Ulepszyć wnętrze Mercedesa-AMG? Polacy to potrafią

Trudno oczekiwać czegoś więcej od kabiny Mercedesa-AMG C43. Nawet, jeśli nie jest to najmocniejsza odmiana Klasy C, wygoda podróżowania stoi na wysokim poziomie. Okazuje się, że dla Carlex Design to dopiero początek…

Polska firma Carlex Design nie boi się żadnego projektu. Już wcześniej widzieliśmy przeróbki wnętrz Cadillaca Escalade, Mercedesa Klasy G czy nawet Ferrari F12 Berlinetta. Teraz ekipa z Czechowic-Dziedzic wzięła na warsztat Mercedesa-AMG C43 4Matic z ekipy Team 200+. Efekt jest zdumiewający.

Wszędzie – prawie wszędzie – wykorzystano alkantarę. Cała deska, słupki, podsufitka, schowek przed pasażerem, kierownica, panele drzwi, boczki konsoli centralnej zostały pokryte tym materiałem. Wylądował on, razem z domieszką skóry, też na kubełkowych fotelach i kanapie.

Jedynym elementem, który pozostał skórzany (choć i tak uległ modyfikacji) to podłokietnik. Czerń całej kabiny rozświetlona jest czerwonymi wstawkami i pasami w tym samym kolorze.

Carlex nie zapomniał też o rozmieszczeniu swojego logo w kabinie (np. tuż nad głowami pasażerów tylnej kanapy). Mercedes-AMG C43 4Matic ma seryjnie 367 koni mechanicznych i 520 niutonometrów momentu obrotowego. Po modyfikacjach, moc tego egzemplarza wynosi 480 koni mechanicznych, a moment obrotowy to 680 niutonometrów. Seryjny nie pozostał także wygląd tego samochodu – właściciel dość obszernie dzieli się informacjami na temat swojego auta na Facebooku.

Zobacz również: Mercedes-Benz klasy C180 Kombi - test

Podziel się:

Przeczytaj także:

Także w kategorii Aktualności:

Pierwszy szkic nowego Volkswagena Touarega. Będzie miał geny Porsche Rzuć wszystko, co robisz, Stratos powraca! Pod maską 550 KM, ale nie będzie lancią Klasyczne auta są modne, więc Włosi przywrócą im blask. W ofercie alfy, lancie i fiaty Plany Morawieckiego mają się nijak do rzeczywistości. Rynek notuje rekord importu używanych aut 800 KM, 800 Nm, 800 Kg. McLaren Senna jest szybszy niż P1 GTR Kto pojedzie po mleko? Poznaliśmy datę premiery 25. sezonu "Top Gear" Najważniejsze zmiany pod maską. Oto odświeżona Skoda Fabia Peugeot 205 GTI zbyt oklepany? Wyróżnij się, kupując jego opancerzoną wersją Zakaz prowadzenia samochodu za jazdę po pijanemu rowerem. RPO staje po stronie kierowcy Najmniej kłopotliwe samochody według Warranty Direct. Częstotliwość usterek i koszty napraw Używasz telefonu na postoju? We Francji dostaniesz za to mandat Taksówkarze nie mogą się mylić. Hybrydy są jak stare mercedesy Kolejne auto w naszym garażu marzeń. Ford rozszerzy ofertę o Rangera Raptora Mercedes opatentował nowe nazwy. Na liście GLB 40 i Turbo 48 Nowe Porsche 911 GT3 RS. Znajomi i tak nie zauważą różnicy Nowa Kia Ceed już wkrótce. Atrakcyjny wygląd i dwie wersje nadwoziowe Ford Ka+ w nowej odsłonie. Lifting rok po premierze Wiemy, kiedy Ford pokaże nowego Focusa. Premiery nie będzie w Genewie Czy mniejsze firmy samochodowe są skazane na chińskie wsparcie? Aston Martin szuka partnera 15-letnia gwarancja na samochód? Tak, ale na supersamochód Nowy Mercedes Klasy A - dynamiczniejszy i przestronniejszy. Nowa definicja kompaktu premium Audi RS6 w limitowanej wersji Nogaro Edition. Opcjonalne 100 KM więcej i wyjątkowy lakier Samochody, których właściciele nie chcą się pozbywać. 15 lat z jednym autem Pojedzie i poleci. Absurdalny wehikuł od Pal-V zadebiutuje w Genewie

Popularne w tym tygodniu:

Kierowcy ciężarówek odpowiadają policji. Na piątek szykują protest W garażu babci znalazł lamborghini countacha. Obok czekała kolejna niespodzianka Najtańsze nowe auta w Polsce. Elektrycznym pojedzie nawet 14-latek Włoskie wiadukty na A1 do rozbiórki. Są już na etapie prac wykończeniowych Koniec kariery BMW E36 jako gruza, bo auto drożeje. Teraz jest era E46 Imponująca Tatra Tigon poradzi sobie wszędzie. Gdzie nie wjedzie, tam staranuje Największy w Polsce zlot Maluchów odbył się w Giżycku. Zjechało się około 350 pojazdów Nastolatkowie w USA chcieli ukraść auto. Pokonała ich ręczna skrzynia biegów Kia Stinger dobrze przyjęta na naszym rynku. Polacy kupili już 500 sztuk koreańskiego granturismo AdBlue nie lubi skrajnych temperatur. System zawodzi latem Volvo nie musi niczego zmieniać ze względu na nowe normy. To jedyny taki producent premium Mem, który podzielił internautów. Polonez to drażliwy temat