożona szyba nie idą w parze. Nie popełnij tego błędu Hybryda na gaz, (chwilowy) napęd na tył i sportowe proporcje: pierwsze fakty o Škodzie Vision X Audi testuje nowe modele w Polsce. Mamy zdjęcia zamaskowanego A6 Avanta Separatory na jezdniach. Do czego służą i czy w ogóle są potrzebne Audi prezentuje nowe A6. Trzeci gracz w niemieckiej trójce walczy o przewagę techniką Hyundai Kona Electric liderem w swojej klasie. Pierwszy miejski SUV z takim napędem Nowy Volkswagen Polo to najlepszy możliwy zakup? Może się bardziej opłacać niż Toyota Yaris To nie żart. Volkswagen wprowadzi do oferty T-Roca bez dachu Toyota wraca na dobrą drogę. Nowy Auris z dużym silnikiem i ciekawą stylistyką Co robimy przy autach samodzielnie? Kończy się na myciu i dolewaniu płynów Lexus LFA z minimalnym przebieg trafił na sprzedaż. Cena robi wrażenie Peugeot Rifter 4x4 Concept jako terenowy kombivan. Idealny dla podróżnika Porsche zapowiada nowe 911. Zamaskowany egzemplarz wygląda jak każde inne 911 Brytyjczyk wsiadł do TVR-a, żeby zmienić pub. Skończyło się wycieczką przez 24 kraje Co jest lepsze od pierwszego Audi RS4 Avanta? Bardzo proste: półtora Audi RS4 Avanta! Mitsubishi nie skreśla powrotu Evo. Nie będzie jednak tym, za czym tęsknimy Okazja do kupienia klasyka za nieduże pieniądze. Jaguar Land Rover wyprzedaje kolekcję Będzie autonomicznie i ekologicznie. Koncepcyjny Volkswagen I.D. Vizzion zapowiada przyszłość Najmocniejsza Škoda Octavia dostanie nowe wyposażenie. Premiera 6 marca w Genewie Nowe Volvo V60 już znamy, co z S60? Sedan pojawi się jeszcze w 2018 roku Nowy Hyundai Santa Fe nie pozwoli ci wyjść wprost pod pędzące auto. Przypomni też o tym, że masz dziecko Debiutuje nowy Peugeot Rifter. Nowa nazwa, znana koncepcja Nowy Peugeot 508 - wiemy wszystko. Na pewno warto było czekać

Popularne w tym tygodniu:

Czasowe wycofanie pojazdu z ruchu. Rząd pracuje nad zmianą przepisów Połowa nieoznakowanych radiowozów BMW brała udział w kolizjach. Policja się tłumaczy Policja prowadzi akcję "Alkohol i narkotyki". Będzie sprawdzać kierowców W Krakowie stanął "fotoradar", który sprawdza emisję spalin w jadących autach Przełomowy typ opony coraz bliżej. W pierwszym aucie pojawi się w 2024 roku Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny bierze się za oszustów. Oto metody naciągaczy AMG stworzył najmocniejszy silnik czterocylindrowy w historii. Sprawdzamy, jak to możliwe Dlaczego tiry na autostradach wyprzedzają się tak długo? Takie są przepisy Stłuczka lamborghini huracana evo w Warszawie. Auto spotkało się z renault kangoo Przewoził kostkę naczepą bez koła. Inspektorzy nie mogli uwierzyć Honda zbudowała kosiarkę, która do setki przyspiesza szybciej niż Ferrari 599 GTO Kierowcy będą wyłączać obowiązkowy system. Chcą jeździć szybciej