Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Poradniki i mechanika:

Aktywny tempomat – czy kierowca jest jeszcze potrzebny? Sprawdzenie skuteczności amortyzatorów jest trudne. Dlaczego? Ceny katalogowe a rynkowe. Nowe auto można kupić taniej niż w cenniku Stuk-puk. Kto tam? Czujnik spalania stukowego Dlaczego nie warto kupować używanych opon. Promocje są bardziej opłacalne Tuleje zawieszenia: mały problem, a męczy AdBlue: jak z tym żyć? Niebawem czeka to wszystkie diesle Wyposażenie auta firmowego – oceniamy przydatność [cz. 1] 11 nieoczywistych wykroczeń, za które możesz dostać mandat Zawieszenie pneumatyczne – luksus, wygoda, ale też spore koszty eksploatacyjne Węższe opony na zimę. Zmiana rozmiaru wpływa na jazdę Wspomaganie kierownicy - jak zbudowany jest układ hydrauliczny i jak działa?

Popularne w tym tygodniu:

Zobacz, co ci się należy z OC sprawcy. Nie daj się oszukać przy naprawie auta Awaria na autostradzie - czy można jechać i kiedy trzeba się zatrzymać? Cyfrowe lusterka w Lexusie ES 300h za 9500 zł. Potrzebne czy zbędny gadżet? Śnieg w górach nie oznacza zimy. Sprawdź, kiedy zmienić opony na "zimówki" Czyszczenie klimatyzacji – jak często wykonywać? Ile kosztuje?