Debiutuje nowy Peugeot Rifter. Nowa nazwa, znana koncepcja

Debiutuje nowy Peugeot Rifter. Nowa nazwa, znana koncepcja

Trzeba przyznać, że zmiana nazwy może wyjść mu na dobre. Wyraźnie widać, że PSA celuje w klientów indywidualnych, tym bardziej, że premiery rozpoczęto od wersji osobowych. Peugeot Partner to nie najlepsza nazwa dla takiego pojazdu, choć moim zdaniem bardzo dobra dla auta dostawczego. Być może zostanie ona niezmieniona dla pojazdów użytkowych.
Trzeba przyznać, że zmiana nazwy może wyjść mu na dobre. Wyraźnie widać, że PSA celuje w klientów indywidualnych, tym bardziej, że premiery rozpoczęto od wersji osobowych. Peugeot Partner to nie najlepsza nazwa dla takiego pojazdu, choć moim zdaniem bardzo dobra dla auta dostawczego. Być może zostanie ona niezmieniona dla pojazdów użytkowych.
Źródło zdjęć: © fot. mat. prasowe
Marcin Łobodziński
22.02.2018 08:46, aktualizacja: 14.10.2022 14:37

Peugeot to ostatnia marka z Grupy PSA, która zaprezentowała swojego nowego kombivana. Ten model najbardziej się wyróżnia i jako jedyny zmienił nazwę z Partner na Rifter.

Według mnie Peugeot Rifter wygląda bardziej elegancko od Citroena Berlingo i po prostu lepiej od niezbyt atrakcyjnego Opla Combo. Na tych zdjęciach prezentowana jest dłuższa wersja nadwoziowa (4,75 m), ale na następnej stronie możecie zobaczyć krótką wersję GT Line (4,40 m). Sam fakt przygotowania odmiany GT Line świadczy o tym, że Rifter będzie pozycjonowany nieco wyżej od Berlingo. Ponadto Rifter będzie oferowany z napędem na cztery koła, a system ten przygotuje firma Dangel.
Według mnie Peugeot Rifter wygląda bardziej elegancko od Citroena Berlingo i po prostu lepiej od niezbyt atrakcyjnego Opla Combo. Na tych zdjęciach prezentowana jest dłuższa wersja nadwoziowa (4,75 m), ale na następnej stronie możecie zobaczyć krótką wersję GT Line (4,40 m). Sam fakt przygotowania odmiany GT Line świadczy o tym, że Rifter będzie pozycjonowany nieco wyżej od Berlingo. Ponadto Rifter będzie oferowany z napędem na cztery koła, a system ten przygotuje firma Dangel.© fot. mat. prasowe
Kokpity Berlingo i Combo są do siebie bardzo podobne, a różnią się głównie kierownicą i tablicą wskaźników. W przypadku Peugeota mamy dokładnie to samo, ale tu zastosowano tradycyjną już w tej marce maleńką kierownicę i wskaźniki umieszczone ponad jej wieńcem. W ten sposób kabina Riftera mocno odróżnia się od swoich braci.
Kokpity Berlingo i Combo są do siebie bardzo podobne, a różnią się głównie kierownicą i tablicą wskaźników. W przypadku Peugeota mamy dokładnie to samo, ale tu zastosowano tradycyjną już w tej marce maleńką kierownicę i wskaźniki umieszczone ponad jej wieńcem. W ten sposób kabina Riftera mocno odróżnia się od swoich braci.© fot. mat. prasowe
Wybór wersji nadwoziowych, parametry techniczne, a także gama silników jest dokładnie taka sama jak w opisanym kilka dni wcześniej nowym Citroenie Berlingo, dlatego zapraszamy do zapoznania się z tym materiałem.
Wybór wersji nadwoziowych, parametry techniczne, a także gama silników jest dokładnie taka sama jak w opisanym kilka dni wcześniej nowym Citroenie Berlingo, dlatego zapraszamy do zapoznania się z tym materiałem.© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Obraz
© fot. mat. prasowe
Źródło artykułu:WP Autokult
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (8)